o0(Hvad tænker du lige nu?) Juli

0o(Har fået ny kollega, der total ligner Johnny Knoxville - jeg håber han er lige så sjov, for sikke en festlig arbejdsplads vi så får:tihi:)

Min kollega rejste i går til nyt job. Jøsses der er overflow i den øverste - jeg trak det største lod med at lave det der var hans …

Kommer en ny den 1.8 - bliver velnok skønt at oplære den nye kollega i noget man ikke selv har 100% styr på …

.oO(Ihh, hvor Bambina har savnet sin moar … hun kan slet ikke putte nok :wehuu:)
.oO(skønt at komme hjem til kattene igen :inlove:)

o O gad vide om vi kan tænke så meget, at vi i Juli slår de 50 sider Juni nåede op på :what: O o

:slight_smile:

. o 0 det er bare godt med en ny tanketråd for hver måned… :ok:

[QUOTE=Skattekat;627342].oO(Ihh, hvor Bambina har savnet sin moar … hun kan slet ikke putte nok :wehuu:)
.oO(skønt at komme hjem til kattene igen :inlove:)[/QUOTE]

Velkommen hjem :wehu:

Håber, din mor har det godt :?

:rock::rock::rock:

. o 0 dét kan vi !!

. o 0 vi kvinder tænker meget… nogen gange FOR meget :høhø:

. o 0 jeg kan f.eks. bruge laaaang tid til at tænke på, hvad det der med de røde bogstaver under dit navn betyder… :gruble: :gruble:

. o 0 Ailurophil … :venter::venter::venter:

. o 0 jeg kan f.eks. bruge laaaang tid til at tænke på, hvad det der med de røde bogstaver under dit navn betyder… :gruble: :gruble:

. o 0 Ailurophil … :venter::venter::venter:[/QUOTE]

jamen det er altid godt at have noget fornuftigt at tænke på :klapper:

du kan jo prøve at google det, så laver du ikke ulykker i den tid :cool:

[QUOTE=Marianne H;627355]jamen det er altid godt at have noget fornuftigt at tænke :klapper:

du kan jo prøve at google det, så laver du ikke ulykker i den tid :cool:[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

. o 0 frække dig…

er NØDT til at Google det, for det er helt sikkert noget sjovt

. o 0 frække dig…

er NØDT til at Google det, for det er helt sikkert noget sjovt[/QUOTE]

Jeg ville snarere kalde det evident - så kan du google det også :muhaha:

:yikes: :yikes: :yikes: :yikes:

. o 0 MARIANNE ?!

. o 0 se, hvad der kom frem på Google ?! :uha::uha::uha:

Velopdragen slave søges
dindebat.dk/katte-soeger…/286610-velopdragen-slave-soeges.html - Cached*Ailurophil

. o 0 er nødt til lige at tage en kold dusch… jeg er… RYSTET … :besvimer:

. o O (Gad vide om jeg også får ét? :? )

0o(Hahaha Marianne dog - søge slaver på nettet!)

0o(Tante T - du er simpelthen så sjov altid - med din spartanske humor - det er gardint!)

.oO(Jeg overlevede :yah:)

. o O (Er det ikke snart weekend? Jeg magter ikke mere!)

.oO( Det er godt jeg kunne sove længe i dag, for hvis ikke, var drengene nok blevet pelset og hængt op på væggen til pynt sådan som de opførte sig i nat :argh: )

Så er jordbærmassen hældt i ismaskinen. Om en halv times tid vil det vise sig, om hjemmelavet jordbærsorbet har en fremtid her i huset :savle:

Lige om snart har jeg ferie…I EN HEEEEL UGE :juhu:.
Jeg kan ikke huske hvor længe det er siden jeg har en uges ferie OG ikke skulle føde eller til udstilling med hittekattestanden…men blot FERIE :wehu:
Jeg vil køsse mislingerne flade
Jeg vil sove når jeg er træt
Jeg vil spise når jeg er sulten
Jeg vil gøre LIGE hvad jeg vil
og…jeg vil sy en masse nullerputsenge :tihi:
.o0 :gruble: det kommer nok til at gå ud over de der kigger i salgstråden :høhø:

.oO( Det tog os kun 14 dage at få dem til at finde ud af det, men det svar, var jo positivt :slight_smile: )

.oO(dejligt med en morfar :zzz:)
.oO(er træt efter rejsen + at jeg jo ikke sov voldsomt meget i nat)