. o O (Tanketråd maj 2012) O o

Det er da forhåbentlig løgn…

Hvorfor søren skal det laves om bare fordi drengen bliver 15 år. Så nu skal jeg ansøge om børnebidraget fra faderen hver evig eneste måned indtil knægten bliver 18. Det er sgi da latterligt og spild af tid både for mig, men også for den medarbejder på kommunen som skal tjekke det hver måned.

Stort tillykke med de to små blå bamser:flag::flag:
Mormis skal nok snart finde ud af det er hendes :cool2:

.oO(blev kun stukket 3 gange i dag :thumbup: … sidste gang var jeg oppe på 5 stik, før det venflon sad som det skulle)
.oO(men stadigvæk ikke noget svar på min JC-virus blodprøve … :venter:)

. o O ( Hvorfor skal jeg nu til at mangle jern … hmmmmm )

hvor afslappet må man lige være Unni :høhø:
tjekkede hende lige ude på altanen, og da hun ikke reagerede på at jeg kom derud løftede jeg hende lige op - splaaaaat sagde det bare :høhø: HELT afslappet - og jeg fik bare det der søvnige gab og et blik der sagde “læg mig ned - NU! jeg sover!” :tihi:
så hun får lov at sove videre ude på altanen :høhø:

Ja! :kryds::kryds::kryds:

dum di dum di dum di dej…

mad snart på vej :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;859142]For pokker da :trøste:
:kryds::kryds::kryds: for at det hele går som smurt :kryds::kryds::kryds:[/QUOTE]

Tusinde tak alle sammen :tak:

[QUOTE=Camischa;859262]Øv noget møg :frowning: Håber snart smerterne aftager!

Jeg fik jo som bekendt fjernet min galdeblære for ca. 1½ måned siden, og selvom min var både fuld af sten og betændt, gik det fint med at få den ud ved en kikkertoperation, så det tror jeg ikke du skal være bekymret for at de ikke kan. Jeg ville i princippet havde kunnet gå på arbejde 3 dage efter operationen (men der var det så fredag, og jeg havde fri …) - hvis ikke de havde kunnet fjerne den ved kikkertop. ville der nok have gået en uges tid, men længere tager det ikke, for det er jo heldigvis en ret lille ting i forhold til en hjerteoperation! :slight_smile:

Krydser fingre for, at alt går som det skal med operationen (som jeg synes du skal tage imod, for det gør altså livet MEGET lettere bagefter) - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der gik galt i din tidligere operation, men fjernelse af galdeblæren er fuldstændig rutine for de fleste læger, og det er nok også en hurtig operation i forhold til hvad du tidligere har været igennem![/QUOTE]

Min læge vil snakke med kirugerne imorgen når jeg kommer derop. Forhåbenlig kan jeg komme ind til en ultralyds scanning sammen dag, også må jeg se hvad de siger… Er sgu træt af at have ondt… :S Man kan jo ikke leve sådan her… Vil helst ikk gå nogle steder for er bange for at det begynder at gøre så ondt lige pludselig igen… :frowning:
Min første hjerte operation fik jeg min første pacemaker… Lavet i lokal bedøvelse, for man kan ikk sætte den i under fuld narkose… Lægerne fik desværre ikk bedøvet mig ordenlig, så kunne mærke at de skar i mig… :S Men eftersom jeg havde så meget smertestillende i min krop (som ikke virkede pga min adralin fordi jeg kunne mærke de skar) kunne jeg ikke røre mig… En meget smertefuld og ubehagelig oplevelse, som jeg desværre fik nogle ar på sjælen af…
Så er temmelig nervøs for om de får bedøvet mig ordentlig… og det faktum at det foregår i fuld narkose… :S… Men nu ser jeg hvad der sker i morgen…

Tusinde tak :tak:

Fandt lige et fabelagtigt tilbud på lukkede plastkasser, så dem er der nu sendt bud efter…
Kan så bare ikke finde ud af om jeg skal gå videre med oprydningen i stofrodet, eller om det er bedre bare at lade alt være, hvor det nu er, fremfor at hive det hele frem til et stort rod indtil det kan komme i kasserne?

