Oktober katte

Ja ja Vanda, vi kan vist lige så godt opgive

Mulder er bare på

15 Synes om

En lidt tyk Fauna der er på dag 51

Maven er faldet ned, så på nogle af billederne ser hun meget slank ud

14 Synes om

Fik ikke taget video af Kaiya og Beier, forsøgte lige, men den viser helt klart, hvorfor, jeg kun har en kat i stuen af gangen, når der tages billeder :lol:

15 Synes om

Skrev jeg sent i aftes

Sådan her lagde hun meget af natten

14 Synes om

Fantastisk blik :hoho:

Gider I lige, hva’! :hmpf:

10 Synes om

Helt enig, det blik siger alt :lol: Heldigvis har vi gode fotograf billeder af hende, som vi fik taget i Norge, da hun var killing

4 Synes om

Vores katte har helt bestemt glemt at læse de ikke er så aktive :tihi:
Siden vi er kommet hjem fra ferie, har den flere gange om dagen gået med 120 rundt i huset. Og det er både killinger og voksne

14 Synes om

Jeg ville fange et billede af Tikka, der puttede noget så sødt ved manden hertil morgen, det var hun vist uenig i :joy:

16 Synes om

Gå mor, du forstyrre vores morgenlur :tihi:

4 Synes om

Charmebøffen… :hjerte:

Bastian, 13.10.2024.

18 Synes om

Min tyngdedyne føltes ekstra tung …

18 Synes om

Kender følelsen - og jeg har ikke engang tyngdedyne… :smirk:

6 Synes om

Den bedste slags tyngdedyne! :lovelove:

7 Synes om

Nogen havde svært ved at holde sig vågen igår :sleeping:

22 Synes om

Sådan lagde hun mandag morgen, meget tidligt
Hun plejer altid og vågne mig præcis kl 4
Jeg sov tungt og dybt og hørte ikke alarm
Så fløj op 20 min forsent

13 Synes om

Aslan bliver vidst for evigt en killing i Simbas øjne :smiley:

16 Synes om

For idgier gør det ikke noget om det er en drillepind, en knækket drille pind uden vedhæng eller en gafel… alt er seriøst sjovt at lege med… for ikke at nyde en lur under en tæppe mellem 2ben på et menneske der har det for varmt

19 Synes om

:smelter:
For første gang ligger misserne begge to i skødet på mig og spinder begge to. :inlove:
Og Dumle lå der endda først. Normalt hvis jeg har begge katte ovenpå mig, ligger Delle i skødet, og Dumle ligger på mit bryst/skulder. Hvis Delle ligger der først og Dumle prøver at ligge sig på skødet, smutter Delle som regel (nok dels fordi Dumle har tendens til at lægge sig ovenpå og ikke ved siden af). Og hvis Dumle ligger på mig først, lægger Delle sig som regel ved mine fødder.
Og hun strakte sig lige og spandt ganske kort så højt at hun overdøvede damptromlen Dumle. Det er første gang jeg rent faktisk kan høre hendes spinden uden at have hovedet nede i pelsen på hende. Det her må være himlen. Og jeg bliver her gerne for evigt.

20 Synes om

Det er guld værd! :love:

4 Synes om

Vel ankommet til overnatning inden udstilling i Ølstykke i morgen har de to små brugt bakken, spist vådfoder og har nu indtaget sengen, hvor jeg har en killing på hver fod som en anden fodvarmer :hoho:

21 Synes om