[QUOTE=Skattekat;882938].oO(har lige været inde på min netbank for at afmelde alle automatiske betalinger til lorte-udlejer)
.oO(for pokker, hvor bliver juli bare ikke sjov at komme igennem, med alt hvad der skal betales :S)
.oO(f.eks. licens … det kan altså pisse mig af )
.oO(så meget er vist, der bliver hverken holdt fødselsdag eller housewarming på det budget :surrender1:)[/QUOTE]Bare et lille pip: Måske det kunne ordnes sådan, at dine gæster hver medbringer en ret, og så holder du da bare sammenskudsgilde. Det må vel være samværet med dig, der er vigtigst. Det er måske mig, der er lidt “romantisk” på det område. :cool2:
Så er jeg lige så “romantisk” - det er sådan jeg planlægger at holde min fødselsdag næste år…
.oO(sh*t mit håndled knager…og gør ondt :S men kom altså til at love en lille pige i 2.kl at jeg ville færdiggøre hendes hæklede dukke til på torsdag…syntes det var synd at hun ikke blev færdig inden ferien…)
.oO(føler mig lidt som en “sucker” :p)
Jeg er simpelthen så rørende enig Det er en fantastisk god idé
Baah jeg skaller af efter torsdagens solskoldning
Så bliver jeg helt spættet!
Er lige kommet hjem fra en sen aftentur med hundene - Gisp, hvor var det koldt.
Hvor blev de af, de lyse, lune sommernætter?
[QUOTE=kamikaze;882871]Syntes min mave rumler…kan det skyldes jeg har spist næsten en hel stor bakke med kirsebær.
Når jeg får begyndt, kan jeg bare ikke stoppe igen.[/QUOTE]
Jeg har lært på den hårde måde, at grænsen ligger ved 15 kirsebær ad gangen! Eftersom jeg dårligt kan holde den aftale med mig selv, så er jeg stort set holdt op med at købe - meen jeg lagde da mærke til idag, at vi får kirsebær senere på året, der er da lidt på træet iår
VH
Susanne
. o O ( Så er vinterferie bestilt - Der er længe til… )
[QUOTE=Mega;882961]Er lige kommet hjem fra en sen aftentur med hundene - Gisp, hvor var det koldt.
Hvor blev de af, de lyse, lune sommernætter?[/QUOTE]
Jamen global opvarmning er simpelthen ikke indført i Danmark…
VH
Susanne
. o O (Det var tæt på, at jeg var kommet til at sove på sofaen i nat. Der var et monster i mit dynebetræk, da jeg skulle lægge rent sengetøj på lige før )
. o O (Magic kan være meget svær at ryste ud, når han først har det sjovt :høhø:)
Tak for lykønskningerne. Hun har gjort det rigtig godt (men 12-tallerne sidder altså også løsere end 11- og 13-tallerne gjorde i vores tid ).
Det bliver underligt for hende, at skolegangen nu er slut. Heldigvis skal hun starte på arbejde allerede på mandag - rengøring på sygehuset; det er noget helt andet…
[QUOTE=Mega;882961]Er lige kommet hjem fra en sen aftentur med hundene - Gisp, hvor var det koldt.
Hvor blev de af, de lyse, lune sommernætter?[/QUOTE]
Jeg frøs også på lufteturen, trods strømper og kraftig jakke. Vi har netop givet os, og tændt for varmen igen. Det er midsommer, for christ’s sake!! I morges så jeg et barn vente på skolebussen, iført vinterjakke med pelskrave! :surrender1:
. o O (Så har abyerne ved fælles hjælp lige nedlagt en edderkop :høhø:)
. o O (Men spises kan den vist ikke - Abasi bliver ved med at spytte den ud igen. Fjollede dyr )
.oO Æv, hvorfor skal jazzfestivalen ligge lige mens vi er ude at rejse? Nå, da jeg jo ikke bor i København, ville jeg sikkert ikke få hørt ret meget alligevel.
. o O ( Så fik jeg lige opdateret et par katte albums på hjemmesiden. )
[QUOTE=Sim-Sim;882699]Vi fik skiftet vinduer, terrassedøre og hoved- og bryggersdør for 2 år siden.
Det hele blev ikke lavet på en gang,men dog på en dag.
Jeg bad dem simpelthen starte på badeværelset, det gjorde de, og så blev kattene lukket derud med deres vandskål, bakken står der i forvejen
Kattene var så, til deres store utilfredshed lukket derude i 6 timer, men det skete der jo ikke noget ved. Jeg låste badeværelsesdøren og tog nøglen i lommen, så en af håndværkerne ikke ved en fejl kom til at åbne.
Det var dog lidt synd…min hankat elsker håndværkere, måske jeg skulle skifte min lægekæreste ud med en tømrerkæreste…:?[/QUOTE]
Problemet her er at jeg har to aeldre kastrater, en missemor, der er naaet til at NU maa hendes boern gerne flytte, og saa 5 livlige killinger paa 15 uger! Alle sammen paa vores bette badevaerelse!
For jo, ellers ville det vaere helt ideelt, da vi slet ikke har et vindue paa badevaerelset
Det er da den største idiot som kan gå på 2 ben som kan finde på sådan noget.
Min mand skrev at jeg lige skulle ringe når jeg vågnede. Han kunne så fortælle at der ude på vejen, da han skulle køre til morgen lå en lille blå mis. Først troede han at det var Belle, og derfor stod han ud, for at fjerne hende, så Rebecka ikke skulle se hende sådan. Da han står ud af lastbilen og bukker sig ned, så prøver den lille mis at miave uden at kunne få en lyd ud af munden. Så han løber hjem og henter flækhammeren og så får den 3 gok i hovedet med den, for den skulle ikke ligge og lide. Hvor er folk dog uansvarlige, det er jo et uheld at man rammer sådan en mis, men ikke at gå ud og tjekke den og sørger for at den lider mindst muligt
Sov godt lille mis:lys:
Var der nogen, der hørte P3 kl. ca. 5 i 8 her til morgen? De spillede nogle lydklip med den kæreste lille pige, der gik til dans og skulle holde drengene i hånden. Nøj, hun var kær at høre på, og det er sjældent, at jeg synes det om børn!
Kombinationen stædig og ubegavet er temmelig uheldig …
.oO Nå ja… fire timerrs søvn er da bedre end ingen timers søvn…
.oO Jeg har besluttet at se positivt på tingene i mit liv… kan jo alligevel ikke ændre på mange af dem
.oO Nu skal jeg lige have gang i kroppen og så står det på maling af reol…
.oO Hvor ville det dog have været så meget lettere, hvis den der reol fra IKEA havde kunne passe ind… men næ, nej - den er næsten 4 cm for dyb, og det er meget, når det rager ud over en smal døråbning!
.oO Spændende bliver det at se, hvor mange af kattene, der har skaffet sig ny pelsfarve i aften
.oO(Drengene ligger i køjeseng, en på spisebordet og en under :høhø:)