[QUOTE=Skattekat;883786]Hvad med et portræt af mig
[/QUOTE]
Eller mig??
Jeg kunne hænge lige ved siden af Hrönn…
[/QUOTE]
Eller mig??
Jeg kunne hænge lige ved siden af Hrönn…
[/QUOTE]
[QUOTE=Sannela;883793]Eller mig??
Jeg kunne hænge lige ved siden af Hrönn…[/QUOTE]
I er da bare fulde af gode ideer!
Ok… Jeg havde en kat der var fuld af krudt… troede jeg. Så flyttede Dione ind
Den lille skid kan spurte, hvæse og snakke på samme tid Alt imens de alle 4 skiftes til at løbe forrest
suuuuuuk!
den her prøve altså…
Nå har lovet mig selv 8 timers søvn, hvis jeg kan arbejde koncentreret en time mere. Så kan jeg nemlig færdiggøre den her opgave, og så mangler der “kun” de tre mindste opgaver til i morgen.
Det har jeg altid været - men ikke haft tiden …
[QUOTE=Helene C;883524]Var det ikke den der gule en du viste den anden dag? Det var i hvert fald VIRKELIG flot!!
Og tillykke med det nyindkøbte til haven!
[/QUOTE]
Den er gul i høstfarve - bar om vinteren og grøn om sommeren:-)
[QUOTE=DK Sugieh;883821]Ok… Jeg havde en kat der var fuld af krudt… troede jeg. Så flyttede Dione ind
Den lille skid kan spurte, hvæse og snakke på samme tid Alt imens de alle 4 skiftes til at løbe forrest
[/QUOTE]
Liv og glade dage
det var meningen jeg skulle i seng nu…
Men nu blev 1’eren færdig, ergo er der kun 6 og 7 tilbage… og med 1200 tegn ved jeg hvad i morgen skal bruges til : skære ned skære ned og skære mere ned! :S
20.000 tegn til 7 gode besvarelser er altså bare for LIDT, når vi skal udfylde 48 timer med det jeg har MEGET mere jeg vil have sagt… damn it - det er ikke nemt at reflektere på så lidt plads!
Jeg burde gå i seng nu…
men hey - hjernen kører derud af, så stopper jeg mon nu :? eller burde jeg fortsætte mens jeg kan og hjernen kører med 180 km/t i fagligt spor…
jeg fortsætter - FORDI JEG KAN!
jo mindre jeg skal skrive i morgen, jo mere tid har jeg til nedskæringer og omformuleringer
Er det godt at være snalret når man er anstandsdame og skal på arbejde kl. 8 :?
Det kommer nok an på hvem man spørger:p
Prøv her
Jeg har købt fra dem tidligere - fine indrammede billeder. Det de ikke har er ikke værd at tale om
Eller hva’ med decals? http://www.allposters.com/-st/Wall-Decals-Posters_c84612_.htm
De hænger aldrig skævt eller skvatter ned i hovedet på én…
Jeg ville virkelig ønske at Jan var i stand til at komme ind af døren uden absolut at skulle tænde for tv’et!
Det tager ham ca 5 minutter at falde i søvn foran det - mens at jeg vågner helt… og sjældent kan sove igen bagefter
Men selvfølgelig så har jeg da også fået sovet hele fire timer… det er da fint… eller…
(Sover i stuen fordi soveværelset stinker af mølgift… nu skal de små s*taner altså bare DØØØØØØØØØØØØØØ!!! )
[QUOTE=Ann R;883905]Prøv her
Jeg har købt fra dem tidligere - fine indrammede billeder. Det de ikke har er ikke værd at tale om ;)[/QUOTE]
Neeej, det var ikke pænt gjort, Ann!!
Jeg kunne jo bruge en milliard kroner derinde! Og jeg har slet ikke vægplads!
Puha… Må hellere bare nøjes med at bogmærke siden, til jeg en dag får bedre råd.
[QUOTE=Ann R;883905]Prøv her
Jeg har købt fra dem tidligere - fine indrammede billeder. Det de ikke har er ikke værd at tale om
Eller hva’ med decals? http://www.allposters.com/-st/Wall-Decals-Posters_c84612_.htm
De hænger aldrig skævt eller skvatter ned i hovedet på én… ;)[/QUOTE]
Ved du hvor det bliver sendt fra?? Kan ikke lige finde det…
Her tænker jeg på told m.m.
så er det sidste ryk lige om lidt!
Jeg glæder mig til at blive færdig…
Men det frustrerer mig dybt, at det er umuligt at give “dybere” og bedre svar, når vi kun har 20.000 tegn til de her 7 spørgsmål
men ok de kan jo så heller ikke forvente specielt detaljerede svar, med den begrænsning - det er komplet umuligt at forklare OG reflektere over en arbejdsprocessmodel i en hjælpemiddelformidlingssag i kommunen som sagsbehandlende terapeut, når det både skal tage afsæt i teori og vores praksis erfaring - og når det skal fylde max 4000 tegn (når man tænker på hvad spørgsmålet vægter)
det frustrere mig at skulle svare på lige knap 1½ spørgsmål mere og vide at jeg allerede er 1000 tegn over grænsen… så jeg skal ud og finde 3000 tegn et eller andet sted i opgaverne der skal fjernes det bliver store “omformuleringsdag” over middag, når jeg har alle besvarelser “færdig” og kilderne rettet til.
[QUOTE=Sannela;883950]Ved du hvor det bliver sendt fra?? Kan ikke lige finde det…
Her tænker jeg på told m.m.[/QUOTE]
http://www.allposters.com/gallery.asp?startat=/help/pay_method.asp&CID=1BF7071C170246AD93FF6F798EB12D3B&subject=pay#vat
Prices listed on the website are inclusive of Duties and/or VAT.
Hvis man skal returnere, skal det til Holland. Så mon ikke også de sender derfra? Man skal i hvert fald ikke betale mere end de priser de angiver.
“Nogen” har snart sommerferie
Så er der sendt brev til Dansk Katteregister med kattenes adresseændring.
I dag får vi karakter for den skriftlige opgave.
Kan anbefale lauritz.com. Det er ikke alt, der koster mange tusind. Man kan sagtens være heldig at få noget rigtig fint for nogle få hundrede kroner. Men det er farligt - jeg tør slet ikke gå ind på sitet nu, mens min økonomiske situation er usikker
Blev mobbet af min dyrlæge i går …
Han spurgte om jeg kendte sygdommen “kalkben” (eller noget i den stil). Jeg hoppede lige i fælden og troede det var en kattesygdom, men han konstatede så at det nok ikke var den jeg led af.
Bare fordi man har hvide ben
Det er jo altså ikke min fejl, at sommeren ikke har indbudt til shorts
[QUOTE=Vivi_Fletcher;883996]Blev mobbet af min dyrlæge i går …
Han spurgte om jeg kendte sygdommen “kalkben” (eller noget i den stil). Jeg hoppede lige i fælden og troede det var en kattesygdom, men han konstatede så at det nok ikke var den jeg led af.
Bare fordi man har hvide ben
Det er jo altså ikke min fejl, at sommeren ikke har indbudt til shorts[/QUOTE]
Nej, kalkben findes blandt fjerkræ.
…og damer med hvide ben åbenbart!! :klapper: