.oO(får jeg lejligheden udleves min drøm - Jeg kan få kattemissere! :juhu: har endda smugkigget på div. internater )
…1118 gram…6 en halv uge gammel.
Jeg er sikker på jeg har den største misling i vort lille land
Det mest utrolige er…han er brødfødt af 1 babs og for det meste deler han den med brormand, som er næste lige så stor :what:
oO ( Pizzasnegle til madpakken - opskrift - Alletiders Kogebog )
oO (-savle-savle-savle-savle )
oO ( Dejligt at have en søn, der kommer med gode ideer til hvad vi skal lave:thumbup:)
Vupti og så var pengene væk…:S
oO(City night… Håber jeg finder nogle gode tilbud…)Oo
oO(Har verdens bedste misser der sov lige til kl. 7.45 imorgs Det er store sager for en kat der plejer at vække mig kl 6… kl. 6.30…kl.7… også må jeg op, for ellers bliver billederne revet ned…:høhø:)Oo
oO(“Druuut” lyder det fra frugtskålen… Jeg var åbenbart ikke helt færdig med nusse ham…:høhø:)Oo
.oO( Kalle har en lille tøjslange…den har han haft siden han blev født, men nu har Kalle fundet ud af at det er en SLANGE og at den er MEGET farlig.
Vi har lige siddet i nok 15 min og set ham skiftevis banke den og springe meget højt op i luften…banke og springe…nu har han lige vovet sig hen og har bidt den i tungen, tror vel at nu er den færdig så :høhø: hvor har de dog det instinkt fra at slanger ER farlige :? ja, vi er altså næsten flade af grin begge to…hvorfor kan dumme jeg dog ikke finde ud af at filme med mit kamera, jeg ville så gerne have vist jer dette her :))
[QUOTE=Coon Danica;627591].oO( Kalle har en lille tøjslange…den har han haft siden han blev født, men nu har Kalle fundet ud af at det er en SLANGE og at den er MEGET farlig.
Vi har lige siddet i nok 15 min og set ham skiftevis banke den og springe meget højt op i luften…banke og springe…nu har han lige vovet sig hen og har bidt den i tungen, tror vel at nu er den færdig så :høhø: hvor har de dog det instinkt fra at slanger ER farlige :? ja, vi er altså næsten flade af grin begge to…hvorfor kan dumme jeg dog ikke finde ud af at filme med mit kamera, jeg ville så gerne have vist jer dette her :))[/QUOTE]
Looool …Hvis du lover ikke at sige det til nogen, så kan jeg røbe at mine er bange for elastikker
Så har jeg tilmeldt Anabell til Skørping, så må vi se hvordan hun tager bilkørslen. Eller om det behager damen at gå i løb.
Jeg siger ikke noget, min mund er lukket med en si :høhø:
Skøre katte
Spændende! Har du husket at bede om at få bur ved siden af Asani :cool2:
.oO(så er nr. 3 vaskemaskine i gang )
.oO(selvom vejret ikke er noget særligt, er det perfekt til at tørre vasketøj )
.oO(gemmer det med støvsugning og gulvvask til i morgen, kan mærke, at jeg er stadigvæk lidt påvirket af hjemrejsen … :surrender1:)
Nej for søren det glemte jeg lige, åhhh åhhh mon man kan tigge til Susanne…
[QUOTE=Skattekat;627604].oO(så er nr. 3 vaskemaskine i gang )
.oO(selvom vejret ikke er noget særligt, er det perfekt til at tørre vasketøj )
.oO(gemmer det med støvsugning og gulvvask til i morgen, kan mærke, at jeg er stadigvæk lidt påvirket af hjemrejsen … :surrender1:)[/QUOTE]
Stort velkommen hjem Det var dejligt at du er her igen.
Har du ikke haft Andrea en tur over knæet :cool2:
[QUOTE=Coon Danica;627610]
Har du ikke haft Andrea en tur over knæet :cool2:[/QUOTE]
.oO(jeg nøjedes med at udtrykke mig verbalt … )
. o O()O o .
Bandede du også på islandsk
Skal hun parres, når hun går i løb :?
Er kun en lille bitte smule nysgerrig
.oO Hvis alt går vel, har jeg en praktikplads lige om lidt
.oO Har måske fundet et sted jeg kan øve min klikkertræning
Et par lidt udenfor Roskilde med hunde og heste. Håber det bliver til noget
Kunne være rigtig spændende!
.oO Molly er ved at være døv… Hører ikke engang når postbuddet ringer på mere
. o O ( En af mine kollegaer, jeg er rigtig glad for, har fået nyt job fra 1/8.
… det er sådan et job, man bare må sige ja til, så er selvfølgelig glad på hendes vegne, men kommer godt nok til at savne hende. )
[QUOTE=Vivi_Fletcher;627634]Skal hun parres, når hun går i løb :?
Er kun en lille bitte smule nysgerrig [/QUOTE]
Ja og jeg venter og venter og venter og venter…