. o O (Tanketråd juni 2012) O o

[QUOTE=Nadia;884113]:wehu: Nu er min lillebror her snart…

Ham og en ven har cyklet her op :uha: fra Fredericia, der er ca 200 km. De startede igår eftermiddags, havde slet ikke regnet med han var her så hurtigt.[/QUOTE]

Er han blevet tabt ofte da han var baby?? :wink: Hold da op en cykeltur :smiley: Men godt gået ellers :slight_smile:

Ja, sådan en fik jeg sidst - Og der var kattebakken også gået i stykker. Men nu må vi se. Jeg håber da, at de er hele, men jeg tror godt nok ikke meget på det.

Men så får de jo bare lov at sende to nye… igen. :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;884156]Ja, sådan en fik jeg sidst - Og der var kattebakken også gået i stykker. Men nu må vi se. Jeg håber da, at de er hele, men jeg tror godt nok ikke meget på det.

Men så får de jo bare lov at sende to nye… igen. :)[/QUOTE]

Det er aldrig til at blive klog på, som de pakker. G
Sidst bestilte jeg 2 bakker. Den ene pakket sammen med en masse mad, den kom hel frem. :smiley:
Den anden bakkede i sin egen kasse og var gået i stykker. Skønt. G

[QUOTE=Kimilla;884161]Det er aldrig til at blive klog på, som de pakker. G
Sidst bestilte jeg 2 bakker. Den ene pakket sammen med en masse mad, den kom hel frem. :smiley:
Den anden bakkede i sin egen kasse og var gået i stykker. Skønt. G[/QUOTE]

Haha, ja det er da den omvendte verden :smiley:

Her er de altid gået i stykker, fordi de putter vådmaden oveni bakken.

Det er godt nok nogle intelligente kattebakker, du køber :tihi::tihi:

Hmmm…

.oO(så blev denne måneds behandling overstået … sygeplejersken ramte i første hug i dag, da hun lagde venflon :rock:)
.oO(der var kommet svar på min JC-virus test … den var gudskélov negativ, så der ‘‘vandt’’ jeg endnu et år på den behandling :wehu:)
.oO(er træt, for kunne ikke rigtig sove i nat :S … men skal op på Tornemarksvej for at smide de sidste af mine ting i traileren, så skal der bare rengøres lidt (det bliver ikke gjort med en tandbørste :cool:) og så er jeg klar til at afhænde huset :klap:)

SOMMERFERIE :smiley:

Skal liiiige lade opgaven ligge et par timer og så kigge det igennem efter kl 19… men jeg tror den er færdig nu :slight_smile: der er heller ikke PLADS til mere der er kun 19 tegn at gøre godt med :tihi:
Og så skal det printes og afleveres i morgen

men jeg vil nyde min sidste lange sommerferie nu… :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;884189].oO(så blev denne måneds behandling overstået … sygeplejersken ramte i første hug i dag, da hun lagde venflon :rock:)
.oO(der var kommet svar på min JC-virus test … den var gudskélov negativ, så der ‘‘vandt’’ jeg endnu et år på den behandling :wehu:)
.oO(er træt, for kunne ikke rigtig sove i nat :S … men skal op på Tornemarksvej for at smide de sidste af mine ting i traileren, så skal der bare rengøres lidt (det bliver ikke gjort med en tandbørste :cool:) og så er jeg klar til at afhænde huset :klap:)[/QUOTE]

Læste det som afbrænde :høhø:

.oO Så blev der aftalt tid hos tandlægen… NU skal den fordømte tand bare UD! vil simpelthen ikke mere!

.oO Har kæmpet i næsten 2 år med skidtet, men det bliver bare ved med at blive betændt og sætte sig til en tandbyld :frowning:

.oO Heldigvis er tanden “kun” blevet rodbehandlet - jeg har ikke nået at bruge en halv formue på en krone også…

.oO Bare upraktrisk at tiden er d 4 - lige før jeg skal afsted til Herning…

Det ville være fornuftigt, for det er sgu ikke noget værd … men det vil jeg lade udlejer om :cool:

Også her :klapper:
Måske fordi jeg et eller andet sted ville kunne forstå lysten til at gøre det…

Glææææder mig til at kattenes forsinkede fødselsdagsgave kommer :juhu:
Håber det er ligeså flot i virkeligheden som det ser ud på billederne :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;884196]Glææææder mig til at kattenes forsinkede fødselsdagsgave kommer :juhu:
Håber det er ligeså flot i virkeligheden som det ser ud på billederne :)[/QUOTE]

Wow, det ser flot ud!

På mandag skal vores indkørsel graves op… Øv… så skal jeg undvære mine vuffer…
de er allerede stresset over alle de mænd, der går ude på gaden og laver ting og sager…

Gjorde jeg også :tihi:

I morgen bliver jeg et nyt og bedre menneske - jeg skal klippes. Håber jeg kan vaske dunsten af teaktræsolie ud inden -. føj det stinker - tørre hænder har jeg ikke :slight_smile:

Eller også bruger hun en uintelligent smartphone :høhø:

GLS har lavet en smart app, hvor man kan følge sine pakker. Så husker den track and trace-nummeret og opdaterer status når man går ind i app’en. :thumbup:

[QUOTE=Sannela;884067]Nogen der har tønden fra Petfun, der kan svare mig på om det der gulvtæppelign. skal være “loft” i tønden eller “gulv” under puderne??
Min logik siger mig, at det er loft…men jeg bliver da helt i tvivl!!
Man er vel blondine!![/QUOTE]

Det spørgsmål forstår jeg simpelthen ikke :høhø:

Jeg har tønden, men den indgår jo i et større ensemble, så det er ikke sikkert, de er indrettet helt ens. Kan du tage billeder?