o0(Hvad tænker du lige nu?) Juli

.oO Countdown til IKEAtur: 10 dage

.oO Indtil videre indeholder IKEAlisten 9 ting… more to come :muhaha:

Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!! :venter::venter:

. o O ( Mon jeg kommer igennem en hel dag imorgen med stiletter på… :besvimer: Det er ikke lige hen af mine dejlige kondisko. :surrender1: - Men måske jeg kan komme i fin kjole og hårpynt og så mine Nike kondisko. :høhø::tihi: )

Herregud Kamilla… Min søde svigerinde gennemførte hele mit og Jans bryllup iført sorte kinasko fra Irma :slight_smile: Så kan du vel også have Nikesko på…

(Min svigerinde havde netop fået konstateret en diskusprolaps, som gav føleforstyrrrelser og væskeophobninger ned i hendes ben - hun kunne ikke rigtig passe andre sko… og var selv meget bevidst om, hvordan det måtte se ud :slight_smile:
Men i det mindste var kinaskoene da helt nyindkøbte til lejligheden :smiley: )

Ellers kan du tage dem med i tasken … eller smide stiletterne i løbet af dagen og gå med bare fusser!

:venter:Hvornår mon vi får lov at se:?:høhø:

.oO(jeg ved ikke en skid … så lad være med at spørge mig :cool:)

.oO(Note to self…Tænk dig for f***** om en anden gang før du begiver dig ud i den slags ting der SKAL gøres på en gang)

.oO(Nå, selvom det kostede en bunke knofedt og vilde svedeture så ser gulvet altså meget pænere ud nu :høhø:)

[QUOTE=Sannela;637511]Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!! :venter::venter:[/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

. o 0 jeg er ikke sikker på, at du vil vide det jeg ved… :rock:

.oO Jeg er for gammel til det pjat!!!

.oO Men hyggeligt er det jo :slight_smile:

.oO(Så overtales man til at afprøve google+… men hvad er meningen, når man nærmest ikke kender nogen andre (4) der også har det? Nå, det kommer vel… eller ikke… vi får se…)

[QUOTE=Sannela;637511]Jeg syntes dem, som ved noget ikke mange ved…skulle tage og fortælle det til deres kære
med-kattegale…NU!!! :venter::venter:[/QUOTE]

:juhu::juhu::juhu::juhu:

. o 0 SÅ er det jeg vidste, sluppet ud…

. o 0 men du må selv finde det… :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Ann K;637521]Herregud Kamilla… Min søde svigerinde gennemførte hele mit og Jans bryllup iført sorte kinasko fra Irma :slight_smile: Så kan du vel også have Nikesko på…

(Min svigerinde havde netop fået konstateret en diskusprolaps, som gav føleforstyrrrelser og væskeophobninger ned i hendes ben - hun kunne ikke rigtig passe andre sko… og var selv meget bevidst om, hvordan det måtte se ud :slight_smile:
Men i det mindste var kinaskoene da helt nyindkøbte til lejligheden :smiley: )[/QUOTE]

Avs det lyder ikke godt. Men godt hun valgte fornuftigt.

Jeg må have et par skiftesko eller 2 med. G Og så tage den der fra. - Det er vel okay at være dresset fint ud de første 30 min, og så skifte. lol

Ja det ender nok med det. - Jeg tvivler på jeg holder til det. Er ikke smart til sådanne fine sko. Ja fine ser de ud når de står i skabet. :tihi:

. o 0 ( Hmm, det kunne godt være, at jeg skulle gå over og handle ind )

.oO(:rock:)

.oO(:S)

.oO(:kryds:)

.oO(manner, hvor er jeg svimmel :S)
.oO(vågnede endnu engang med væske-ophobninger i ansigtet, så snuppede vanddrivende pille + kalium … har aldrig prøvet at blive svimmel af det før :S)
.oO(nåh, men det går nok … skal bare være hjemme i dag, for jeg skal altså ikke langt væk fra wc’et :tihi:)

.o0 Åhh har altså lidt ondt i håret idag, men sjovt var det, så det er det værd :slight_smile:

.o0 Gad vide om det kun er hos mig facebook ikke virker :?

.oO Skal finde på en barselsgave. Men synes det er svært, når man ikke ved hverken køn eller navn. :gruble: Vil gerne sy et eller andet til dem…

.oO Baby kan få en katteseng :tihi:

.oO vil være siameser i mit næste liv… de har det bare generelt ret morsomt :slight_smile: