. o O (Tanketråd juni 2012) O o

[QUOTE=Eife;882102]. o O (Årh, jeg får godt nok stress over det her… Renovering af vores bette række hus, stort set uden døre. Facade, samt vinduer skal skiftes i hele hytten, og så holde styr på 3 voksne og 5 killinger! :besvimer:)

. o O (Og oveni det har vi nu fået at vide at alt i en radius af en meter omkring vinduerne skal flyttes! :yikes: Det er kradsetræer der skal skrues løs, pakkes ned, reoler der skal flyttes - og der er ingen andre steder de rigtig kan være på grund af vore skrå lofter - og alt det i en periode hvor jeg stort set intet må lave mht løft og rengøring osv…)

. o O (Argh!)[/QUOTE]

Vi fik skiftet vinduer, terrassedøre og hoved- og bryggersdør for 2 år siden.
Det hele blev ikke lavet på en gang,men dog på en dag.
Jeg bad dem simpelthen starte på badeværelset, det gjorde de, og så blev kattene lukket derud med deres vandskål, bakken står der i forvejen :slight_smile:

Kattene var så, til deres store utilfredshed lukket derude i 6 timer, men det skete der jo ikke noget ved. Jeg låste badeværelsesdøren og tog nøglen i lommen, så en af håndværkerne ikke ved en fejl kom til at åbne.

Det var dog lidt synd…min hankat elsker håndværkere, måske jeg skulle skifte min lægekæreste ud med en tømrerkæreste…:?

[QUOTE=Mega;882630]Søøøde små vuffer - Jeg deler seng med kattene og jer, men ikke med jeres legetøj og gamle kødben. Der sætter jeg grænsen.
Det er skisme ikke spor morsomt at blive vækket af sin søde slummer af et pivedyr, der skriger en ind i øret. :-([/QUOTE]
Lyder som her. Vågnede i nat ved det gjorde ondt på hoften… Tá da lå på en af berthas bolde

.oO Så blev Ditte student - med sit fjerde tolvtal i træk. :klap:Hun græd af glæde og lettelse.:inlove:
Og hendes storebror som er her i dagens anledning, fik lidt senere at vide, at han havde fået 12 i en skriftlig økonomieksamen på statskundskab - hans første tolvtal på statskundskab, så han var også superglad. :juhu:

[QUOTE=Else;882721].oO Så blev Ditte student - med sit fjerde tolvtal i træk. :klap:Hun græd af glæde og lettelse.:inlove:
Og hendes storebror som er her i dagens anledning, fik lidt senere at vide, at han havde fået 12 i en skriftlig økonomieksamen på statskundskab - hans første tolvtal på statskundskab, så han var også superglad. :juhu:[/QUOTE]

STORT TILLYKKE til dem begge to :flag::flag:

. o O (Så udryddede Asani lige endnu en spyflue - efter en vild jagt gennem både køkken og begge stuer :hyp:)

[QUOTE=Else;882721].oO Så blev Ditte student - med sit fjerde tolvtal i træk. :klap:Hun græd af glæde og lettelse.:inlove:
Og hendes storebror som er her i dagens anledning, fik lidt senere at vide, at han havde fået 12 i en skriftlig økonomieksamen på statskundskab - hans første tolvtal på statskundskab, så han var også superglad. :juhu:[/QUOTE]

Tillykke med dem! :flag: - det er sgu flot gået!!!

Jeg har sommerferie! :yah:
Og i morgen skal jeg i IKEA og købe ny bordplade og en masse andre ting :smiley:
Og på lørdag skal vi have lagt den nye bordplade og udskifte vask og vandhane :smiley: :smiley: Jeg glæææææder mig!!

De har skiftet sæbe i vaskeriet :doh: :argh:
før betalte jeg GERNE 7,- pr. vask for at vaske med neutral. Jeg valgte med vilje ikke at købe min egen lille top-betjente vaskemaskine fordi det jo var hul i hovedet, når nu det kun kostede 7,- pr. vask og det jo var Neutral sæbe der var i maskinerne - jeg skulle bare lade være med at bruge skyllemiddel så gik det perfekt med at vaske i vaskeriet…

