. o O (Tanketråd maj 2012) O o

Bowie - det er ret svært at arbejde hjemme, hvis man skal sidde med dig på skødet! Desuden er du alt for stor - og det er også ALT for varmt … puuuuuh

Ja venter spændt på nyt håber at mormis og killinger har det godt .:kryds:

suk jeg har bare ikke tid til at være forkølet :ked:

Har vist fundet en, som vil hjælpe med at male altan i juni :smiley: Vi skal “bare lige” finde en dag hvor vi begge kan og planlægge det :smiley:

.oO… mon vildmissen kan lide den gave, den rare GLSmand havde med i dag:?.

.oO(Så blev det rigtig forår i Coon Danica…Tak Elisabeth :))

…Yasmin?? :bebe:

Hvor er det flot!!
Hun er bare dygtig, vores Elisabeth.!!

. o O skulle man forsøge sig med rabarbersaft i år, nu man har adgang til alle de rabarber :?
. o O hvor er her altså en behagelig temperatur. Skønt med noget sommer :ferie01:
. o O glæder mig til kursus i morgen. Jeg er nu altså heldig :rock:

.oO (Gad vide hvor meget vand jeg skal drikke for at modvirke al min sveden på 2 timers bytur? Har drukket den første liter vand nu og har kun været hjemme i ti minutter :tihi:)

Det er altså ikke ALT man behøver at vide om sine meddebatører :cool:

Hjemme igen efter kejsersnit med to sunde killinger på 83g. Nu er udfordringen at få Aura til at forstå, de har noget med hende at gøre…

Nu ikke sart, frøken :stuck_out_tongue:

Rigtigt flot banner - havde gættet, det var Elisabeths værk, da jeg første gang så det i en anden tråd. :slight_smile:

Tillykke… jeg håber, at det vil lykkedes…krydser fingre…

Mon ikke det kommer? Godt i hvert fald, at der er liv i dem. Og tillykke forresten.:flag::flag:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

:flag:Tillykke med dem.:flag:
Aura det er altså dine børn kan du så passe godt på dem:venter:.

Tillykke med tvillingerne!!

Altså Aura… du får ikke noget af det frysetørrede tunguf, som jeg lige har fundet i en skuffe, hvis ikke du passer dine babyer! :regler:
Så… nu har jeg gjort mit bedste :wink:

Håber at hun hurtigt kommer sig ovenpå kejsersnittet, og at hun endnu hurtigere forstår at de to små blåmuslinger er hendes!