. o O Tanker i Marts

Kom så med nogle smukke kjoler :rock:

Jep, Tina har lagt an til årets Oscar-uddelingen som sædvanlig - glæder mig til Ellen DeGeneres som værtinde :thumbup:

[QUOTE=Gizzemissen;1161355]Kom så med nogle smukke kjoler :rock:

Jep, Tina har lagt an til årets Oscar-uddelingen som sædvanlig - glæder mig til Ellen DeGeneres som værtinde :thumbup:[/QUOTE]

enig!

Glæder mig sådan til at se hvordan det kommer til at gå i nat :smiley:

[QUOTE=Helene C;1161357]enig!

Glæder mig sådan til at se hvordan det kommer til at gå i nat :D[/QUOTE]

Indtil videre er jeg ikke væltet omkuld af årets kjoler. Til gengæld så Matthew McConaughey fantastisk ud.
Og så har jeg faktisk lidt ondt af Kristin Chenoweth - uagtet jeg ikke kunne lide hendes kjole - det er andet år i træk de danske værter ikke aner hvem hun er (“hende med den pivede stemme” :argh:)

Uuups… :ups: & jeg havde selvfølgelig glemt at jeg skal vildt tidligt op onsdag, så burde ikke sidde oppe så sent, så få dage før. Nå men nu jeg er kommet i tanke om det, så smutter jeg i seng & håber jeg falder hurtigt i søvn. :kryds:

[QUOTE=Gizzemissen;1161363]Indtil videre er jeg ikke væltet omkuld af årets kjoler. Til gengæld så Matthew McConaughey fantastisk ud.
Og så har jeg faktisk lidt ondt af Kristin Chenoweth - uagtet jeg ikke kunne lide hendes kjole - det er andet år i træk de danske værter ikke aner hvem hun er (“hende med den pivede stemme” :argh:)[/QUOTE]

enig… Det er virkelig få kjoler der står ud fra de andre og siger wow…

Min favorit er Cate Blanchett.

Desværre synes jeg at især Angelina Jolie og Jennifer Lawrence har været. Irkelig uheldige i år.

Og så mangler jeg altså at se de helt store gallakjoler som ellers plejer at være ganske fornuftigt repræsenteret på den røde løber.

[QUOTE=Helene C;1161365]enig… Det er virkelig få kjoler der står ud fra de andre og siger wow…

Min favorit er Cate Blanchett.

Desværre synes jeg at især Angelina Jolie og Jennifer Lawrence har været. Irkelig uheldige i år.

Og så mangler jeg altså at se de helt store gallakjoler som ellers plejer at være ganske fornuftigt repræsenteret på den røde løber.[/QUOTE]

Ja præcis. Ser frem til at få zappet igennem nogle billedgallerier i morgen og se nogen af alle de kjoler vi enten slet ikke så eller kun fik lidt af. Så tidligere et billede af Kelly Osbourne i en virkelig smuk kjole, men hende så jeg slet ikke i transmissionen.

Og sikke en start på prisuddelingen. Den helt rette vinder og den helt perfekte takketale, den bliver sg* svær at slå i nat :smiley:

Fedt at møde på arbejde og så er min bruger til systemet udløbet :thumbdown: Og så endda lige til månedslukning.

det her bliver en lang dag - men i det mindste får jeg lukket munden på div., som ikke har gjort andet hele sidste uge end at presse på og stresse ved at forsøge at få både kolleger og div .chefer til at presse teamet - for så bagefter at forsinke processen samtidig! :S

åh altså - jeg GLÆDER mig til jeg har fået ringet og bestilt det, som i den grad gør at vi nu bare kan bede “dem” om at klappe kaje!

Så bliver uge forhåbentligt god bagefter! :slight_smile:

.oO hvor uheldig kan man være? først kører men i stykker med bilen og skal hentes af Falck, dernæst vil man bruge mikroovnen så går glasset i lågen og ja så går musen f… på pc nu gider jeg ikke mere og tænker på om jeg skal gå i seng og sove til i morgen :s:S:SOo.

Lader op til en dag, som nu ikke kommer til at gå med at forkæle min kusine på café, men istedet køre hende til læge med mulig blindtarmsbetændelse. Stakkels mus :hjerte:

Urgh, 1200kr til allergivaccinen :thumbdown: Havde helt glemt at det der tilskuds-halløj blev nulstillet ved årsskiftet :dokdok:
…nåh…så får jeg da om ikke andet ryddet ud i fryser og konservesskabet :tihi:

Juliane er blevet “voksen” og jeg kunne da have sagt mig selv at det ville ske NU, vi skal jo på udstilling på søndag, tsk tsk, hvorfor kan de kræ aldrig være bare lidt samarbejdsvillige :surrender1:

Mums! En dejlig syrlig yogurt naturel er altid lækker :savle:

Så er der forhåbentlig styr på de kort, meen må hellere en tur i føtex og tjekke det der dankort… I går fungerede det ikke, i morges fungerede det ikke, efter et opkald til banken der sagde der ikke var noget i vejen med det så vidt de kunne se, så fungerede det igen:S Studiekortet er på vej og det er kun studienummeret jeg skal bruge til eksamen, så det skulle være i orden:kryds:

Glæder mig til at komme hjem til min badeand, der har været alene det meste af dagen, så hun er sikkert ved at DØ af ensomhed og nussemangel! :tihi:

Nå, kan høre jeg ikke skal i fryseren efter is lige nu. Der foregår u- sædelige ting derude:tihi: i bryggerset… så jeg vil ikke forstyrre:ups:. De to turtelduer har travlt også med at bruge kattelemmen…så er det ind og så ud igen i løbegården, men en løbegård er man jo vel også i løb…i:høhø:

Så kommer der snart trippen af små poter i hjemmet ?

Hvem er det, der skal være forældre?

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Kamikazes Sigariah og Singing Wolf Black Eco…hvis han da kan magte hende. Hun er ikke verdens nemmeste at parre for hun stiller sig ikke op og gør sig til, men lægger sig ned. De har fået børn før, men det er jo i sagens natur svært at beholde en hunkilling når der udelukkende kommer hanner. Mine mis ville ødelægge enhver statistik for normalt siges det jo der kommer nogenlunde halvdelen af hvert køn, men præcist 2/3-dele af mine killinger har været af hankøn og ikke mindre end 7 af mine kuld af de 24 der bærer navnet Kamikaze har udelukkende været hanner. KUN i 1 kuld af de 24 har der været flere hunner end hankillinger og det var mit h-kuld…Habibi er forøvrigt oldemor til killingerne (w’erne) og de der forhåbentlig laves lige nu.

Mine kuld har været SÅ perfekt 50/50 i fordelingen (3 piger + 2 drenge, 3 drenge + 2 piger, 3 drenge + 2 piger, 3 piger + 2 drenge) indtil dette kuld - et rent drenge kuld på fire :rulleøjne:

Har du fået hende tjekket af en kiropraktor?
Jeg har hørt om flere med katte med det problem, hvor katten har været meget skæv i bækkenet.