Bowie - det er ret svært at arbejde hjemme, hvis man skal sidde med dig på skødet! Desuden er du alt for stor - og det er også ALT for varmt … puuuuuh
Ja venter spændt på nyt håber at mormis og killinger har det godt .
suk jeg har bare ikke tid til at være forkølet
Har vist fundet en, som vil hjælpe med at male altan i juni Vi skal “bare lige” finde en dag hvor vi begge kan og planlægge det
.oO… mon vildmissen kan lide den gave, den rare GLSmand havde med i dag:?.
.oO(Så blev det rigtig forår i Coon Danica…Tak Elisabeth :))
…Yasmin??
Hvor er det flot!!
Hun er bare dygtig, vores Elisabeth.!!
. o O skulle man forsøge sig med rabarbersaft i år, nu man har adgang til alle de rabarber :?
. o O hvor er her altså en behagelig temperatur. Skønt med noget sommer :ferie01:
. o O glæder mig til kursus i morgen. Jeg er nu altså heldig
.oO (Gad vide hvor meget vand jeg skal drikke for at modvirke al min sveden på 2 timers bytur? Har drukket den første liter vand nu og har kun været hjemme i ti minutter )
Det er altså ikke ALT man behøver at vide om sine meddebatører
Hjemme igen efter kejsersnit med to sunde killinger på 83g. Nu er udfordringen at få Aura til at forstå, de har noget med hende at gøre…
Nu ikke sart, frøken
Rigtigt flot banner - havde gættet, det var Elisabeths værk, da jeg første gang så det i en anden tråd.
Tillykke… jeg håber, at det vil lykkedes…krydser fingre…
Mon ikke det kommer? Godt i hvert fald, at der er liv i dem. Og tillykke forresten.
Tillykke med mislingerne
Tillykke med dem.
Aura det er altså dine børn kan du så passe godt på dem:venter:.
Tillykke med tvillingerne!!
Altså Aura… du får ikke noget af det frysetørrede tunguf, som jeg lige har fundet i en skuffe, hvis ikke du passer dine babyer!
Så… nu har jeg gjort mit bedste
Håber at hun hurtigt kommer sig ovenpå kejsersnittet, og at hun endnu hurtigere forstår at de to små blåmuslinger er hendes!