Obduktion update igen igen

Alfa Romeo blev lige til en pige :ups: :tihi:

Jeg har slet ikke selv haft tid til at studere rapporten, da jeg kun lige er kommet hjem fra dyrlægen med mine katte, der skulle vaccineres.

Men her er den.

Og det er altså IKKE parvovirus, som man har haft så travlt med.

Jeg kan ikke så godt tysk, kan det oversættes ?
Det er meget småt nemlig.
Hvad er svaret på obduktionen ?

Jeg har som sagt slet ikke haft tid til at oversætte det eller noget.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;595429]Alfa Romeo blev lige til en pige :ups: :tihi:

Jeg har slet ikke selv haft tid til at studere rapporten, da jeg kun lige er kommet hjem fra dyrlægen med mine katte, der skulle vaccineres.

Men her er den.

Og det er altså IKKE parvovirus, som man har haft så travlt med. [/QUOTE]

Tak Susanne :slight_smile: …Jeg har godt nok lige fået nye briller, men det er for småt til mig :slight_smile:
Og Susanne, du skal huske på at INGEN havde travlt med parvo, hvis du ikke selv startede op med at fortælle at det var parvo - Som siden viste sig, efter dit udsagn var en fejl fra din dyrlæge.

[QUOTE=Alice;595436]Tak Susanne :slight_smile: …Jeg har godt nok lige fået nye briller, men det er for småt til mig :slight_smile:
Og Susanne, du skal huske på at INGEN havde travlt med parvo, hvis du ikke selv startede op med at fortælle at det var parvo - Som siden viste sig, efter dit udsagn var en fejl fra din dyrlæge.[/QUOTE]

Det er så ikke helt korrekt. NOGEN havde meget travlt med, at det var parvo, og at jeg løj for at hytte mit eget skind.

Susanne har du mulighed for at scanne det som PDF og så lægge det ind? Jeg kan til nød tyde hvad der står her og at få det på PDF vil gøre læsevenligheden meget bedre :slight_smile:

Tak fordi du lagde det ind :slight_smile:

Jeg indrømmer gerne at jeg troede det du skriver her, men så giver jeg også en undskyldning, når det viser sig at være forkert. Så undskyld Susanne.

Der er jo ikke nogen herinde, der opfinder en diagnose på en kat, de aldrig har set bare for at genere dig. Du meldte selv ud, at du havde fået den besked fra en dyrlæge, der ringede op. At du så i starten blev ved med at sige, at det var det samme som katteinfluenza, er en anden sag, men det var udelukkende dig, der brugte ordet - og så gik debatten helt naturligt på parvovirus/kattesyge og deraf følgende karantæne for dit kattehold.

ANDRE har så nærmest hoppet på tungen for at prøve at hjælpe dig, men har nogen af dem fået så meget som et lille bitte tak fra dig? Næ, i bedste fald er de blevet ignoreret og i værste fald, har de fået en hånlig bemærkning. Måske er det en af årsagerne til at nogen har lidt kort tålmodighed?

“Nogen” må i dette tilfælde være dig selv, kva dit første indlæg i: Obduktionen - svar som giver flere spørgsmål.
Det viste sig så ikke at være kattesyge, og godt for det.

[QUOTE=birtheras;595440]Susanne har du mulighed for at scanne det som PDF og så lægge det ind? Jeg kan til nød tyde hvad der står her og at få det på PDF vil gøre læsevenligheden meget bedre :slight_smile:

Tak fordi du lagde det ind :)[/QUOTE]

Jeg skal prøve, men jeg aner ikke, hvordan man gør.

[QUOTE=Lindvig;595448]“Nogen” må i dette tilfælde være dig selv, kva dit første indlæg i: Obduktionen - svar som giver flere spørgsmål.
Det viste det sig så ikke at være, og godt for det.[/QUOTE]

NOGEN var ikke mig selv, da jeg lavede en tråd 2, fordi det viste sig, at den første udmelding var en and. Og den and var IKKE fra mig men fra dyrlægen.

Undskyldning modtaget.

Og tak til dem der troede mig.

Jeg giver fortabt på dine indlæg nu - det er simpelthen for kompliceret.

Jeg tror nu ikke nogen ville bringe parvo på banen, hvis ikke du selv var startet ud med det Susanne. Om ‘nogen’ troede at du løj, skal jeg selvfølgelig ikke kunne udtale mig om, men jeg tror undren/reaktionen blev så heftig pga den måde du reagerede på ( eller ikke reagerede på ) da du fik beskeden på at det var parvo.

[QUOTE=birtheras;595440]Susanne har du mulighed for at scanne det som PDF og så lægge det ind? Jeg kan til nød tyde hvad der står her og at få det på PDF vil gøre læsevenligheden meget bedre :slight_smile:

Tak fordi du lagde det ind :)[/QUOTE]

Jeg kan kun scanne det ind som BMP, JPG, PNG og TIF :frowning:

[QUOTE=birtheras;595440]Susanne har du mulighed for at scanne det som PDF og så lægge det ind? Jeg kan til nød tyde hvad der står her og at få det på PDF vil gøre læsevenligheden meget bedre :slight_smile:

Tak fordi du lagde det ind :)[/QUOTE]

Jeg vil tro det er et A4 dokument, som kattegales system gør mindre, når det bliver sat ind i tråden, eller ?
Jeg kan sagtens ændre dokumentet til pdf, hvis det sendes til mig som jpg filer.

Måske du selv kan det Susanne. Hvis du har et billedbehandlingsprogram, så tag de scannede billeder ind i programmet, og derefter vælg at gemme som pdf.

Man kan jo også bare bruge funktionen zoom som i Firefox ligger oppe i værktøjslinien - her kan man zoome alt det man har lyst til.

Ig i IE ligger zoomfunktion nede i skærmens højre hjørne.

[QUOTE=Chicabee;595459]Man kan jo også bare bruge funktionen zoom som i Firefox ligger oppe i værktøjslinien - her kan man zoome alt det man har lyst til.

Ig i IE ligger zoomfunktion nede i skærmens højre hjørne.[/QUOTE]

TAK !!! …Du er skisme da genial - Nu mangler jeg bare et tysk kursus, kan du osse klare det Camilla ? :slight_smile:

[QUOTE=Alice;595458]Jeg vil tro det er et A4 dokument, som kattegales system gør mindre, når det bliver sat ind i tråden, eller ?
Jeg kan sagtens ændre dokumentet til pdf, hvis det sendes til mig som jpg filer.

Måske du selv kan det Susanne. Hvis du har et billedbehandlingsprogram, så tag de scannede billeder ind i programmet, og derefter vælg at gemme som pdf.[/QUOTE]

Jeg har ingen billedbehandlingsprogram. Kan jeg få en pb, så jeg kan sende dem til dig?