. o 0 hvad er egentlig forskellen på nysgerrig og videbegærlig ???
[/QUOTE]
Hvis du spørger mig om noget personligt, så er du nysgerrig :høhø:
Hvis jeg spørger dig om noget personligt så er det udelukkende fordi jeg er videbegærlig
. o 0 hvad er egentlig forskellen på nysgerrig og videbegærlig ???
[/QUOTE]
Hvis du spørger mig om noget personligt, så er du nysgerrig :høhø:
Hvis jeg spørger dig om noget personligt så er det udelukkende fordi jeg er videbegærlig
Det kommer an på, hvor tanden sidder… Generelt er det mest smertefuld, at få lavet noget i undermunden…
Jeg har også lige fået en rodbehandling… dette mærkede jeg intet til dagen efter - men jeg var godt og grundigt øm af alle bedøvelserne… og så har jeg betændelse omkring roden, hvilket i sig selv er smertefuldt…
Så prøv at mærke efter om det er selve tanden eller gummerne/tandkødet der smerter… og hvis noget virker forkert, så tag kontakt til tandlægen igen hurtigst muligt… Terese fik at vide af flere af os, at hun skulle til tandlægen igen og have rettet - men valgte altså at have ondt i stedet… Det er altså ret så dumt
Hvilket minder mig om, at jeg skal have ringet til min tandlæge og have spurgt om jeg skal tage noget mere antibiotika, for jeg har stadig problemer med den forbistrede tand!!!
[QUOTE=birtheras;636205]Hvis du spørger mig om noget personligt, så er du nysgerrig :høhø:
Hvis jeg spørger dig om noget personligt så er det udelukkende fordi jeg er videbegærlig [/QUOTE]
:høhø::høhø::høhø:
. o 0 okæj, det synes jeg er en fair forklaring…
. o O (De damer, jeg må indrømme jeg slet ikke har tid til at være feriebarn… Jeg skal nemlig til Paris næste onsdag )
. o O (Det er sgu også mange år siden jeg sidst har været feriebarn hmm 5-7 år måske??)
. o O (Hold da fast, katten gik kold og 1,5 km før mål gik jeg sgu også kold… Kunne knap nok holde øjnene åbne og kroppen var noget tung)
. o O (Jeg forstår ikke hvordan jeg kan være træt? Har ikke lavet det helt vilde :?)
.oO(Lisbeth skulle godt nok have været hernede idag så havde hun nemlig fået knald så hatten passer - nøj hvor det lynede og tordnede)
Hmm havde en rigtig god snak med en familie ang. vores pony - desværre skal de på ferie i over 3 uger og kan først se hende der, men de var meget interesseret i hende.
Men… de ville gerne betale hende nu og såfremt hun så ikke var den rette når de kom, så fik de pengene retur, det er jo en fin ting for os begge, så de ved jeg ikke sælger til andre og så jeg ved de kommer. Men i såfald skal jeg også betale opstaldning en mdr. mere, kan man tillade sig og foreslå de betaler ½ af den sum mod jeg holder den hen til dem, havde jo håbet at komme af med den så vi ikke skal betale mere i opstaldning ???
MVH
Gitte
.oO Nårh men jeg sidder egentlig bare lige og beundrer mig selv for at have skrevet et indlæg her på kattegale, som er cirka præcis magen til ét jeg skrev i maj måned…
Not
Ups…
Ihh
Nå, men jeg nyder at have missen hos mig i de dage her, og hvis de gamle så flytter på et tidspunkt og den ikke går, ja så må jeg jo overveje at putte ham til at sove - det er jo ikke synd for andre end mig selv, kan man sige
Så lod mit humør sig godt nok lige inspirere af det grå vejr udenfor… :S
.oO Underligt komfur… kogepladerne virker ikke ved tankens kraft - man skal sørme skrue på en knap for at få dem til at varme…
.oO Ja, ja - man lærer nyt hver dag
[QUOTE=Tine M;636267].oO Nårh men jeg sidder egentlig bare lige og beundrer mig selv for at have skrevet et indlæg her på kattegale, som er cirka præcis magen til ét jeg skrev i maj måned…
[/QUOTE]
.oO(Det skal du slet ikke tænke på - der er mange her på kattegale som gentager både sig selv og andre )
Ih hvor er du heldig, her blæser og regner det bare…uden knald
. o O ( Så er det i nat vi skal ind og se den sidste Harry Potter - Mon vi flader i søvn? )
SÅ…er vi kommet i wc-rulle-udrulnings-fasen. Så her bruges KUN brugt wc-papir :toiletlaesning:
Lige nu kan jeg høre de to udrulningehærgninge er ved at kastrerer hverandre…det lyder sådant
.oO( Pepita leder efter egnet fødested, hun graver bag puder, i huler og undersøger alt…uha der er jo mindst 10 dage endnu :S)
Mest til Lisbeth og Lotte
[QUOTE=Marianne H;636339]Mest til Lisbeth og Lotte
[/QUOTE]
HAHAHA
.oO( Kan klokken ikke bare blive 1 i morgen - synes ventetiden er LANG !
. o O (ontv.dk, det skal man jo næsten ;))
. o O (Ved bare ikke om jeg orker… ? Har heller ikke ret meget guf eller jo, mentos og dumle… hmmmm)
. o O (Lille søde Bella sover )
Hvad sker der klokken et i morgen?
Der er jeg ved at blive lagt på operationsbordet
Pøj pøj med dig
Hvor længe skal du være på Hospitalet?