[QUOTE=galath;884264]Det spørgsmål forstår jeg simpelthen ikke :høhø:
Jeg har tønden, men den indgår jo i et større ensemble, så det er ikke sikkert, de er indrettet helt ens. Kan du tage billeder?[/QUOTE]
Nej, jeg er heller ikke så god til at forklare det…
Men jeg fangede Lisbeth på FB og fandt ud af det!
Det skal ligge under puderne…så ligger de også bedre fast
jeg håber du må kede dig bravt, når du bor gratis på lars tyndskids mark uden gratis bil, bare fordi du ikke gider køre i stationcar… men okay…dit valg
måske skal vi også lukke for dit gratis internet…det overvejer vi lige
oO Er ruineret… Min bil sagde at håndbremsen var trukket når jeg kørte, hvilket den ikke var… Ind til mekaniker, og ha sat ny føler på… 1500kr… Oo
oO Nå heldigvis går der penge ind imorgen… Men min konto er sgu ikk glad for de mekaniker regninger… :S Kommer til at mangle 1000kr i næste måned… :surrender1:Oo
oO Nøj den er godt nok fin den her…
Oo
oO Nøj hvor jeg glæder mig til weekenden… Skal bare hygge og slappe af med Oliver… Oo
[QUOTE=PiaR;884048]Nu er killingerne færdigvaccinerede.
Alfus er høretestet, kastreret, chippet og tatoveret.
Han er klar til at flytte hjemmefra
Han bliver så svær at undvære, lille søde Alfus som er så tillidsfuld og glad for alle.
Jeg kommer sådan til at savne den lille rod.[/QUOTE]
Øv øv… Men husker jeg galt eller skulle han ikke blive i nærheden af jer?
[QUOTE=Skattekat;884189].oO(så blev denne måneds behandling overstået … sygeplejersken ramte i første hug i dag, da hun lagde venflon )
.oO(der var kommet svar på min JC-virus test … den var gudskélov negativ, så der ‘‘vandt’’ jeg endnu et år på den behandling )
.oO(er træt, for kunne ikke rigtig sove i nat :S … men skal op på Tornemarksvej for at smide de sidste af mine ting i traileren, så skal der bare rengøres lidt (det bliver ikke gjort med en tandbørste ) og så er jeg klar til at afhænde huset :klap:)[/QUOTE]
Åh nej altså, så sad Teddy lige med klør og tand i Michaels hånd
Han ville lege med det målebånd han havde, men blev så forskrækket…
Lægevagten nægter at udskrive noget som helst - siger at han bare skal vaske med vand og sæbe, og så ringe til egen læge i morgen :S
[QUOTE=StinePigen;884388]Åh nej altså, så sad Teddy lige med klør og tand i Michaels hånd
Han ville lege med det målebånd han havde, men blev så forskrækket…
Lægevagten nægter at udskrive noget som helst - siger at han bare skal vaske med vand og sæbe, og så ringe til egen læge i morgen :S[/QUOTE]
Prøv at udskrive den tråd der er her på kattegale om kattebid og ha’ den altid med når læge kontaktes
.oO(6 arbejdsdag og SÅ er det endelig ferie…uha, de bliver lange de dage…hvor jeg glæder mig til det dumme ur ikke skal ringe…jeg hader den lyd nemli’)
Jeg bør også se at komme i kanen - det bliver en tough dag i morgen. Dimission og studenterhalløj for datteren, og vi mangler stadig at købe de sidste ting, og at lave eller anrette det spiselige. Og sætte flag og guirlander i haven. Og gøre klar til vores ‘egne’ gæster. Og… Og… Og… - pyha!