Mis nyder da livet i fulde drag - er det den sofa hun ellers ikke må ligge i ?
![]()
Mmmm… godnat te…
Altid godt med god nat te når man deler sofa med andre tåbelige 4 ben, efter man har stålet blomster…
Baldrian?
Kan du huske da jeg besøgte dig?
Jeg havde GoNAt the i min taske, det opfangede Magic, som var klar til at splitte min taske ad, for at få fat i det lækre, jeg havde med.
Nej, det kan jeg ikke huske. Det var ellers mest, når folk havde cigaretter i tasken, han forsøgte at stå på hovedet i den ![]()
Min veninde havde en kat, der også ville have hendes te. Da jeg spurgte, om der var baldrian i, sagde hun forbavset ja. Hun kendte ikke til kattes forkærlighed for baldrian. Så var jeg nødt til ar købe en baldrianmus til hende, som hun kunne give katten, og så blev det eftertrykkeligt bevist ![]()
![]()
![]()
Stakkels, stakkels mig, siger Delle. Mor var i sit dumme humør i går og overfaldt først babyen og så mig med en KLOSAKS!! Er hun vanvittig? Selvom jeg puffede til hende og møvede, og gravede i hende, så klippede hun ALLE lillebrors klør. Mine fik hun kun nogle af, for jeg knurrede og vred mig og slap fri af hendes greb. Magen til overfald på os stakkels små missebørn bare fordi hun har haft en dårlig dag…
Når man lige hænger med mulen, så er det godt nok dejligt at have det sødeste væsen her som trofast støtte.
Fiona tak for dig. ![]()
Det var godt at i fik hinanden.
Inden jeg skulle op og handle lå Tikka under mine bøjede ben under tæppet og Masso ved siden af mig, så jeg efterlod dem på sofaen med Tikkas hoved uden for tæppet i den klare forventning at hun ville gå, men da jeg kom retur 10-15 minutter senere lå de bare endnu tættere ![]()
Møgvejr, men jeg er sikker på, at han nød turen.
Det var mere vådt græs og en opgang fuld af støv ![]()

















