o0(Hvad tænker du lige nu?) Juli

.oO Når jeg tænker på, hvor ivrigt Ting grooomer alt og alle, så undrer det mig altså ikke, at det er korthårskatten, som her i hytten leverer de største hårboller!!! :S

.oO(Gider i godt ta’ og skride håndværkere, det er LØRDAG! :yikes:)

.oO(Hele huset ryster af den dersens stampe-grus-maskine! :besvimer:)

. o O ( :bangbang: Sukkersyge!!! Jeg HADER den virkelig!! :gal::argh: )

Tænk… At man kan være så nervøs, glad, skræmt og fortvivlet ved tanken om at møde en gammel veninde…
Jeg glæder mig nu alligevel en lille smule… Det var aldrig planen at vi skulle mødes privat, men hun ville gerne, og jeg accepterede:)

:ked: skal aflevere vores lille dreng i dag … han er bare så søøøøød …
Men man kan jo så glæde sig over, at en lille familie får en helt fantastisk kælekat.

.oO På randen af et hysterisk tilfælde!!!

.oO (Hovsa frøken Johansson…måske du skulle tage at få lavet lidt samling på det storskrald inden det er tid til familieudflugt til lossepladsen…det kan jo ligesom ikke komme bag på dig at det var i dag aftalen lød?)

.oO (Må hellere lægge handling bag mine tanker :høhø:)

o0. Jeg fatter ikke der kan være så stor tidsforskel mellem KBH og Næstved. Jeg fik i går besked på at vi vil blive ringet op i dag klokken 11 …Ingen telefon har ringet, og her i Næstved har klokken forlængst passeret 11, men åbenbart ikke i KBH …Hmmmmm ved nærmere eftertanke, så sagde hun godt nok ikke hvilken årstal ! :slight_smile:

.oO(tiden følger nok temperaturen … som altid er 2-3 grader lavere i Kbh, end Næstved :ok:)

At man ved man er ungkarl, når … >

Well said!! Arbejder i butik, og de første halvanden time var der NADA at lave - det har pisset ned hele dagen (so far) - men bum, så var der bare proppet og vi nåde da 13.500.- så en okay arbejdsdag…

. o O (Je t’aime le tour de France!! :hjerte: Der er bare noget ved små splejsede mænd med bizar hudfarve :høhø: Burde finde noget sommerbroderiværk så… man skal jo holde traditionerne i hævd :tihi:)

. o O (Glæder mig sygt til Paris :wehu:)

. o O (Ud og spise godt i aften med mor, Claus og papbror)

ahahha… må indrømme at jeg grinede da jeg læste det her :-D…

Hvornår skal du til Paris? - det er en skøn by, har været der to gange :slight_smile:

[QUOTE=Steffen;628082]ahahha… må indrømme at jeg grinede da jeg læste det her :-D…

Hvornår skal du til Paris? - det er en skøn by, har været der to gange :)[/QUOTE]

Det er mit lod i livet :wink: At få ander til at grine… Ej det er bare fordi jeg altid kommer til at sidde og brodere til Tour, da man kan lytte til Touren og koncentere sig om nål og tråd imens :høhø: Og så er det hyggeligt!!

Fra den 20.-27., så det er, heldigvis, snart… Skal med min mor, papfar og gode veninde :slight_smile: Vi skal ned og snakke fransk og se lidt Tour når de kommer ind i byen… altså vi skal også alt muligt andet! Har selv været der for 3 år siden til august, alt for lang tid siden :uha:

[QUOTE=Kandborg;628093]Det er mit lod i livet :wink: At få ander til at grine… Ej det er bare fordi jeg altid kommer til at sidde og brodere til Tour, da man kan lytte til Touren og koncentere sig om nål og tråd imens :høhø: Og så er det hyggeligt!!

Fra den 20.-27., så det er, heldigvis, snart… Skal med min mor, papfar og gode veninde :slight_smile: Vi skal ned og snakke fransk og se lidt Tour når de kommer ind i byen… altså vi skal også alt muligt andet! Har selv været der for 3 år siden til august, alt for lang tid siden :uha:[/QUOTE]
Lækkert nok :-D… Det er bare alle tiders at rejse… Skal selv til Budapest d. 19-26, og Skotland i august og oktober :slight_smile:

.oO Dennis har fået tilbudt en lejlighed fra 1/8. Fingers crossed!! :kryds: :kryds: :kryds:

.oO Og hvis vi er rigtig heldige, kan vi nå at få en 2 værelses pr. 1/8 også. De skulle have haft svar for et par dage siden, men vi prøver at ringe.

[QUOTE=Blabl;628107].oO Dennis har fået tilbudt en lejlighed fra 1/8. Fingers crossed!! :kryds: :kryds: :kryds:

.oO Og hvis vi er rigtig heldige, kan vi nå at få en 2 værelses pr. 1/8 også. De skulle have haft svar for et par dage siden, men vi prøver at ringe.[/QUOTE]
Vi krydser fingrer for jer :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;628107].oO Dennis har fået tilbudt en lejlighed fra 1/8. Fingers crossed!! :kryds: :kryds: :kryds:

.oO Og hvis vi er rigtig heldige, kan vi nå at få en 2 værelses pr. 1/8 også. De skulle have haft svar for et par dage siden, men vi prøver at ringe.[/QUOTE]
Årh det ville da være helt fantastisk hvis det kunne lykkes sådan :kryds::kryds:

Den Dennis har fået tilbudt er opgangen ved siden af. 124 - og vi bor i 126 nu. Og lejligheden er FULDSTÆNDIG magen til. Hvorfor BIIIIIP kan han ikke bare få lov at blive boende? :dokdok: Øuj, de er dumme!

Så blev lille skønne Hemingway afleveret :ked:

Både treben og firben hvæsede godt og grundigt af ham - men han var heldigvis ligeglad, for der var medbragt en Cat Dancer :wehu:

Ved at han får det super godt, hvor han skal bo nu :slight_smile:

HA…her får jeg altid at vide jeg er tosset og altid tænker i kat.
OG hvem kommer så liiige hjem og spørger “hvad koster en nullerputseng til en Cocker Spaniel”
ØH :? HVAD…JO gemalen har været ude at måle et stykke arbejde op og de har fået en hvalp, og hvad gør han…snakker nullerputseng :lol:
Han er fanme ligs så skør som jeg…forskeller er blot, jeg vil vedstå det…han ikke helt (endnu) :høhø: