Mors Pige nyder min fridag endnu mere end jeg gør
Tikka var helt med på, at blive båret med i seng til en middagslur ![]()
Jeg var slet ikke klar over, hvor stor en hyggegøj jeg havde med hjem i bilen, da jeg kørte hjem med hende for præcis 6 mdr siden ![]()
Hvor er de altså dejlige - ikke mindst Alva
![]()
Hvor er de smukke ![]()
Smukke dreng ![]()
Birla puttede lidt hos mig i sengen i morges ![]()
Nogen havde slæbt lammeskindet ned under sengen i løbet af natten ![]()
Troede det var Arrig, indtil jeg fik set ordentligt på blissen - og læst hvad der står…
![]()
Ud over forskel i blissen, har Arrig store ører, og Birla er meget mere rund i det ![]()
Nu var det jo begrænset hvor meget jeg fik lov at nærstudere dem… ![]()
Jeg gik og gjorde rent i køkkenet, og så gjorde hun rent uden for , men hun slæbte det ind i køkkenet til mig ![]()
Det ser hun da ud til at være ret ligeglad med ![]()
Nemligt total ligeglad ![]()
I må ud og investere i nogle nye stole ![]()
De er forholdsvis nye, købt i sommer, så han må lære at rulle sig samme eller tage sofaen i stedet for ![]()
Har sat fotostudiet op, for at tage nye billeder af kattene til hjemmesiden.
Det er altid en prøvelse, Milo ville hellere ligge og se lækker ud end stå/sidde pænt
Vanda forlod bordet, hurtigere end jeg kunne nå at tage billeder
Kaiya og Beier er som en sæk lopper
I skal der tages billeder af Mulder og Fauna og forsøger lige med Vanda igen













