. o O det er den 1. juni :høhø:
o0. Guuuuuud jeg troede det var 1 oktober, det er da koldt nok til at være tilfældet
I dag er der en måned til, at jeg sidder i min have og drikker boblevand. Bye bye Nørrebronx:thumbup:
Håber ikke at I får samme “Første Sommer”, som vi i sin tid gjorde…
Vi købte hus det år, hvor landmændene fik krisestøtte fordi alt var regnet væk…
Vi havde ellers investeret i havemøbler og grill som noget af det første, da vi købte huset
.oO(om en måned sidder jeg også i en anden have )
.oO(lækkert at vågne op ved en kat der brækker sig i sengen, ved siden af mig :S)
Så er ældstebarnet sat af på skolen, til sin sidste skoledag. Han var lastet med en sportstaske fuld af vandballoner, adskillige dåser flødeskum, et vandgevær, karameller og et kostume. God dag til ham og alle de andre 9. klasser
jeg ville faktisk ellers i gang med at skrubbe altanen og male det første, men med det vejr vi får, så bliver det da højest til at jeg kan begynde at tømme den og se om jeg kan få de sidste kan efeu-“hæftere”…
Fredag
. o O (Tror, mine katte er i gang med at opbygge vinterhuld. De æder som små bæster. Og man kan jo dårligt fortænke dem i at forvente, at vinteren må være lige om hjørnet :S)
Godt vi fik en reminder om kurset på mandag … man skal selv medbringe computer … en lille detalje vi havde overset
Jeg har sommerferie om en uge - og fri på tirsdag
Se selv, at de er farlige!
dejligt vores lærere synes det er ok, at jeg sidder og hækler lidt i timerne så længe de kan se at vi er aktivt lyttende
Det får jeg jo lavet lidt hittemus ved - selvom jeg skal have hentet flere bolde - der er kun 3 tilbage nu :høhø: må håbe LUX har nogle hjemme, så jeg bare kan hente dem på mandag
o O Ihh jeg føler mig presset, ny md, nye tanker det er anstrengende, gad vide om jeg ikke kan finde nogle gamle der kan genbruges
O o
.oO(Jeg er ved at gøre rent og går lige ud på kattenes “kontor” for at tømme bakker, da jeg kommer derud sidder Poker i den ene bakke og er ved at “tømme bukser”…det dufter jo ikke af lagkage så jeg skynder mig at smide lidt grus på det som er kommet ud, mens han stadig gør hvad han nu skal…jeg fortsætter med at rense den anden bakke derude og Poker bliver færdig med det han skulle og vender sig om for at dække til, og væk er den jo…jeg kan simpelthen se at han får et chok og han glor frem og tilbage og rundt og leder og leder…jeg kan tydeligt se at han tænker…hvad s***n…jeg VED at jeg lagde en ordentlig en, hvor blev den af :høhø:)
.oO(måske kan du finde nogle fra din ungdom frem … det er jo retro )
.oO(skulle man få lavet noget i dag … det burde jeg jo nok)
Jeg har manglet FEM af de “faste” tillidsfulde vildmisser i den sidste uges tid :?
.oO Hvilken lettelse… fik tapet skulderen igen - har ellers ikke fået det gjort de sidste tre uger.
.oO Men idag kunne alle se, at det vist ikke er helt hensigtsmæssigt at droppe den “krykke” alligevel…
.oO Skønt, ikke at have den der svidende og brændende fornemmelse i nakken hele tiden… og hvem ved - måske det endda vil holde op med at gøre ondt?
Har du landbrug “rundt om” dig?
Kan høre på flere at de finder deres udekatte, som har måtte lade livet til de store tunge maskiner ude på markerne
[QUOTE=PiaB;864162]Har du landbrug “rundt om” dig?
Kan høre på flere at de finder deres udekatte, som har måtte lade livet til de store tunge maskiner ude på markerne :([/QUOTE]
Det drejer sig om ældre sunde og raske katte, som har været her i flere år, og desuden har der ikke været aktivitet på marken overfor i nogle måneder.