Gustavs engelsklærer er ikke ret dygtig, Gustav siger at han har prøvet at snakke engelsk til hende og hun forstod ingenting
Det er ikke til at få egnet folk nu om dage …
Og når der kommer tysk på skemaet, så henvender i jer bare… Anne og mig kan sørge for han kan gøre sig godt
Første lektion: with sind abgeschnabt bei dem saladenfaden mit horn und blink.
På Polsk kan han til hver en tid sige wir has siamski
Hvis lærerne ikke forstår det, så hedder det efteruddannelse
Det siger jeg videre til ham at han har hjælpere når lærerne der er så uduelige
Tysk regner jeg også med at min gamle svoger kan hjælpe ham lidt med (min svoger er 85 og kan IKKE tysk …og dog )
For nogle år siden var min søster og svoger på bilferie i Tyskland.
De var blevet sultne, men kunne ikke finde et sted at spise…
Men så er det svoger siger…Der…kan du se skiltet…Fahrschule…de har da forårsruller der
Taget i betragtning af at vi på den tur tilbragte så lidt tid som muligt i Tyskland så kom vi meget berigede hjem
Dannelsesrejse er det eneste ord der gør sig gældende der
Mon @anne_p stadig har ondt et vis sted??
I torsdag havde jeg tid til at blive vaccineret mod influenza hos min læge. Tirsdag fik jeg imidlertid at vide, at min arbejdsplads tilbyder gratis vaccination til alle. Så jeg afbestilte. Fredag melder Sundhedsstyrelsen ud, at der ikke er vacciner nok, så nu er det kun bestemte grupper, der kan få dem. Og det er så ikke mig. Damn også!
Det er godt nok også amatøragtigt at opfordre vidt og bredt til, at folk bliver vaccineret - og så ikke have vacciner nok til at følge op på det. Klaphatte
Du må få min, helt gratis Men ja, åndssvagt system på den måde
For mig var det nok mere relevant med vaccination mod lungebetændelse, men den skal jeg selv betale. Den koster vist ikke alverden, men jeg overvejer lige… mest fordi jeg i øjeblikket ikke har ret meget fidus til det danske sundhedsvæsen
VH
Susanne
Jeg ved ikke, hvad vaccinen mod lungebetændelse koster. Influenzavaccination plejer hos min læge at koste 250 kroner, som jeg gerne spenderer for at undgå at blive hundesyg i 14 dage. Det er næppe farligt for mig, bare ubehageligt og irriterende.
Vaccinen mod lungebetændelse er nok ikke lavet af det danske sundhedsvæsen så den behøver du måske ikke have mistillid til. Især ikke, hvis du tror, den kan være relevant for dig at få.
Den ligger vist på cirka samme prisniveau, så det er såmænd ikke prisen der får mig til at tøve
VH
Susanne
Ny PC i dag - hvor bliver det godt.
Den jeg bruger nu er indkøbt i foråret 2013, og bare det at flytte curseren kan tage 10 sekunder på de mere trætte dage.
Det ender med at jeg slet ikke kan følge med, så hurtigt kommer det til at gå…
Jeg fik sat ny harddisk i min, da blæseren blev skiftet. Før kunne jeg næsten nå både at drikke kaffe og at lave mad, mens jeg ventede, når den skulle genstarte eller starte op. Nu er det lige før, jeg ikke kan nå at knipse med fingrene
Det er rigtig godt, så det kan du godt glæde dig til, vil jeg tro
hold da op en forskel, jeg fik mi i tirsdag, den kostede 175kr
Jeg tror, at min læge sikkert tager et eller andet gebyr for at administrere vaccinationen. Klinikken har også besluttet, at man skal bære mundbind, og de sælger dem så for en 10’er stykket, hvis man har glemt et
Når det er sagt, så er det helt fint med mig. Jeg kan godt få råd til at prioritere at blive vaccineret. Men er man en hel familie, der gerne vil vaccineres, kan det jo løbe op i et pænt beløb.
Da jeg skulle have hepatitis vaccinerne i forbindelse med mit speciale, var der også voldsom forskel i prisen om jeg gik op til min læge eller tog til et sted der levede af at vaccinere folk Jeg fravalgte så min egen læge, fordi det andet var meget nemmere i forhold til det praktiske, men min vejleder sparede også nogle penge på det…
Nogen der kender dette foder: https://miiaw.dk/ ?
Jeg har lige bestilt en ‘‘gratis prøvepakke’’ (koster 39,- i fragt + 1 kr. i visagebyr ), men det har en dyrere kilopris, end hvad jeg plejer at give for tørfoder, så jeg regner ikke med at fortsætte mit abonnement.
kender det ikke, men savner en ordentlig varedeklaration på det ??