. o O Tanker i marts

Jeps - og det er SÅ frustrerende, at der aldrig er en patruljevogn i nærheden, eller man når at få det filmet… :dokdok: :face_with_symbols_over_mouth:

5 Synes om

Ja, jeg var også ved at overveje anskaffelse af et dashcam bagefter. For det var faktisk temmelig frustrerende at tænke på, at man slet ikke kan gøre noget, og at han bare slipper af sted med det. (Jeg skriver han med fuldt overlæg. Det er jeg ret sikker på, der er statistisk belæg for).

7 Synes om

Knud havde fundet en tv-bord på aktion, som jeg bød på, fik budt på den korte af dem i første omgang, men tænkte jeg bliver sikker budt over og bød derfor på den lange og den høje i soveværelset, samt sengeramme, som jeg bare faldt for. Men det var kun det lange tv-bord jeg måtte give endnu et bud på.
Vi havde regnet med at det var saml selv møbler og da vi kom for at afhente det i torsdag og jeg kom ind, blev jeg med det samme spurgt, er du alene, har du ikke en med til at hjælp, for de er tunge. Jeg spurgte hvor tunge og han pegede bare på kasserne. alt var samlet og vejede hver mellem 110-175 kg pr kasse :wows:
Øh, kan du køre palle hen til bagenden af traileren, så vi kan skubbe dem over og det kunne de heldigvis.





De var i massiv eg, så tror pokker de var så tunge, men nøj de er flotte, så vi er glade for vores købe. Samlet har de koster 3100 kr. har fundet en af de små på e-bay til 1199€

12 Synes om

:blush:Hvor er de alle så flotte, kan godt forstå i faldt for dem, det ville jeg også have gjort hvis jeg havde set dem

Med venlig hilsen

2 Synes om

Takker :slightly_smiling_face:

På billederne vi købte dem efter, lignede de “bare” en kopi af vores køkkenbord

Så overraskelsen var stor da vi pakkede dem ud herhjemme og så de ægte revner, fordybninger og årerne

10 Synes om

@Lonse har lige set hæklede venner, fra i går i netto til 60 kr, lyserød og med Bjørn patiton ( stave lige selv undskyld)
Dreng og balou fra junglebogen
Og tro det er pigen fra frost tegnefilm
Undskyld navnene er total væk for mig nu

Hvis du ikke har bogen :wink:
Med venlig hilsen

2 Synes om

Tak, jeg har hele serien stående i reolen :tihi:
Og heldigvis med 4 hækle bøger mere på vej, så begynder det at være trangt med pladsen på reolen :ups:

4 Synes om

Godt du havde den :blush:

Nej det kan da ikke passe, det kan jeg ikke tro :wink:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Sikke en fantastisk vejr det var i går, og en smuk morgen i dag, flot solopgang. :smiley:
Kom ud og gå i går, en stor personlig sejer for mig to dage i træk, nu føler jeg det går frem af. Med og finde en rytme.

Med venlig hilsen

6 Synes om

Vågnede og kom til og se, det var nærmet lyst, uroligt på en måde, så meget sne gør.
En drys over det hele og det er lyst udenfor selv kl 2:45:smil:
Med venlig hilsen

6 Synes om

Og så er det samtidig tæt på fuldmåne… :full_moon:

2 Synes om

Vild ja tak tilbud fra fiskehandleren :joy:, hvis nogle mangler :laughing:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Var ved og lede efter noget andet på Google, faldt over det her, er du, eller din kat, Star Wars fan, er der noget til din kat ønske liste :smil:

Med venlig hilsen

4 Synes om

@Lykke Vil du ikke vise det cool Star Wars bursæt du lavede? @Beimis så skal se endnu en af Lykkes kreative ting. :smil:

3 Synes om

Det var dog en forfærdelig farligt side for min pengepung, ja her er en computer som er kattens helt egen

https://www.gadgethuset.dk/shop/222-ude-og-fritid/7097-notebook-kradsebraet-til-katte/

Lige før jeg bliver nødt til og have den, til engang hvis jeg får kat :ups:

Og denne her

Med venlig hilsen

2 Synes om

:grin:

2 Synes om

:venter: kom så Ole lukøje, nu siden kl 19, har jeg været så træt at øjenlåg hænger ned ved knæerne, men sov kan jeg ikke, har været ned og tage en varm bad, det virkede ikke, læst hjælper ikke. Du må ikke glemme mig i nat, igen igen igen, vel :donk:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg fandt lige tråden om det, men det er billederne jo røget :see_no_evil: Men det giver da fortællingen - Runes overraskelse

Her er hulen:
https://www.instagram.com/p/B4NqR5yJSbu/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Hele bursættet:
https://www.instagram.com/p/B4PZemwJ3s_/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Det store bursæt :sweat_smile::
https://www.instagram.com/p/CHGeg9-J2Qj/?igshid=MDJmNzVkMjY=

11 Synes om

Hold dog op, hvor er det godt lavet :star_struck:, sikke en kreativitet, tak for du fandt det frem billeder og historien bag :blush: tak :tak: @Lykke
Og tak :tak: @Enki for og for at få @Lykke til det

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tak og det var godt med et gensyn. Stadigvæk vild med det. :thumbup: