.oO Damn, hvor er jeg træt af pladdervåde katte, der liiiige synes at de skal dumpe omkuld på mit skød for at vaske sig tørre
SÅ er der sendt en mail til min bankdame om flytteplaner og økonomien i det.
Skal lige have mailet overslaget med økonomien til hende vedr. dobbelt husleje og faste udgifter, og så håber jeg godt nok, at hun siger “go for it” og jeg kan opsige min nuværende lejlighed pr. 1/8!!!
Problemet er så bare, at hun først vender tilbage d. 31/7 fra ferie :S
og så håber jeg hun er enig i, at min indskud i min nuværende lejlighed (eller det der bliver tilbage af den!), må bruges på en kat i 2012 i stedet for, at bruge dem på flytteudgifter Hun har meget stor forståelse for min “katte passion” - hendes mor er tidligere opdrætter
og tror faktisk, at jeg har fået lagt en helt god slagsplan for det hele nu!
Hvis jeg nu er heldig, så stritter banken ikke i mod - der er nemlig MANGE gode argumenter for, at jeg skal flytte væk fra midtbyen - især de ca 400-500,- jeg nemt brænder af de første 14 dage af måneden på junkfood fordi jeg bor SÅ tæt på ParadIs, Bogø’s og Nadias :S det er sq forfærdeligt at se sit budget og se hvor meget der faktisk ryger dertil :S
. o O(Synes, jeg er begyndt at på hovedpine hver dag…Måske en hentydning til at bruge de dyre briller, jeg har købt??)O o .
. o O(Er ved at være utålmodig…Vil gerne snart se min niece/nevø!!! FØD nu søster!!!)O o .
Sikke da en gyser, jeg lige fik ind i hovedet dér! Godt man ikke ser dét
(Jaja, jeg tror jeg ved hvad der menes - men derfor er billedet der nu alligevel ;))
[QUOTE=Mette Mejdahl;636864]Ikke en disse
/Mette[/QUOTE]
.oO Søvnparalyse :S Men så kan jeg også bare lade være med at sove midt på dagen.
. o 0 is i POSTKASSEN ?!
. o 0 javel så… det har jeg aldrig hørt om før…[/QUOTE]
. o O (Doooooh Tut, din knold… Det er jo ikke IS jeg har bestilt på nettet :cool2: men noget andet :p)
. o O (Så går det opad… Elsker at cykle på den her måde :høhø:)
. o O (Hvor f*nden er Saxo Bank holdet henne?? Come on, get a grip)
[QUOTE=Ann R;636911]
Sikke da en gyser, jeg lige fik ind i hovedet dér! Godt man ikke ser dét
(Jaja, jeg tror jeg ved hvad der menes - men derfor er billedet der nu alligevel ;))[/QUOTE]
. o O (Ham Geraint Thomas skal vist have at vide, at man ikke må skyde genvej ud over kanten )
. o O ( Øv hvor er jeg bare træt - Træt i kroppen og træt af det hele. Blah )
Jeg følger slet ikke med i alt det der cykkelræs, men ser til gengæld hver dag kl. 12.15 på DR1 fra et dyrehospital i Sverige.
I dag så man bl.a. operation på en hund, der havde brækket begge forben, behandlingen af en killing, der ikke kunne løfte hovedet pga. kaliummangel, og en hest, der havde fået skåret bringen op på et stykke metal.
Meget mere interessant, synes jeg altså!
[QUOTE=Ann K;636709]
.oO Alle der har en aby, der spiser varm øllebrød, rækker hånden i vejret [/QUOTE]
.oO … og så tæller det ekstra hvis man også har 2 somalier der spiser varm øllebrød (og jeg har altså stadig 3 somalier, men Gain gider det ikke Oo.
. o O(JORDBÆR!!!..har købt for mange, så hvis nogle savner jordbær, så kom :D)O o .
Kan man have for mange jordbær ?
Du har forhåbentlig en fryser? Så ordner du resten, smider dem i en pose i fryseren og har automatisk en del af ingredienserne til f.eks. en smoothie eller en lækker og billig dessert eller… Jeg har altid en skuffe i fryseren med diverse frugt, som jeg ikke har fået spist, inden det var ved at blive kedeligt - men har det først været frosset og skal bruges i f.eks. bagværk eller blendes til smoothie, så gør det ikke noget, at et bær har været lidt stødt
[QUOTE=Temple Bar;636970]Kan man have for mange jordbær ?
Du har forhåbentlig en fryser? Så ordner du resten, smider dem i en pose i fryseren og har automatisk en del af ingredienserne til f.eks. en smoothie eller en lækker og billig dessert eller… Jeg har altid en skuffe i fryseren med diverse frugt, som jeg ikke har fået spist, inden det var ved at blive kedeligt - men har det først været frosset og skal bruges i f.eks. bagværk eller blendes til smoothie, så gør det ikke noget, at et bær har været lidt stødt :D[/QUOTE]
Den havde jeg ikke tænkt på…!.. Tak for tippet… De er blevet lidt sure…det var ellers nogle dyre og gode jordbær…Men gør vel ikke noget hvis de skal i fryseren?
Kattene har lige givet det helt perfekte motiv til et billede, som jeg er sikker på, Brita ville elske til sine nullerputreklamer…og så har jeg glemt at oplade batteriet til BEGGE kameraer
Fuldstændigt ligegyldigt
det var da godt, jeg skrev herinde så
.oO sidder i sengen. lænet op af væggen med computeren på skødet… Og så kommer Aslan som altid og ligger i arm
oO(Skulle man mon kontakte Brita og købe en nullerput seng til Oliver:?..)Oo
oO(Er ens kat bare forkælet eller godt opdraget, når han kommer, og sætter sig godt til rette i sofaen ved siden af mig, for derefter at give mit lår et forsigtigt dask med poten, som åbenbart er tegn på at han da gerne vil ha noget af det der lækre ostesovs…??:D:ups:)Oo
oO(Night Terror… Det er sgu noget fanden har skabt…)Oo
oO(Har i dag været en go datter som både bragte og hentede min lille mor på arbejde, så hun ikke skulle cykle i det væmmelige vejr… :))Oo
.oO(Synes godt nok at der bliver lagt PRES på både dyr og mennesker herinde for tiden) :høhø: