Dejligt - må man vide, hvem den udkårne er :?
Det er så en hemmelighed indtil videre, men det er møg frustrerende at vente på, når hun har haft 2 løbetider oveni hinanden da basserne var 4-5mdr, og nu hvor jeg skal bruge en så sker der bare ikke en dyt.
.oO(Vandmelon er godt )
.oO( Jeg tror at vi slap med skrækken. Mosquito har vist ikke fået “stukket” Bibi…hun er ihvertfald ikke hævet :høhø: endnu…)
. o O(Pyyh killinger er altså VIRKELIG gode til at gemme sig…hvor var jeg bange!)O o .
. o O (Nøjh jeg er mæt! Og tror jeg endte med at vaske… 7 maskinfulde? Vildt, men havde ikke flere håndklæder, karklude, viskestykker, underbukser eller toppe… så måske det var tiltrængt :cool2:)
. o O (Afslapning på sofa og måske en film? Arbejde i morgen et par timer eller 4 og så ud og spise i morgen aften :p)
Underligt at kattene slet ikke har ville være ude i dag
.oO(Er så glad for min nye frisure, har slet ikke været generet af mit hår siden jeg blev klippet :D)
Det klædte dig altså også bare rigtig godt :juhu:
Mus & Mus…I er slemme…gemmer jeg i skabet mellem håndklæder og sengetøj…fy
Billeder!!
:høhø:
[QUOTE=Tea;627763]Billeder!!
:høhø:[/QUOTE]
arj lige nu er jeg træt og ligner noget katten har slæbt med ind
Men det er klippet kort (et par cm under ørerne) med skråt pandehår og masser af etager :høhø: Så der er røget omkring 20-25cm, puha hvor har det lettet!
Jeg har meget tykt og tungt hår, så det er slet ikke til at holde ud at have det langt om sommeren :S
.oO Jeg bliver vanvittig af det internet!
Du har vel ikke yousee
:høhø: Jo, men det har faktisk fungeret fint i et par år.
Da vi kom hjem i onsdags virkede det slet ikke. Der var noget med en hovedledning her i byen.
Det har de så åbenbart ikke været så gode til at fixe, for det kommer og går hele tiden.
Snus er vasket og hendes bagage er pakket.
Vi mangler bare at pakke vores egen bagage og så hælde det hele ud i autocamperen.
Faktum er at vi er klar til at køre mod vest i morgen, og vi er så klar til Brejning!
[QUOTE=Blabl;627797]:høhø: Jo, men det har faktisk fungeret fint i et par år.
Da vi kom hjem i onsdags virkede det slet ikke. Der var noget med en hovedledning her i byen.
Det har de så åbenbart ikke været så gode til at fixe, for det kommer og går hele tiden.[/QUOTE]
Vi fik Yousee i efteråret…ikke frivilligt men fordi det blev dem som overtog fællesantennen her i byen.
Vi har simpelthen haft så meget bøvl og manglende internet.
Det er først det sidste stykke tid at det er blevet ok.
. o O (Dejligt med en udstilling, hvor vi nærmest kan sove længe. Dyrlægetjek er jo fra 8:30 - 10 på søndag :høhø:)
[QUOTE=Coon Danica;627807]Vi fik Yousee i efteråret…ikke frivilligt men fordi det blev dem som overtog fællesantennen her i byen.
Vi har simpelthen haft så meget bøvl og manglende internet.
Det er først det sidste stykke tid at det er blevet ok.[/QUOTE]
Det er bare så dødirriterende, når det ikke virker - det skal sådan noget bare, basta!
Da jeg stadig boede hjemme, overtog noget der hedder Comflex fællesantennen i foreningen vi boede i.
JØSSES, noget skrammel! De stod for internet, TV og fastnettelefon og intet af det virkede som det skulle
Vi ringede hver gang, og hver gang fik vi fat i en telefonsvarer. “Når de hørte beskeden, ville de ringe tilbage”.
De ringede ALDRIG.
Øv, det var et møgfirma. Hver gang det regnede, så døde nettet… det er altså ikke smart i DK :høhø:
[QUOTE=PiaR;627798]Snus er vasket og hendes bagage er pakket.
Vi mangler bare at pakke vores egen bagage og så hælde det hele ud i autocamperen.
Faktum er at vi er klar til at køre mod vest i morgen, og vi er så klar til Brejning![/QUOTE]
Cherry har også lige været i bad, men det hjalp desværre ikke på farven. Han er stadig lige “solbrændt” så vi må tage søndagens udstilling som en hyggetur
Jeg kører også vestpå i morgen over middag, håber jeg når at se Best In Show