o0(Hvad tænker du lige nu?) Juli

Det er da KUN Helle og hendes gravide madamme der presses…iiiiiiih altså.Det er perfekt vejr til onlinefødsel-

Tja efter en nat uden søvn, hvor jeg endte med at stå op og flytte de fliser som gemalen skulle have flyttet fra forhaven om til baghaven, så ringede han glad og fortalte de var sendt hjem og kunne ikke arbejde pga. vejret i Slagelse, da der var for blødt at køre.
Så jeg glædede mig til lang weekend med ham, tja han ankom her kl 10 og nu er han så kørt til Sjælland igen her fra kl 18, der kan åbenbart godt køres i Gørløse og de mangler folk til en haste opgave, så Claus er smuttet afsted, så kommer nu ikke hjem før næste fredag. suk - Så han skal møde i morgen tidlig kl 5

MVH
Gitte

Nej da, der er da flere misser der bliver presset på og en presser da også sin søster til at føde :høhø:

Kan vi ikke bare give alle et skud amerikansk olie ? Det skulle kunne sætte fut i veerne…min søster har sat 2 fødsler igang med a.o.

Det føles nemlig SÅ godt, at donere blod! Både for samvittigheden, men synes også at jeg føler mig helt lettere og friskere bagefter. :thumbup:

. o O ( Vores kælder på arbejdet, var praktisk talt lige tør og affugtet efter sidste skybrud. Så begyndte det igen i dag! :argh: )

. o O ( Denne gang blev det dog kun til 5-10 cm, mod over ½ meter sidst. Men der bliver bare så fugtigt i hele apoteket, og det lugter så grimt. :frowning: )

. o O ( Kunderne må i øvrigt have troet vi var småtossede, eftersom vi alle gik rundt i gummistøvler, indenfor. Det var bare så praktisk, når vi hele tiden skal i kælderen efter varer. :tihi: )

Dejlig at havde det overstået med Morgan nu sover han trykt i sengen …

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah::yah:

:rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset:

.oo( Så er det hele overstået :slight_smile: )

.oO( Og jeg har det meget godt :slight_smile: )

Lettere og friskere kan jeg ikke melde mig på! Men ved ikke om det var pga. “blodmangel” eller fordi jeg var ret tidligt oppe jeg lige skulle have en lille lur :? men samvittigheden er ren :slight_smile:

. o O (Skal eller skal jeg ikke farve hår?? :gruble: Help needed!!)

oO der bliver vist ingen jagt i aften - ikke i det her vejr!

. o O(Jeg ville også være bloddonor… - selvom jeg hader sådan noget…)O o .
. o O(men må ikke…øv…)O o .

.oO(Synes egentlig mest om almindelige navne til katte, men når nogen så rammer et ømt punkt så vil jeg helst at katte har mærkelige navne) :ked:

.oO(OK…nogen her i nærheden er ved at slå deres barn ihjel eller også er ungen blot hysterisk…):S

.oO(Tror nu mest på det sidste :høhø:)

.oO( 9 dage tilbage :stork:…altså hvis hun ikke går lige så længe som en vis Fie :tihi:ih altså, jeg er SÅ spændt på at se dem …be’ om en blå og en blå tortie :kryds:)

Træt…træt…træt

.oO(:wehu: kæresten har lige givet mig lov til at købe et “cupcake-jern” :rock: godt nok for mine egne penge, men ville lige spørge ham inden jeg slæbte flere ting ind i lejligheden…han har forresten også givet mig lov til at købe en rok :tihi: :wehuu:)

.oO(suuuk…op kl 7 i morgen tidlig :besvimer:)

.oO( Hvis det kunne lade sig gøre så tog jeg til Frankrig i morgen og blev der en god uges tid for at se Tour de France…det er et af mine store ønsker…men der er jo alle misserne herhjemme:))

Skal nok komme og babysitte :smiley:

Uha Tak søde Lotte :smiley:
Du ville få MEGET travlt med den flok bøller som bor her :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;637250]Uha Tak søde Lotte :smiley:
Du ville få MEGET travlt med den flok bøller som bor her :D[/QUOTE]

Ja,men pyt med det, så gik dagene da os hurtigere :smiley: