. o O (Tanketråd maj 2012) O o

.oO Så er det vist endelig blevet så køligt, at jeg kan overkomme at skifte sengetøj…

.oO I morgen starter arbejdet med at få blommetræet fjernet fra haven :wehu: Hvor bliver det dejligt, at få haven tilbage…

.oO Og ikke mindst… at kunne komme til den der græsslåmaskine, som ellers har været godt lukket inde af en trækrone :smiley:

.oO Måske man skulle lave lidt løbegårdsrenovering i morgen… misserne vil sikkert blive glade for det :slight_smile:

.oO Ved at være længe siden, jeg har skrevet i tanketråden… :slight_smile: Her sker lidt af hvert - i morgen kommer min nye hest hjem, og jeg skal til praktiksamtale hos en dyrlæge… :slight_smile: Misserne trives…Haylee er en rigtig ballademager for tiden. Sidder i skrivende stund og venter på, at de alle tre kommer ind fra gården, så jeg kan lukke af og komme i seng :slight_smile: Godnat derude…

[QUOTE=DK Thomani;859198]Har fået mail fra Timbaland og Antons ejer. De har åbenbart ikke haft det godt sammen længe. Anton hvæser af Timba, bliver nervøs når han nærmer sig, spiser ikke rigtig og de slås meget skriver han :ked:

Han har snakket med flere katte kyndige mennesker som anbefaler ham at finde et hjem til Anton hvor han kan være alenekat. Han spørger om jeg vil hjælpe ham med at finde et nyt hjem til Anton. :ked:[/QUOTE]
Åh, smukke og søde Anton…

Håber, uanset løsning, at han får en dejlig fremtid. :slight_smile:

.oO fortæl mig lige hvorfor jeg elsker mine misser…
I løbet af det første døgn mit sprit nye tæppe har lagt under mit bord brækket sig på det TO gange og trukket et “fint” bremsespor med græs og bæ henover det… :venter:

Iiih, fortæl?! :smiley: Hvad endte du med? Billede?? :slight_smile:

Så lige din tråd med ham :slight_smile:

Det er altså sjovt med dyr og tasker…

Først var jeg hjemme hos Julia, hvor min taske agerede ilderseng i nogle timer. Det er godt nok ved at være en måneds tid sid, men lugten må stadig hænge ved…
For i aften var jeg hos en veninde som har hund - og nøøj, min taske var spændende!!
Her da jeg kom hjem, gik begge katte så nærmest ombord i tasken … nu lugtede den jo af hund! :klapper:

Åh, dyr… :hjerte:

Hunde har jo også nogen gode næser. :høhø:

Jeg har btw stadig de solbriller som Maleika huggede fra din taske… host host

Har bare være såååå træt idag… Havde dog tidligt fri fordi jeg skulle hjem til det årlige beboermøde.

Det startede kl. 18 med lidt spisning - og det smagte bare såååååå godt. Mums…

Jeg var hjemme igen her kl. 23:25 og hold nu op et heftigt møde. Vores gamle bestyrelsesformand var virkelig på krigsstien.
Og midt i alt det endte jeg lige pludselig i bestyrelse - som kasserer plus at jeg også skal være med til at arrangere den store fest vi skal holde næste år når vi har 25 års jubilæum.
Hvordna gik det lige pludselig til? Nå, men det skal jo sikkert nok blive spændende. Havde ellers svoret at jeg aldrig skulle ind i bestyrelsen…

[QUOTE=Barky;859366]Hunde har jo også nogen gode næser. :høhø:

Jeg har btw stadig de solbriller som Maleika huggede fra din taske… host host[/QUOTE]

Arj, men det var så pudsigt - og jeg kunne slet ikke få det til at hænge sammen!
Jeg har mødt Emma (hunden) mange gange, også mens jeg har haft kat.
Men i dag var hun helt oppe at køre, gøede og var sådan en blanding af lidt bange for mig, og også meget nysgerrig.
Så smed jeg tasken i gangen og gik ind i sofaen, og pludselig var det kun tasken der var sjov.
Så slog det mig, at det måtte da være ilder der lugtede så godt. :høhø:

Og vi må da bare lave en Asti-date, så jeg kan få de solbriller. :cool2:

Øv kan ikke sove :frowning:

Søvn er også noget opreklameret fis :wink:

http://newbricksontheblog.blogspot.com/ :zzz:

Hvor bliver det hele altså bare flot :smiley:
Vi fik hentet persiennerne som også ser rigtig flotte ud, kan godt forstå du gerne ville have dem :slight_smile:
Hvordan står det til med “alrummet” ved trappen? :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;859391]Hvor bliver det hele altså bare flot :smiley:
Vi fik hentet persiennerne som også ser rigtig flotte ud, kan godt forstå du gerne ville have dem :slight_smile:
Hvordan står det til med “alrummet” ved trappen? :)[/QUOTE]

Det var bare dejligt, at vi fik dem :smiley:

Der sker intet i alrummet… Tømreren skulle have været forbi i dag og vi skulle gennemgå det, for at se om de mangler noget. Men han kom ikke… Ved ikke lige hvad der er gået galt. Han plejer altså at være meget pålidelig :S

Jeg synes stadig bloggens navn er helt fantastisk. :cool2:

Og hold nu op, hvor det skrider frem!
Glæder mig til at se huset, når du holder housewarming/kattenus. :tihi:

[QUOTE=Tea;859396]Jeg synes stadig bloggens navn er helt fantastisk. :cool2:

Og hold nu op, hvor det skrider frem!
Glæder mig til at se huset, når du holder housewarming/kattenus. :tihi:[/QUOTE]

Ja, jeg er også rigtig glad for navnet. Du er genial, Tea. :smiley:

Uha, det tror jeg altså ikke, jeg kommer til at holde :ups: Men du skal være velkommen forbi. :smiley:

[QUOTE=Blabl;859394]Det var bare dejligt, at vi fik dem :smiley:

Der sker intet i alrummet… Tømreren skulle have været forbi i dag og vi skulle gennemgå det, for at se om de mangler noget. Men han kom ikke… Ved ikke lige hvad der er gået galt. Han plejer altså at være meget pålidelig :S[/QUOTE]
Ej hvor irriterende da, bare sådan at lade være med at dukke op :S

Jeg ved ikke hvad der er sket. Han tog heller ikke sin telefon. :S Det ligner ham ikke. Håber vi får en forklaring i morgen, og at det ikke er fordi der er sket noget.

Det håber vi :kryds:
Vi har forresten haft en rigtig dba-dag: før vi hentede persinner for jer var vi ude på Amager og hente to IKEA reoler, i stedet for de grimme stigereoler. Det blev så fint! :thumbup: