.oO Countdown til IKEAtur: 10 dage
.oO Indtil videre indeholder IKEAlisten 9 ting… more to come
.oO Countdown til IKEAtur: 10 dage
.oO Indtil videre indeholder IKEAlisten 9 ting… more to come
Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!!
. o O ( Mon jeg kommer igennem en hel dag imorgen med stiletter på… Det er ikke lige hen af mine dejlige kondisko. :surrender1: - Men måske jeg kan komme i fin kjole og hårpynt og så mine Nike kondisko. :høhø:
)
Herregud Kamilla… Min søde svigerinde gennemførte hele mit og Jans bryllup iført sorte kinasko fra Irma Så kan du vel også have Nikesko på…
(Min svigerinde havde netop fået konstateret en diskusprolaps, som gav føleforstyrrrelser og væskeophobninger ned i hendes ben - hun kunne ikke rigtig passe andre sko… og var selv meget bevidst om, hvordan det måtte se ud
Men i det mindste var kinaskoene da helt nyindkøbte til lejligheden )
Ellers kan du tage dem med i tasken … eller smide stiletterne i løbet af dagen og gå med bare fusser!
Hvornår mon vi får lov at se:?:høhø:
.oO(jeg ved ikke en skid … så lad være med at spørge mig )
.oO(Note to self…Tænk dig for f***** om en anden gang før du begiver dig ud i den slags ting der SKAL gøres på en gang)
.oO(Nå, selvom det kostede en bunke knofedt og vilde svedeture så ser gulvet altså meget pænere ud nu :høhø:)
[QUOTE=Sannela;637511]Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!! [/QUOTE]
:høhø::høhø::høhø:
. o 0 jeg er ikke sikker på, at du vil vide det jeg ved…
.oO Jeg er for gammel til det pjat!!!
.oO Men hyggeligt er det jo
.oO(Så overtales man til at afprøve google+… men hvad er meningen, når man nærmest ikke kender nogen andre (4) der også har det? Nå, det kommer vel… eller ikke… vi får se…)
[QUOTE=Sannela;637511]Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!! [/QUOTE]
:juhu::juhu::juhu::juhu:
. o 0 SÅ er det jeg vidste, sluppet ud…
. o 0 men du må selv finde det…
[QUOTE=Ann K;637521]Herregud Kamilla… Min søde svigerinde gennemførte hele mit og Jans bryllup iført sorte kinasko fra Irma Så kan du vel også have Nikesko på…
(Min svigerinde havde netop fået konstateret en diskusprolaps, som gav føleforstyrrrelser og væskeophobninger ned i hendes ben - hun kunne ikke rigtig passe andre sko… og var selv meget bevidst om, hvordan det måtte se ud
Men i det mindste var kinaskoene da helt nyindkøbte til lejligheden )[/QUOTE]
Avs det lyder ikke godt. Men godt hun valgte fornuftigt.
Jeg må have et par skiftesko eller 2 med. G Og så tage den der fra. - Det er vel okay at være dresset fint ud de første 30 min, og så skifte. lol
Ja det ender nok med det. - Jeg tvivler på jeg holder til det. Er ikke smart til sådanne fine sko. Ja fine ser de ud når de står i skabet.
. o 0 ( Hmm, det kunne godt være, at jeg skulle gå over og handle ind )
.oO()
.oO(:S)
.oO()
.oO(manner, hvor er jeg svimmel :S)
.oO(vågnede endnu engang med væske-ophobninger i ansigtet, så snuppede vanddrivende pille + kalium … har aldrig prøvet at blive svimmel af det før :S)
.oO(nåh, men det går nok … skal bare være hjemme i dag, for jeg skal altså ikke langt væk fra wc’et )
.o0 Åhh har altså lidt ondt i håret idag, men sjovt var det, så det er det værd
.o0 Gad vide om det kun er hos mig facebook ikke virker :?
.oO Skal finde på en barselsgave. Men synes det er svært, når man ikke ved hverken køn eller navn. Vil gerne sy et eller andet til dem…
.oO Baby kan få en katteseng
.oO vil være siameser i mit næste liv… de har det bare generelt ret morsomt