men nu begynder jeg at få hovedpine så snart jeg har tøj på, som er vasket dernede :S jeg sendte vores varmemester en mail her i sidste uge, hvor jeg opdagede det, og sørme så om ikke de har skiftet mærke for at spare penge :doh:
“det er stadig næsten parfumefrit” - ja NÆSTEN:doh: :argh:
jeg synes mit tøj STINKER parfumeret og jeg kan ikke tørre mit tøj inde på badeværelset - så ender jeg med migræne, selv hvis døren er lukket derud :frowning: hele lejligheden fyldes af en “klam” parfumeret lugt.
Jeg får skrigende hovedpine, hvis jeg kommer til at få en t-shirt på som er vasket i vaskeriet her i weekenden :frowning:
jeg går derfor nu rundt i “arbejdstøj/havetøj” som er vasket hos mine forældre - det sidste jeg har fra den bunke der er vasket hos mine forældre…

godt jeg kun lige skal igennem en eksamen - som jeg skriver herhjemme og derfor ikke behøver det helt vilde fine tøj på :tihi: - og så skal jeg til Thy alligevel. Men nu er der bare BUNKER af tøj der skal vaskes hos mine forældre i weekenden…
godt jeg har givet min mor den næsten helt nye og fyldte “neutral storvask”-kasse med vaskepulver jeg havde fået købt lige inden min flytning - den har hun endnu, og den bruger både jeg og min svigerinde, når vi kommer og vasker… det hjælper da lidt på min samvittighed over at komme og vaske så meget…

ØV! Så må pengene til sofa i stedet gå til en vaskemaskine når jeg komme hjem igen sidst i juli! Jeg kan ikke holde til det vaskepulver - konstant hovedpine dur bare ikke :thumbdown: :frowning:
PIS OGS - helt ærligt! Var ellers lige så glad for at vaskeriet brugte ordentligt sæbe:(

[QUOTE=Ann K;882655]Herregud… Koratpigen Fanni, der boede hos mig i weekenden, kaldes også den forkølede badeand… Ikke fordi nogen af os mennesker i hendes nærhed nogensinde har hørt sådan en - men vi er helt sikre på, at hvis en badeand kan blive forkølet, så vil den lyde som Fanni!
:klapper:[/QUOTE]

:lol: Hahahaha!!! Den var VIRKELIG god!! :lol:

Årh jeg elsker bare lavendler!! en af mine favoritter!

Ihh stort tillykke altså!

Min søster blev student sidste år og kom også ud med et 12-tal i historie!

STORT tillykke :flag::flag::flag:

:wehu:

Så er de første planer for min ferie lagt

12/7: skal lege turist med veninden Therese i KBH :rock:

19/7: Brunch i Frederikssund efterfulgt af fiske-pedicure og shopping :thumbup:

tosserne på nye eventyr - Det bliver SÅ godt!! :juhu:

.oO(så blev det til en sen morfar, men jeg trængte til det :S)
.oO(havde Spotty i den ene armhule og Bambina i den anden, så bliver det ikke meget bedre :inlove:)

[QUOTE=Skattekat;882832].oO(så blev det til en sen morfar, men jeg trængte til det :S)
.oO(havde Spotty i den ene armhule og Bambina i den anden, så bliver det ikke meget bedre :inlove:)[/QUOTE]

Godt nok uden Spotty og Bambina - men med ting og Brian i stedet… præcis beskrivelse af min eftermiddag.
Som skulle have været brugt så meget mere konstruktivt…

For sæven da, hvor er jeg inderligt TRÆT af at have smerter!

[QUOTE=Ann K;882853]
For sæven da, hvor er jeg inderligt TRÆT af at have smerter![/QUOTE]

:kram:

Syntes min mave rumler…kan det skyldes jeg har spist næsten en hel stor bakke med kirsebær.
Når jeg får begyndt, kan jeg bare ikke stoppe igen.

Takker :slight_smile:

Har da været en smule konstruktiv alligevel… og fået ryddet reolen i det lille værelse helt + vasket den i grundrens - så i morgen kan jeg få den og væggen bagved malet :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;882871]Syntes min mave rumler…kan det skyldes jeg har spist næsten en hel stor bakke med kirsebær.
Når jeg får begyndt, kan jeg bare ikke stoppe igen.[/QUOTE]

Her kommer det desværre helt automatisk… jeg får simpelthen alt for megen mavesyre af kirsebær :frowning: synd og skam er det!

.oO(har lige været inde på min netbank for at afmelde alle automatiske betalinger til lorte-udlejer)
.oO(for pokker, hvor bliver juli bare ikke sjov at komme igennem, med alt hvad der skal betales :S)
.oO(f.eks. licens … det kan altså pisse mig af :argh:)
.oO(så meget er vist, der bliver hverken holdt fødselsdag eller housewarming på det budget :surrender1:)