. o O Tanker i Marts

  1. marts - og det er officielt forår. Her er det dog bare pænt tåget.
  • skaderne plukker kviste til reden, småfuglene synger, over 2 + grader, kaprifolien har små grønne blade, der er store knopper i poppel og ahorn…joooo den er go’ nok - og tågen ligger tæt…sigt ca 40m

Kunne ikke finde Missemor hele eftermiddag og aftenen i går, råbte og kaldte…hun er der ellers altid (er altid sulten :tihi:) I vores meget store hus, der har vi 3 lag loft og min mand har hevet noget af loftet nedi den ene ende pga. nogle slanger (ikke rigtige) :wink: Men det betyder at de godt kan vandre imellem lagene og hoppe fra mellemlaget ned på vores klædeskab og så er de nede igen :slight_smile: Jeg havde så lagt et stykke rockwool, på vores skab, så Missemor turde ikke hoppe ned, for hvad var dog det for noget mystisk noget der lå der :slight_smile: Men ned kom hun og var sulten og tilfreds…he he…den missemor hun er ellers ikke bange for noget som helst…

Nu ser vi nok ikke meget til misserne i dag :slight_smile: vi får gæster med små chiwawa hunde og selvom begge katte vejer en del mere end dem, så tror jeg de holder sig lidt på afstand (på loftet)

. o O jeg har været syg hele februar, men nu lysner det vist
. o O tror sørme jeg er ved at blive sådan rigtig rask igen :thumbup:
. o O til gengæld lider jeg af en anden og mere alvorlig lidelse: INOMC

Hvor er sådan nogle røde pandaer altså flotte. Man kan se sig helt mæt på deres kobberrøde pels :hjerte:

Øv altså - her skal yngste nevø fejre sin første fødselsdag. Og hvad gør faster? Hun melder sig syg :thumbdown:
Havde feber i går, og var ret mærket selvom den kun ar 18,3 som det højeste. Og i morges, da jeg skulle have været oppe, for at nå til fødselsdag, kunne jeg blot konstatere at jeg da nok ikke kom nogen steder.
Så nu sidder jeg herhjemme, er ikke på toppen, men heller ikke så jeg kun kan ligge ned.
Øv altså…

Og frygten for at det går helt galt sidder stadig i kroppen, efter min frygtelig tur i september…

[QUOTE=louiseogbuster;1160845]Øv altså - her skal yngste nevø fejre sin første fødselsdag. Og hvad gør faster? Hun melder sig syg :thumbdown:
Havde feber i går, og var ret mærket selvom den kun ar 18,3 som det højeste. Og i morges, da jeg skulle have været oppe, for at nå til fødselsdag, kunne jeg blot konstatere at jeg da nok ikke kom nogen steder.
Så nu sidder jeg herhjemme, er ikke på toppen, men heller ikke så jeg kun kan ligge ned.
Øv altså…

Og frygten for at det går helt galt sidder stadig i kroppen, efter min frygtelig tur i september…[/QUOTE]

Louise, jeg er ked af at sige det, men hvis din temperatur er 18,3, bør du søge læge straks!

Selvfølgelig 38,3 :tihi: 18,3, så er man da døden nær, his ikke man er død…
Til morgen mestrede jeg 37,0…

Dejligt, Poul er lige kørt med bil og trailer fyldt med brugt katte grus, affaldssække med stof og pladevat-afklip og andet…til lossepladsen. Jeg skal på arbejde om lidt, men vil lige ordne mad og vandskåle og kattebakker, så jeg ikke behøver når jeg kommer hjem sidst på eftermiddagen. Der kommer en masse børn og deres forældre/bedsteforældre til fastelavnsfest på biblioteket. Jeg burde klæde mig ud, men har ikke nået at få syet en dragt. Vi har heldigvis en masse udklædningtøj på biblioteket og den fineste katte-hat. Den tror jeg, jeg katnapper.
Her ER der forår og fuglene nærmest larmer så glade er de.Ingen tåge, men nok nærmest dèt man kalder en forsigtig sol:hjertehop:

nå - jeg må vel hellere komme i gang! 1½ time til at komme i bad, rydde det sidste op og støvsuge… det er vel muligt! :tihi:

HVOF #¤¤%¤## i hun#&&¤" kan jeg ikke få den /&¤"#¤ NAS til at køre :argh::argh:

Pyh, det er hårdt at være så forelsket :uha: Det bliver to laaaaaaange uger :hjerte:

Marts bliver en god måned :hjertehop:

Jeg MÅ være skør, blev vækket af katten kl 10, hun var selvfølgelig ved at dø af slut, stod op & er nu i gang med at vaske tøj, sådan helt spontant & endda før morgenmad & bad. Jeg MÅ skør, eller i det mindste syg. :besvimer: :surrender1: :høhø:

Ferie i tre dejligt lange uger! Damn hvor jeg glæder mig! Har en masse projekter jeg skal have klaret, men idag vil jeg tillade mig bare at slappe af og nøjes med at vaske tøj.

det kommer vel an på hvor meget der er :klapper:

Tjekker netbank. Der er trukket 240 kr i div. gebyrer.
Jeg skynder mig at skrive til banken og spørger hvad det dækker over, og har allerede fået svar.
Det er en fejl at der er trykket gebyrer, de vil følge op på det på mandag, og tilbageføre pengene til mig:thumbup:

Undskyld… det er ikke spor sødt at grine af andre…
Men damn, hvor du dog lyder ligesom mig, når noget driller :smiley:

Nå, må vel hellere tøffe ud i køkkenet og få lavet et stenalderbrød til i aften… og lidt aioli…
Og så en tur til Fakta efter smør.

Åhhh apropo det med at grine over andre … :høhø:

Knægten fik et spil i gave - Call of Duty: Modern Warfare 3 - og det drillede ham da han skulle spille det første gang og jeg bad ham vente til farmand som har styr på den slags kom hjem fra arbejde så han ikke ødelagde noget … havde knægten tålmodighed til det … næææh nej … så nu har han gakket så meget rundt i det hele at han ikke kan spille det overhovedet (noget med at han skabte en profil som han nu ikke kan huske hele navnet på og password er også glemt) … Åhhh det er SÅ svært ikke at grine og sige “hvad sagde jeg” eller " så lytter du måske til mig en anden gang" :muhaha:

Man så ved han jo hvad han skal bruge hans fødselsdags penge på :klapper:

EDIT: ja jeg er en ond ond moar … :ups: