.o0(Mini har lige spist en stor styg edderkop efter at have brugt den som legetøj, så slap jeg da for at fjerne den gyyyys )
.o0(det fortjener da en belønning :D)
.o0(Mini har lige spist en stor styg edderkop efter at have brugt den som legetøj, så slap jeg da for at fjerne den gyyyys )
.o0(det fortjener da en belønning :D)
[QUOTE=Mette S;628176].o0(Mini har lige spist en stor styg edderkop efter at have brugt den som legetøj, så slap jeg da for at fjerne den gyyyys )
.o0(det fortjener da en belønning :D)[/QUOTE]
Ja da!
Elsker også at mine er glade for edderkopper og natsværmere.
… især natsværmere, kan ellers få mig til at overveje at overnatte ude i opgangen, hvis jeg har fået sådan en indenfor. :S
.oO(Nøøøj hvor bliver himlen sort nu :juhu:)
:klapper::klapper::klapper:
. o 0 det buldrer og brager her hos os…
. o 0 men solen skinner fra en næsten, skyfri Himmel og det regner ikke ??
Suk …Er klokken ikke snart 11 i København ?
o O hvis den torden ikke snart lander i Lyngby, vil jeg ikke være ansvarlig for mine handlinger, føj hvor er det klamt og varmt :gal:
Øj, hvor det pisker ned
.o0(gud hvor måtte det gerne begynde at tordne, men helst inden vi skal i seng, for jeg kan ikke sove i tordenvejr :-S)
[ul]
[li]Varmt og klamt ‘‘check’’
[/li][li]Skyer ‘‘check’’
[/li][li]regn ‘’-’’
[/li][li]kold vin ‘‘check’’
[/li][/ul]
3 ud af 4 er da heller ikke så dårlig :høhø:
Holy Crap! Jeg tror det slog ned et sted… Tror jeg lukker computeren…
oO(Hmm… det er åbenbart umuligt at finde en gulvlampe til under 600kr…:S Synes absolut ikke det er en særlig spændende ting at give så mange for…)Oo
oO(Hvorfor mon Oliver sidder og stirrer op i loftet:? Jeg kan ikk se noget… Måske det er spøgelserne som Lis snakkede om:yikes:)Oo
oO(Vejret er ikk til andet end et dejligt varmt bad, puttetøj, film og chokoladekiks:D)Oo
oO(Måske man burde pusse vinduer snart? Der er en eller anden der har sat en masse små næse aftryk hele vejen hen af det nederste af alle vinduerne…)Oo
[QUOTE=Vivi_Fletcher;628153]Så blev lille skønne Hemingway afleveret
Både treben og firben hvæsede godt og grundigt af ham - men han var heldigvis ligeglad, for der var medbragt en Cat Dancer
Ved at han får det super godt, hvor han skal bo nu :-)[/QUOTE]
Hvad siger lille Lasse? Er han ked af det? Efter at have stået for hans opdragelse :trøste:
[QUOTE=Maria-Amalie;628234]
oO(Måske man burde pusse vinduer snart? Der er en eller anden der har sat en masse små næse aftryk hele vejen hen af det nederste af alle vinduerne…)Oo[/QUOTE]
Her er der både pote og næse aftryk så højt prinsessen kan nå :høhø:
Lasse er heldigvis ikke hjemme - og ville gerne have været med ude og aflevere.
Første gang han fik lov til det, var med hans øjesten Glamour. Det klarede han fint - lige indtil vi sad i bilen - så tudede han hele vejen hjem.
Han var også ked af det denne gang, men det er de betingelser, der er når man opdrætter. Han ved, at skal vi beholde alle killingerne, får vi bare ikke flere kuld. Men jeg har lovet, at han må være lidt mere med til at bestemme næste gang
[QUOTE=Maria-Amalie;628234]oO(Hmm… det er åbenbart umuligt at finde en gulvlampe til under 600kr…:S Synes absolut ikke det er en særlig spændende ting at give så mange for…)Oo
[/QUOTE]
Har du prøvet at kigge i Ikea? De har tit sådan noget til ikke så mange penge
Der kommer vand op ude i min brusekabine og toilettet siger lyde.
Tror da lige kloakken er overbelastet
SHIT lynet slog ned lige ude på sidegaden og strømmen gik!
Jeg er bange
oO Jeg lugter lidt…
… lidt af… :?
… lidt af noget hjemligt… :?
Lidt af KO!
. o O (At Pia skulle tage at smide mig nogle af de billeder hun tog af Athea og buret igår )
hvis de skal redigeres, ås de er brugbare - så bliver det først i morgen min hjerne har slået fra nu og den vil KUN sidde og se disney og samle op på kattegale