.o0(hvor længe er det normalt at have ondt i en tand efter rodbehandling? aaaaav )
. o O (Så missede man lige endnu en time af Touren )
. o O (Der er altså noget ufatteligt søvndyssende ved at lytte til Leths nasale messen om franske slotte og ikke mindst oste
)
. o 0 tro mig : det vil du slet ikke vide…
. o 0 jeg har netop fået min første rodbehandling, og jeg havde ondt i ca. 1 uge efter…
. o 0 rigtig slemt ondt…
. o 0 ikke for at tage humøret fra dig…
. o 0 og det er ikke sikkert, at det bliver det samme for dig…
. o 0 rigtig god bedring… :trøste::trøste:
Hvordan går det egentlig med tanden, efter den er blevet slebet ned? Kan du mærke forskellen?
Gad vide, hvad nogle mennesker får ud af at løbe med halve vinde:? eller at udtale sig skråsikkert om noget, man ikke har læst ordentligt op på:?:S
[QUOTE=birtheras;636030].oO(IKEA medsender ikke brugsanvisning men brugsforvirring)
.oO(Prøv at samle det ud fra logik - det går sikkert meget bedre) :høhø:[/QUOTE]
Uha nej det er vist en rigtig dårlig ide
Er ved at lokke min storebror til at komme - meget bedre idé, hvis jeg selv skal sige det
.oO Nemo ligger på sin pude og knitrer tænder, og Tarzan ligger og snorker på sin taburet. Ååååh mit liv er faktisk slet ikke så tosset - kan man godt blive gift med sine dyr??
[QUOTE=Ann K;636037].oO Godt nok de mærkværdigste pandekager, jeg fik lavet der!
.oO de smager nu udmærket, men jeg tror alligevel at jeg bare strimler dem og fryser dem ned til senere brug…
.oO Jan sover heldigvis og ved derfor ikke hvad han går glip af :D[/QUOTE]
Hvad bruger man senere strimlede pandekager til??
:juhu::juhu::juhu::juhu:
. o 0 du kan tro, at jeg kan mærke forskel !!
. o 0 skulle være gået tilbage for længst…
. o 0 nu passer mine tænder sammen igen… :cool2:
. o 0 mad-patch-work ??
.o0 YEEES så inviterede min søster mig lige på sushi :juhu:
. o 0 tro mig : det vil du slet ikke vide…
. o 0 jeg har netop fået min første rodbehandling, og jeg havde ondt i ca. 1 uge efter…
. o 0 rigtig slemt ondt…
. o 0 ikke for at tage humøret fra dig…
. o 0 og det er ikke sikkert, at det bliver det samme for dig…
. o 0 rigtig god bedring… :trøste::trøste:[/QUOTE]
.o0( Du ødelægger skam ikke mit humør tuttelut.)
.o0(jeg er bare træt af at være dopet af smertestillende konstant)
.o0( og tak )
Ny frits :-)…Hilser pænt på den fremmede dame jeg møder i spejlet, men hun er sgutte kønnere end mig
[QUOTE=Mette S;636105].o0( Du ødelægger skam ikke mit humør tuttelut.)
.o0(jeg er bare træt af at være dopet af smertestillende konstant)
.o0( og tak )[/QUOTE]
. o 0 tak…
. o 0 jeg gik uden smertestillende de første 5 dage…
. o 0 og jeg fatter stadig ikke budskabet…
. o 0 hvordan filan kan en død tand gøre så ondt ???
. o 0 nu viste det sig så efter ca. 5 uger, at min tand var for høj - så der blev filet lidt af i mandags - og det var bare sagen !
. o 0 endnu mere god bedring :trøste:
:høhø:
. o 0 bliv nu ikke forbavset, hvis nogen beder om før og efter billeder…
. o 0 og bliv ikke forskrækket i morgen tidlig, når du går forbi spejlet og har glemt at garnet er væk… :høhø:
SNYYYYYYYYYYD!
. o 0 hvad er egentlig forskellen på nysgerrig og videbegærlig ???
Spændende ! …Vores ‘missefar’ siger at han og de stribede tøzer har været ude og købe min føs’dagsgave mens jeg var ved frisøren …Meeeeen jeg tror godt jeg kan gætte hvad det er, men det er en hemlighed for mig
om der skal etik bør kommer før “jeg holder bare min mund, og er venner med alle” mentaliteten, eller omvendt?
Så blev Timbaland reserveret
En ret så lækker dessert, som vist nok hedder et eller andet meget fint fransk noget Jeg skal bar elige vente til brombærrene i haven er klar…