. o O (Tanketråd juni 2012) O o

[QUOTE=galath;864238]. o O (Vil i Plantorama i dag og købe katteurt og stuebambus til de små missekatter :))

. o O (Og sikkert nogle andre spændende ting til krukkerne på altanen :))

. o O (Måske en tur i Jem&Fix lige ved siden af for at lede efter altanbeslag og hyldetræ :))[/QUOTE]

Her i Aalborg er katteurten bare i store store potter :frowning: ellers ville jeg også have haft en til min altan…

. o O Nej, hvor har I allerede tænkt meget - og juni er først lige startet. :smiley:

. o O Hvad skal jeg dog finde på… :gruble:

. o O Nå, men nu får jeg da i det mindste emails fra tråden. :høhø:

Så var jeg aldrig kommet afsted :S
Har fået købt maling til køkkenet :rock:

.oO Har lige hængt mængder af drivende vådt vasketøj (uldstoffer) til tørre udenfor…

,oO Mon nogen kan gætte, hvor det pladderregner lige nu???

.oO :argh:

så er der handlet ind til en totalt hygge fredag-aften sammen med et par gode venner :smiley: den står på et par gode film, chips m. dip, LIDT slik, div. blandede nødder og så er der købt et par flasker gode rosé vine :smiley:
Det skal nok blive rigtig hyggeligt :smiley:

Så er der også bestilt løbegård til hankattene! Og huset er nu beklædt med vinyl overalt indvendigt :slight_smile: Imorgen står den på IKEA-tur og brunch i Odense :smiley:

[QUOTE=galath;864300]60% på udvalgte artikler på zooplus.co.uk i anledning af det royale jubilæum :slight_smile:

Der er mange spændende ting :ok:

Skrev du ikke lige den anden dag, at du havde købt katteurt? Eller var det Tina? Det var i hvert fald derfor, jeg fik idéen :slight_smile:

Var det også Plantorama, du var i? Her kunne jeg godt få en plante i en lille plastikpotte. I morgen bliver den plantet i en af mine egne krukker - men kattene har allerede stået på hovedet i den :høhø:

.oO(Så har jeg bestilt en Samsung Galaxy s3 til min mand :))

Hva’med Solbærret… er han træt af den??? Dur den ikke til det han skal bruge den til… eller vil han bare gerne have en noget større skærm?

[QUOTE=galath;864440]Skrev du ikke lige den anden dag, at du havde købt katteurt? Eller var det Tina? Det var i hvert fald derfor, jeg fik idéen :slight_smile:

Var det også Plantorama, du var i? Her kunne jeg godt få en plante i en lille plastikpotte. I morgen bliver den plantet i en af mine egne krukker - men kattene har allerede stået på hovedet i den :høhø:[/QUOTE]
nej - jeg har købt kattegræs og stuebambus :slight_smile:

katteurten i Plantorama i Aalborg var i 21cm potter - lidt for store til, hvad jeg lige kunne have på altanen…

Han vil bare gerne have en efter at have set min datters samsung galaxy :slight_smile:

oO Nå det med sygehuset blev klaret og henvisningen sendt videre til Slagelse…:)Oo

oO Suk… Har kun fri søndag i denne uge… Altså kun 1 fridag på lige knapt 14 dage :S Håber virkelig jeg får lov afspasere torsdag, så jeg har 3 fridage i træk… ellers falder jeg da om af træthed…Oo

oO Skole dag i næste uge… :slight_smile: Ikke fordi undervisningen er særlig relevant de 2 første dage, men får da set og snakket med de andre studerende :DOo

oO Er så glad for min vejleder :smiley: Hun er bare så fantastisk! Det er virkelig dejligt at vide, at selvom jeg skal ind og opereres på et tidspunkt, skal jeg ikke være bekymret for min praktik… :thumbup: Hun er simpelthen guld værd!!Oo

[QUOTE=galath;864440]Skrev du ikke lige den anden dag, at du havde købt katteurt? Eller var det Tina? Det var i hvert fald derfor, jeg fik idéen :slight_smile:

Var det også Plantorama, du var i? Her kunne jeg godt få en plante i en lille plastikpotte. I morgen bliver den plantet i en af mine egne krukker - men kattene har allerede stået på hovedet i den :høhø:[/QUOTE]

Jeg købte katteurt i pinsen i Vallensbæk Havecenter. Det var ikke svært at finde katteurten derude blandt tusindvis af planter, for der lå en kat oveni :klapper::klapper::klapper:

Jeg fangede det på min mobil og lover at vende tilbage snarest med fotoet, for det var godt nok sjawwt :høhø:

På det gartneri i Hove, hvor vi handler, har de også en dejlig kat gående i drivhuset. Det må da også være skønt for ham med alle de dufte og planter… :slight_smile:

Ahhhhhh - home alone, Big Bang Theory og snart en kande te (skal jo for fa’en tø lidt op - her er kooooooooldt!)

Ahhh… okay… Blev lige helt nervøs… Bruger jo Finn som argument for at jeg da skal have et lille solbær på et tidspunkt… og så gik det jo ikke, hvis han lige pludselig ikke havde et :wink:

Altså, min arbejdsplads kører med Blackberry som firmamobil (jeg har så ikke en funktion hvor jeg har behov for en firmamobil så ved ikke lige hvilken model) og hverken min daglige leder og min øverste chef er særligt glade for den… Min øverste chef udtalte over frokosten en dag at det var den dårligste telefon han nogensinde har haft… Men det kan selvfølgelig godt bare være modellen… Det er en slide model med trykfølsom skærm eller touch skærm og så et fuldt slide tastatur… den slider vertikalt ikke horisontalt hvis du forstår… men ja, det er måske bare deres model…

Camilla har (på mit råd) fået en slidemodel (opaf) - hun er vist meget glad for den… nu er hun efterhånden helt umulig at komme i kontakt med, med mindre man sender en sms først :wink:
Og jeg har lææænge gerne ville have en…
Problemet er bare at jeg jo har den der iPhone, som jeg nu efterhånden er blevet vant til og kender… så teknisk debil, som jeg er, så har jeg ikke rigti glyst til at skulle bruge flere år igen på at lære en telefon at kende :smiley:

Han er glad for sin BB og torch er den bedste telefon han har haft til dato siger han, men men men Galaxy’en er åbenbart mere brugervenlig og meget nemmere at have med at gøre. Det hjalp så også på det at jeg efterhånden havde så mange points hos vores udbyder at jeg kun skulle betale 168 Euro for den. Sidste bud på samme telefon på ebay.fr er 555 og den udløber først imorgen :slight_smile: