God weekend til alle ![]()
Det må da så klart være verdens sødeste fodvarmere
![]()
Jeg har ved en fejl fået anmeldt opslaget ![]()
Ville bare like
WOW, han udvikler sig fantastisk godt ![]()
Meget køn! ![]()
For helvede han er smuk!
![]()
Mille sover i køkkenet, Masso på badeværelset og Tikka har fanget mig i sofaen ![]()
Vi er ved at nå et punkt, hende og jeg, hvor vi kan snakke om, at det er putte- eller sofa tid også løber hun afsted og hopper i enten seng eller sofa og kalder på mig, hvis jeg er for langsom ![]()
@Lonse Det er lidt pudsigt, min søster har også en kat der hedder Mille. Det er @FinnFrode grand niece
Smuk lille dame ![]()
Årh hun er jo næsten en kombination af, hvordan Mille og Tikka ville se ud, hvis de var en kat, ufattelig fin ![]()
Virkelig en smuk dame ![]()
Vi har 3 burmeser feriebørn, der skal være hos os i 6 uger mens mor og far er på ferie. Ella vil så gerne lege med dem, men de er mere typen der slanger sig i lammeskind - vi krydser for at de får lidt mere lyst til at lege. De har trods alt kun været her i 2 dage, og briten kan være lidt overvældende ![]()
Hun er da det sødeste bette væsen ![]()
Hun er så skøn! ![]()
Vil hun fortsat ikke udenfor…?
Hun er så sød og blid ![]()
Nej, hun vil stadig ikke ud. Måske har hun fået nok af det i sit tidligere liv. Jeg tror, hun vil egne sig godt til livet som indekat ![]()