Hmm… kan da starte i soveværelset… der kan man alligevel ikke SE rodet :smiley:

hmm på vej til vagtlæge… Dumme misse kat… hvorfor skulle du dog bide mig… Glemte at gøre noget da det skete og nu væsker det og gør vanvittig av… Lægen tog det heldigvis MEGET seriøst og spurgte om jeg havde fået feber… det er lige ved ledet på min lillefinger så jeg er ikke særlig tilfreds med katten lige nu

Billetter til Men In Black III kl. 21,00 - weeeh! Kan ikke huske sidste gang jeg havde gemalen med i biffen, han får et chok når han finder ud af at det er til 3D versionen :tihi:
Nå, inden da kan jeg vist lige nå at smutte ud og lægge bambi i seng :ok:

ihhh jeg vil ooogs se men in black 3 :frowning:

Må bare vente tålmodigt på at den kommer på dvd - så skal den SÅ meget føjes til samlingen…
måske 1 og 2 sku købes igen… de er vist ved at være slidt op :tihi:

[QUOTE=Susanne W;859881]Billetter til Men In Black III kl. 21,00 - weeeh! Kan ikke huske sidste gang jeg havde gemalen med i biffen, han får et chok når han finder ud af at det er til 3D versionen :tihi:
Nå, inden da kan jeg vist lige nå at smutte ud og lægge bambi i seng :ok:[/QUOTE]

Lad os lige få en tilbagemelding om hvad du syntes…
Jeg er formand for vores biografforening i øjeblikket…og den der er formand skal bestemme næste film og jeg overvejer den.

Hvad filan er det nu forskellen på analyse og diskussion i en opgave er? :S

. o O tror sørme den der virus er blevet til en halsbetændelse nu
. o O halsen er fyldt med små væskefyldte blære ser det ud til, og det gør herreondt når jeg synker
. o O heldigvis er det kun om aftenen der er smerter, og jeg har det helt fint ellers, så det går jo nok over igen

I analysen anvender du de teoretiske redskaber, du formodentligt har præsenteret i teoriafsnittet, til at analysere din tekst (eller hvad det nu måtte være, du skal analysere). I diskussionen sammenholder og diskuterer du dine resultater af analysen. Ville jeg kort sige. Men det er godt nok lidt tid siden, jeg har skrevet akademiske opgaver :ups:

Kan du mon ikke bruge dette link:

http://professionsviden.dk/censorerfaringer_eksamen/skriftlige_paedagogikopgaver_synopser_censorerfaringer

Enig med Galath… (Og det er kun ½ år siden jeg brugte det :wink: )

[QUOTE=galath;859909]I analysen anvender du de teoretiske redskaber, du formodentligt har præsenteret i teoriafsnittet, til at analysere din tekst (eller hvad det nu måtte være, du skal analysere). I diskussionen sammenholder og diskuterer du dine resultater af analysen. Ville jeg kort sige. Men det er godt nok lidt tid siden, jeg har skrevet akademiske opgaver :ups:

Kan du mon ikke bruge dette link:

http://professionsviden.dk/censorerfaringer_eksamen/skriftlige_paedagogikopgaver_synopser_censorerfaringer[/QUOTE]

TAK! Så tror jeg at jeg forstår det lidt bedre :slight_smile:
Er snart parat til at kaste opgaven ud af vinduet :tihi:

.oO Måtte sige nej til et tv-interview i dag - jeg har simpelt hen ikke tid! :rock:

.oO Mon jeg kan nå ud at løbe en tur i aften, eller skal jeg være doven for 117. (nå ja, næsten) dag i træk?:ups:

[QUOTE=KKH;859786]Det er da forhåbentlig løgn…

Hvorfor søren skal det laves om bare fordi drengen bliver 15 år. Så nu skal jeg ansøge om børnebidraget fra faderen hver evig eneste måned indtil knægten bliver 18. Det er sgi da latterligt og spild af tid både for mig, men også for den medarbejder på kommunen som skal tjekke det hver måned.[/QUOTE]

Klassisk spild af offentlige ressourcer :thumbdown: