. o O (Tanketråd maj 2012) O o

Har fået mail fra Timbaland og Antons ejer. De har åbenbart ikke haft det godt sammen længe. Anton hvæser af Timba, bliver nervøs når han nærmer sig, spiser ikke rigtig og de slås meget skriver han :ked:

Han har snakket med flere katte kyndige mennesker som anbefaler ham at finde et hjem til Anton hvor han kan være alenekat. Han spørger om jeg vil hjælpe ham med at finde et nyt hjem til Anton. :ked:

Øv - det er jeg ked af at høre :frowning: Det positive er jo dog, at han kontakter dig, så du har lidt styr på, hvad der sker.

Ja, helt klart.

Jeg har svaret ham at selvfølgelig hjælper jeg, men jeg har spurgt om han har overvejet at få ham tjekket for smerter. Jeg tænker måske han har tandpine.

Men det kan selvfølgelig også godt være at Anton bare ikke trives med andre katte.

[QUOTE=DK Thomani;859210]Jeg har svaret ham at selvfølgelig hjælper jeg, men jeg har spurgt om han har overvejet at få ham tjekket for smerter. Jeg tænker måske han har tandpine.
[/QUOTE]

Ja, det kan jo sagtens være problemet :slight_smile:

mmm Oreos…

Velkommen tilbage :heya:

Uh uh uh :hopla: - Har nusset 4 dage gamle husmislinger i dag:wehuu:
Hvem der bare skulle bruge en god “gammeldaws brunstriwer” :besvimer: :love2: …eller en skøn trefarvet husmissepige :hjerte: …eller en rød/hvid lille nullergøj :inlove:

Åh altså…:hjertehop:

.oO Hjemme fra en skøn lejrskoletur med 3.-6. klasse på Endelave:)
.oO Hvidt, hæklet sjal med små multifarvede blomster i kanten i størrelse voksen + min. 1 hvid, hæklet bøllehat i størrelse 0-3 år klar til Britas hittemissestand i Vrå :wink:

Venligst
Dorthe

Hallo hvem har fundet voodoo dukken frem og stikker mig i siden og ryggen, for anden dag i træk.
Kan du så stoppe :thumbdown:

.oO(Så blev vi lige inviteret ud at spise på Restaurant Fjorden i morgen… det er godt nok længe siden jeg har været der og jeg glæder mig :)…men havde det dog bare ikke været på en torsdag :S)

[QUOTE=Maria-Amalie;859118]oO :ked::ked::ked::ked:Oo

oO Smertene i galdeblæren er tilbage… :ked:Oo

oO Natten mellem mandag og tirsdag, sov jeg slet ikke, og havde fat i vagtlægen endnu en gang… Tirsdag tager jeg så til lægen… Galdebæren er ikke betændt, så det højst sandsynligt galde sten…:SOo

oO Problemet er at jeg har smerter konstant… Tager en høj dosis smertestillende, og når den kvote for dagen er opbrugt, og hvis jeg stadig har ondt, skal jeg ringe til vagtlægen for at få morfin…:SOo

oO Fredag har jeg endnu en læge tid, og hvis jeg har haft smerter både idag (hvilket jeg har) og torsdag, skal jeg opereres og have fjernet galdeblæren… Det bliver dog nok først på tirsdag pga Pinsen… :ked: Men for fanden hvor er jeg ked, har ondt, og er bange for endnu en operation… især når nu min første hjerteoperation gik så grueligt galt… :ked::ked:Oo

oO Jeg er endnu engang sygemeldt fra praktikken… :frowning: Heldigvis er vi så langt i læringsmålene, at min vejleder ikke er bekymret… Men hvis de ikke kan klare operation som en kikkert operation, går der jo længere tid med helingen, og så ville min vejleder blive bekymret for om vi kunne nå det sidste mål… :ked::S Håber virkelig ikke det er tilfældet, for så skal jeg tage det her ½ år om, finde en ny klasse at gå i, slås med sagsbehandlere om min revalidering som så skal forlænges osv osv…Oo

oO Så kryds fingre for at operation går godt og nemt, og at jeg snart er tilbage i praktikken igen…:kryds:Oo[/QUOTE]

God bedring og her er de :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Nøj, er godt nok smadret efter en lang kursus dag i denne varme, skal lære om systemisk problem orienteret samtale.

Og er på den igen i morgen, 8 timer igen.

[QUOTE=Maria-Amalie;859118]oO :ked::ked::ked::ked:Oo

oO Smertene i galdeblæren er tilbage… :ked:Oo

oO Natten mellem mandag og tirsdag, sov jeg slet ikke, og havde fat i vagtlægen endnu en gang… Tirsdag tager jeg så til lægen… Galdebæren er ikke betændt, så det højst sandsynligt galde sten…:SOo

oO Problemet er at jeg har smerter konstant… Tager en høj dosis smertestillende, og når den kvote for dagen er opbrugt, og hvis jeg stadig har ondt, skal jeg ringe til vagtlægen for at få morfin…:SOo

oO Fredag har jeg endnu en læge tid, og hvis jeg har haft smerter både idag (hvilket jeg har) og torsdag, skal jeg opereres og have fjernet galdeblæren… Det bliver dog nok først på tirsdag pga Pinsen… :ked: Men for fanden hvor er jeg ked, har ondt, og er bange for endnu en operation… især når nu min første hjerteoperation gik så grueligt galt… :ked::ked:Oo

oO Jeg er endnu engang sygemeldt fra praktikken… :frowning: Heldigvis er vi så langt i læringsmålene, at min vejleder ikke er bekymret… Men hvis de ikke kan klare operation som en kikkert operation, går der jo længere tid med helingen, og så ville min vejleder blive bekymret for om vi kunne nå det sidste mål… :ked::S Håber virkelig ikke det er tilfældet, for så skal jeg tage det her ½ år om, finde en ny klasse at gå i, slås med sagsbehandlere om min revalidering som så skal forlænges osv osv…Oo

oO Så kryds fingre for at operation går godt og nemt, og at jeg snart er tilbage i praktikken igen…:kryds:Oo[/QUOTE]

Øv noget møg :frowning: Håber snart smerterne aftager!

Jeg fik jo som bekendt fjernet min galdeblære for ca. 1½ måned siden, og selvom min var både fuld af sten og betændt, gik det fint med at få den ud ved en kikkertoperation, så det tror jeg ikke du skal være bekymret for at de ikke kan. Jeg ville i princippet havde kunnet gå på arbejde 3 dage efter operationen (men der var det så fredag, og jeg havde fri …) - hvis ikke de havde kunnet fjerne den ved kikkertop. ville der nok have gået en uges tid, men længere tager det ikke, for det er jo heldigvis en ret lille ting i forhold til en hjerteoperation! :slight_smile:

Krydser fingre for, at alt går som det skal med operationen (som jeg synes du skal tage imod, for det gør altså livet MEGET lettere bagefter) - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der gik galt i din tidligere operation, men fjernelse af galdeblæren er fuldstændig rutine for de fleste læger, og det er nok også en hurtig operation i forhold til hvad du tidligere har været igennem!

[QUOTE=PiaB;859119]Woop - så bliver det hvad end min far har - eller min hvide rest fra jeg malede væggene inde :tihi:

mon man sku invitere en eller anden til “store male dag” - det er trods alt sjovere når man er to end hvis man er alene om det :tihi:[/QUOTE]

En skam du bor så pokkers langt væk fra mig, ellers var jeg med på den… Kan faktisk godt lide at male :tihi:

Tak FDB for jeres nyhedsbrev med pinsetilbud i Dagligbrugsen i Kongsted.
Har I glemt, at I lukker butikken på fredag, hvor der holdes afskedsreception? :frowning:

.oO Spændende og lærerig dag på kasernen :ok: Nu ved jeg meget mere om militærlivet (men min viden før var også lig nul :tihi: ) Dejligt med lidt feltarbejde for en gangs skyld - det er alt for sjældent, der er tid til det.

hehe så langt er der da heller ikke :stuck_out_tongue:

Uden en bil, så jo :høhø:

.oO(må hellere :godnat:)
.oO(er træt efter at male i dag og jeg skal til behandling på Roskilde sygehus i morgen … håber jeg får et negativt svar på den blodprøve, der blev taget sidste gang :kryds:)

[QUOTE=Skattekat;859302].oO(må hellere :godnat:)
.oO(er træt efter at male i dag og jeg skal til behandling på Roskilde sygehus i morgen … håber jeg får et negativt svar på den blodprøve, der blev taget sidste gang :kryds:)[/QUOTE]

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at svaret på prøven er negativ:)