. o 0 jeg er ikke sikker på, at du vil vide det jeg ved… [/QUOTE]
Ja, det er der jo kun en måde at finde ud af…FORTÆL!!!
. o 0 jeg er ikke sikker på, at du vil vide det jeg ved… [/QUOTE]
Ja, det er der jo kun en måde at finde ud af…FORTÆL!!!
Nååååå…er det de små snesko??
Selvfølgelig ville jeg gerne vide det!!!
Iiiih, kom nuuuuu, killinger!
.oO Hæ… har lige modtaget en større engelsksproget ordre på teasers og andet…
.oO Gad vide, hvad kunden vil sige, når jeg svarer tilbage på hendes eget sprog… Spansk :klapper:
Sikken en etape i dag. Lå på sofaen og hyggede med Pocce.
Det har da også været ægte Tour de France tv-vejr i dag…
.oO Jeg har ferie
.oO Hvor kom det lige fra …det har lige været forår, og nu har jeg ferie
.oO :skål:-sover
Jamen Missebarn, jeg synes også det er synd for dig at du endelig er i løb - og så ikke får noget ud af det alligevel
oO(Stakkels Ollie… De laver vej arbejde udenfor vinduet, og det kunne han bestemt ikke li… Han lå ude på badeværelset hele eftermiddagen, efter at ha knurret af de farlige kraner…)Oo
oO(Men nu er de dumme kraner væk, og Oliver sidder lige ved siden af computeren og stanger hoved med mig… Temmelig besværligt at skrive samtidigt…)Oo
oO(Sne sko baby´er:hjerte:)Oo
oO(Ihh… Hvorfor er alle mine veninder så voksne og kedelige at de ikke gider se den nye Harry Potter…)Oo
nu vil jeg tage ud og spise med de gamle og se om ikke den her lorteaften kan blive bare nogenlunde alligevel - og så sætte mig hjem bagefter og kigge på showteasers til Unni og Yasha…
. o O (Mon det bare er mine misser, hvis appetit skifter med vejret :?)
. o O (Mens det var rigtig varmt, var jeg næsten helt bekymret over, hvor lidt især Magic åd :S)
. o O (Jeg skal dog lige love for, han tager revanche nu, hvor det er gråt og køligt det meste af tiden - hold da op, hvor han æder. Den ene skål efter den anden )
. o O (Note to self: Husk at købe mere Lux i morgen )
.oO (Tror vinden har vendt sig - jeg kan høre Grøn Koncert gennem mine åbne vinduer i køkken og badeværelse…dog ikke tydeligt nok til at høre hvem der spiller og hvad det er ;))
. o O (Er træt… Meget træt… ekstremt ondt i hofter/bækken og om der så ikke var en diff på 600 kroner da kassen skulle lukkes men af hvad jeg kan se er det hende der har talt i morges der har talt forkert, men nu står der self. 600 kroner i diff på mit ‘nummer’ :mad:)
. o O (Forkælede mig selv med sushi, uhm )
. o O (Sofa… og tv, hvis de ellers gad sende noget ordentligt!!)
Hvorfor nu ikke det?
.oO(sukkertrængende … )
.oO(søøøøøøndaaaaaag!!!)
Nej, det er fredag? :?
:engel2:
.oO(Eva, altså, din drillepind!)
.oO(Det er faktisk lidt mærkeligt at håbe weekenden går lidt hurtigere )
Åhhh nej, nu venter vi lige på Falck. Den sidste time har et rådyrkid ligget og skreget ude på marken. Det lykkedes Brian at finde den, ogden ligger på siden og er smurt helt ind i mudder. Moderen er i nærheden, men kan åbenbart ikke gøre noget for sit kid.
o0. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet et år ‘yngre’ i dag, så nu snupper jeg de stribede under armen, og skrubber i kuvøsen