. o O (Tanketråd juni 2012) O o

:tihi:

Nåårh, Glamour er såå klisterkat i dag :hjerte:

Jeg har lige været 4 dage i Italien med en veninde, så hun har måttet “nøjes” med Michael. Så nu skal hun have revanche :tihi:

[QUOTE=Highfield;864221]Nåårh, Glamour er såå klisterkat i dag :hjerte:

Jeg har lige været 4 dage i Italien med en veninde, så hun har måttet “nøjes” med Michael. Så nu skal hun have revanche :tihi:[/QUOTE]

Dejligt at være elsket :inlove:

Bestemt!

.oO(hvorfor har jeg ikke kigget i Bilka-avisen før i dag ? :argh:)
.oO(kan se at de har maling i glans 50 på tilbud i denne uge, det er lige hvad jeg skal bruge til mine køkkenlåger/skuffefronter i det nye hus)
.oO(kan ikke fordrage Bilka … og så på en fredag :blegne:)
.oO(nåh, må nok hellere tage mig sammen alligevel og køre til Næstved … der er jo 200 kr. at spare, på den spand maling … :surrender1:)

.oO :smiley: :smiley: :smiley: så fik Nicoline job :smiley: Det er bare så fedt :smiley: I en restaurent i Aalborg Zoo :slight_smile:

. o O (Vil i Plantorama i dag og købe katteurt og stuebambus til de små missekatter :))

. o O (Og sikkert nogle andre spændende ting til krukkerne på altanen :))

. o O (Måske en tur i Jem&Fix lige ved siden af for at lede efter altanbeslag og hyldetræ :))

[QUOTE=Skattekat;864236].oO(hvorfor har jeg ikke kigget i Bilka-avisen før i dag ? :argh:)
.oO(kan se at de har maling i glans 50 på tilbud i denne uge, det er lige hvad jeg skal bruge til mine køkkenlåger/skuffefronter i det nye hus)
.oO(kan ikke fordrage Bilka … og så på en fredag :blegne:)
.oO(nåh, må nok hellere tage mig sammen alligevel og køre til Næstved … der er jo 200 kr. at spare, på den spand maling … :surrender1:)[/QUOTE]

Hvis du kan vente så længe, er det bedste tidspunkt at tage af sted på om aftenen. I hvert fald her i Odense.

Min veninde foreslog vi skal sammen med ungerne til Givskud Zoo til sommer - hun har forsket der i en del år, så hun kan komme om bag kulisserne.
Det tror jeg ungerne vil synes er sjovt - de kan nok ikke huske da vi inde og give chimpanserne rosiner i Odense for en del år siden.

Weekend :woohoo:

.oO(Passer Clara indtil vi skal af sted med færgen :hjerte:…Mosquito er som sædvanlig jaloux og bliver ved med at komme med sit lille grønne firben:tihi:)

.oO ÉN måned til jeg flytter :wehu:

.oO(TGIF)
.oO(er klokken ikke snart 15.30?)

.oO Igang med dagens fjerde omgang vask… godt at man har egen vaskemaskine og ikke skal stå i kø eller dele…
.oO Men NU skal de forbistrede møl altså DØØØØØØØØØ!!!

,.oO Hmmm… måske man skal reklamere med at alle senge, bursæt og lignende er lavet af renvaskede stoffer :slight_smile:

.oO Indtil nu har det værste angreb heldigvis (nøja, sådan da) været i mine striktrøjer og i uldstofferne…

.oO men ALT bliver nu alligevel vasket eller lagt i fryseren - bare for en sikkerheds skyld :slight_smile:

60% på udvalgte artikler på zooplus.co.uk i anledning af det royale jubilæum :slight_smile:

JUBLE…nu har jeg fri til på onsdag kl. 11
Håber mange kigger forbi hittekattestanden på søndag

[QUOTE=galath;864300]60% på udvalgte artikler på zooplus.co.uk i anledning af det royale jubilæum :slight_smile:

Uuuhh… Nogen køwenhawnere der skal have noget herfra? Så kunne man måske lave noget samkøb og spare noget fragt?

Jeg kunne være meget fristet til petstrolleren :slight_smile: kan bare ikke helt se, hvordan jeg skal kunne balancere afsted med hele to af slagsen :slight_smile:
Men det er en supergod model… jeg har selv solgt dem tidligerre :smiley:

Skønt at komme hjem og stinke af bål :smiley: :S

[QUOTE=Ann K;864334]Jeg kunne være meget fristet til petstrolleren :slight_smile: kan bare ikke helt se, hvordan jeg skal kunne balancere afsted med hele to af slagsen :slight_smile:
Men det er en supergod model… jeg har selv solgt dem tidligerre :D[/QUOTE]

Det er en af dem hvor taskerummet ikke kan tages af, ikke? Det er desværre dem der er flest af og jeg foretrækker altså at kunne tage tasken med kat med ind i bilen og smide stativet i bagagerummet.

Til gengæld lurer jeg lidt på det der store kradsetræ…der er gået møl i mit vakkelvorne herhjemme og Petfun er der ikke helt råd til endnu :wink: