. o O (Tanketråd juni 2012) O o

oO Så blev refleksions opgaven færdig :DOo

oO Mangler kun lige litteratur listen og lidt fin pudsning… :wehu:Oo

oO 3 opgaver på 7 timer… :besvimer: Ja jeg har kedet mig voldsomt på jobbet idag… Chefen synes åbenbart det var synd for mig at jeg skulle sidde der og glo, så han uddelte min sidste opgave til en anden, og sendte mig hjem kl. 14 :thumbup:Oo

oO Nøj hvor jeg glæder mig til at der går penge ind… :høhø: Min konto ser så trist ud, efter den mekaniker regning…Oo

oO Kom hjem til en søvning misse mand, der bare gerne ville nusse :hjerte: Bideriet er næsten forsvundet, og hvis han endelig hapser i mine ben, er det kun et lille bid der ikke gør ret ondt… Han stopper når jeg siger nej, og jeg distrehere ham med godbider inden han lægger an til at bide… :smiley: Jeg kan endda stå foran skabet nu og tage tøj på, uden han farer i benene på mig :klap:Oo

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;883426]Rikke og jeg har været på tur - også på et par planteskoler - nu er træet købt til en pris der ikke kunne siges nej til (1/3 af hvad vi havde set et andet sted) - nu skal det bare vokse sig stort. Stammen er høj men fylden i kronen skal den vokse sig til - her er Ginkgo Biloba Mariken

[/QUOTE]

Var det ikke den der gule en du viste den anden dag? Det var i hvert fald VIRKELIG flot!!

Og tillykke med det nyindkøbte til haven!

[QUOTE=Skattekat;883428].oO(nu må min krop altså godt finde udaf at slappe af :bebe:)
.oO(jeg hyperventilerer hele tiden og det er ret så anstrengende :S)
.oO(gå væk stress - kom overskud)[/QUOTE]

Årh nej altså Hrönn! Sender al min overskud i din retning.
Jeg tror det bliver bedre når du har en konkret og berørlig afslutning på alt det her du sidder i lige nu.

:smiley: :smiley: :smiley: Der er en der er ved at boble over :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

[QUOTE=Helene C;883524]
Årh nej altså Hrönn! Sender al min overskud i din retning.
Jeg tror det bliver bedre når du har en konkret og berørlig afslutning på alt det her du sidder i lige nu.[/QUOTE]

Tak Helene :kram:
Det tror jeg også, men vil så gerne kunne en hel masse NU :S

.oO(har lige tømt endnu en trailerfuld ind i huset og nu kan jeg hverken komme frem, eller tilbage :surrender1:)
.oO(hvem ejer dog alle de ting ??!! :besvimer:)

[QUOTE=Skattekat;883572]Tak Helene :kram:
Det tror jeg også, men vil så gerne kunne en hel masse NU :S

.oO(har lige tømt endnu en trailerfuld ind i huset og nu kan jeg hverken komme frem, eller tilbage :surrender1:)
.oO(hvem ejer dog alle de ting ??!! :besvimer:)[/QUOTE]

Kender det godt. Jeg vil også gerne kunne en hel masse lige nu, men arbejdet står skisme hele tiden i vejen. Har haft min ugentlige fridag idag og alligevel har jeg måtte sidde foran min computer hele dagen (okay fair nok der har været et par overspringshandlinger indblandet, men så det meste af dagen i hvert fald) Og jeg er overhovedet ikke færdig :besvimer:
Kan ikke overskue det mere. Det er ligefør der er minutlig nedtælling til min ferie den starter fredag den 6 juli kl. 15:00 præcis! Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har været så arbejdstræt som jeg er nu.
Jeg ville gerne bytte med dig hvis jeg kunne lige nu!

.oO(hvorfor skal alting ské på én gang ? :argh:)
.oO(har fået forespørgsel på syning af 2 sutsko, de SKAL syes her i weekenden, for vedkommende bor ikke i DK, men er her i 3 dage …)
.oO(har jeg råd til at sige: Nej desværre ? … nej, desværre :S)
.oO(har jeg tid og mulighed for at gøre det ? … :surrender1:)

.oO(Er du sindsyg jeg sveder men vil altså hellere have frisk luft ind fremfor AC. Godt jeg kan køle soveværelset ned inden jeg skal sove)

.oO(Nu må det altså godt blive i morgen :venter:)

[QUOTE=Skattekat;883608].oO(hvorfor skal alting ské på én gang ? :argh:)
.oO(har fået forespørgsel på syning af 2 sutsko, de SKAL syes her i weekenden, for vedkommende bor ikke i DK, men er her i 3 dage …)
.oO(har jeg råd til at sige: Nej desværre ? … nej, desværre :S)
.oO(har jeg tid og mulighed for at gøre det ? … :surrender1:)[/QUOTE]

Det er altså VIRKELIG en skidt situation :surrender1:

Vafler er godt… mange vafler er meget godt… 6 vafler er i hvert fald for mange … Ewwww, hvor smagte den sidste skidt :slight_smile: Men de første 5 var uhmmmmm :slight_smile:

Hjemmelavet hyldeblomstdrik i glasset, fodbold i TV og Røsse på skødet.
Livet er dejligt :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;883677]Hjemmelavet hyldeblomstdrik i glasset, fodbold i TV og Røsse på skødet.
Livet er dejligt :-)[/QUOTE]

Mmmm… hyldeblomstdrik… det er bare så meget ikke skidt!

Hvorfor skal det være så UMULIGT at finde ting jeg vil have hængende på væggen?! :argh:

Man får det faktisk lidt skidt efter at have spist en hel pose slik …

Hvem spiser dog også en hel pose slik af gangen? Næ det ligger meget bedre over i skuffen, men det skal være der ellers får jeg abstinenser :høhø:

Det gjorde jeg lige … børnene er hos deres far :tihi:

Det er fordi du ikke er i træning :stuck_out_tongue:

HØ HØ HØ HØ

Dumme hovedpine tag så og smut nu har du generet hele dagen, og så endda på en fridag.

Hvad med et portræt af mig :fin:

[QUOTE=Skattekat;883786]Hvad med et portræt af mig :fin:

[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: