.o0(tanker i april)

Inde på bibliotekernes hjemmesider står der ligesom de åbner normalt fra i morgen - men mon det holder stik ?
Det er ellers det eneste jeg savner i disse tider - ellers lever jeg som førhen.

3 Synes om

De åbner nok desværre først tidligst 10 maj :frowning: Der blev sagt ved pressemødet om genåbningen at de ikke var i blandt første omgang åbning :frowning:

Jeg savner også at kunne gå på biblioteket, men håber at det i det mindste får mig til at få læst nogle af mine “hængepartier”, nu har Silmarillion da i hvertfald fundet vej til sofabordet, efter at have stået på hylden nogle år, så måske det lykkedes mig at komme igennem den denne gang :kryds:

1 Synes om

Min mor, som ellers er bange for katte, bliver godt nok hærdet, nu hvor Sigga og jeg har været hos mine forældren i længere tid, og kræet begynder at føle sig hjemme… I går “bed” Sigga i leg min mor i hånden for at få mere opmærksomhed. Og på aftenens rally sprang hun i fuld fart op på sofaens armlæn og henover min halvsovende mors hoved på vej op på ryglænet :hyp: :grin:

Det skøre kræ må altså godt lige pakke lidt af attituden væk - vi skulle jo gerne have lov at komme igen en anden gang!

8 Synes om

Det ville være SÅ ærgeligt, hvis din far lavede indhegning til ingen nytte! :flushed:

6 Synes om

Jeg er så småt ved at vænne mig til de nye navne på dagene:
I går
I dag
I morgen

Jeg kan ikke se nogen grund til at kalde dem andet pt :smiley:

4 Synes om

Så kom der grus :see_no_evil: vi manglede og efter at Zooplus er vanvittig dyr med fragt i henhold til grus var det nu vores tur til at omtænke det vante mærke. Og nu prøver vi dette i 2 varianter.

4 Synes om

Jeg er i hvert fald glad for det. Mest for den med aktivt kul men den med aloe vera er næstbedst IMO :slight_smile:

1 Synes om

Vi har taget den med aktiv kuld i to varianter (fin og alm) den anden ved jeg ikke hvorfor men den tiltalte os bare ikke (aloe) :joy: nok fordi jeg havde læst flest give udtryk for kuld var bedst - med mente at 1 havde problemer med klumper via gulvvarme.

Vi kunne ikke trække den mere, sidste sæk blev åbnede igår :see_no_evil: så vi bestilte den anden dag. 50 sække vi havde ikke held med at finde nogle der ville dele men pyt vi har da grus til et helt år nu :raised_hands:t3::grin: og til ca samme pris som det andet grus vi brugte.

En skam vi bor så langt fra hinanden, ellers ville jeg gerne have taget et par poser :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Ja, Jeanette har i hvert fald haft problemer med den med Aloe og klumper ift gulvvarme. Vi har ikke gulvvarme og oplever ikke problemer som dem, men jeg synes den er lidt mere klistret i klumperne så vidt jeg husker :slight_smile:

Vi blev enige om at det da umuligt kan være dårligere end hvad man ellers kan få af grus til den pris, når man bestiller større parti hjem - og igen folk snakker kun godt om det. Så vi er meget spændte, om dette bliver vores faste grus frem over. Ej heller gulvvarme her, er man underlig når man helt går og glæder sig til at skifte bakke med det nye grus :grin::laughing:

1 Synes om

:joy: vi kan desværre ikke lave om på placeringer 9700 Brønderselv. :crazy_face: ellers må du flytte tætte på. Hehe

Ja desværre og det samme havde Tanja, det er ellers super til at tage lugten og støver næste ikke (de to poser vi prøvede)

vi bruger den fine, vi fik en prøvepose og den klumper fin trods gulvvarme og der var næste ingen støv i den, men desværre kan jeg ikke sige det samme om den halve palle vi købte i januar. det klumper fin, men føj hvor det støver :grade:

1 Synes om

Ja der er flere der mener at jeg bør komme nordpå men kommer desværre lidt for langt fra mit arbejde :wink:

Øv hvor træls! Ingen af varianterne i de to paller vi nu snart er igennem har støvet.

1 Synes om

Så klar til de små bimser bliver lidt ældre. :pray:t3:

7 Synes om

Jo, men jeg kom fra det igen :see_no_evil:

1 Synes om

Agrosam-manden rettede mig, hver gang jeg kaldte dem det :joy: De hedder vist fin og ekstra fin. Almindelig var noget, jeg ville kalde grov :sweat_smile:

Du må lige komme med jeres mening om den groveste af de to. Vi har prøvet den hvide og den ekstra fine, men vil gerne prøve den fine grønne, fordi den skulle have kvaliteter fra begge.

I siger bare til hvis det er :raised_hands:t3:

:joy::see_no_evil: haha ok det må jeg huske, og skal nok sige til. Ellers må i da have en pose selv :laughing: vi har nok på lager.

1 Synes om