Oktober-tanker

12 Synes om

Natten til i går troede jeg det var manden, der mente jeg fyldte og derfor puffede lidt til mig i nattens løb så jeg vågnede på kanten af sengen, manden troede jeg fyldte og puffede derfor til, hvem han antog var mig - lige indtil han konstaterede at det fyldende element var alt for blødt - Det var simpelthen Tikka, der havde lagt sig på tværs i mellem os og havde udnyttet at jeg flytter mig lidt ved det mindste lille puf :joy:

I nat begyndte hende og jeg så, at se på om hun er flydende nok til at jeg kan vende mig som hun ligger på mig, så hun kan fylde henover mig i stedet for, og jeg er optimistisk hun fulgte pænt med fra den ene side til den anden uden at flytte sig, det var bare accept af at komme til at ligge på en ny måde :joy:

13 Synes om

Jeg er syg og har været nødt til også at melde afbud til sclerosetræning i dag :pleading_face:
Men Kodak er den bedste sygepasser :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

God bedring - godt du har en dejlig sygepasser :wink:

4 Synes om

Rigtig god bedring! Katte er de bedste sygepassere. :hjertehop:

4 Synes om

Rigtig god bedring til dig :kram: og sikke en dejlig syge passer du har dig der :blush:

3 Synes om

Kan se det lykkes @Eva
Hvor godt :ok:

1 Synes om

Ja, når bare man får det forklaret for dummies, så lykkes det som regel :joy:

2 Synes om

Skidegodt!
Nordea har spærret mit dankort i går aftes, grundet mistænkelige transaktioner … som var jeg selv, der prøvede at købe noget på Vinted :venter:
Har lige snakket med en medarbejder, som var meget hjælpsom og gjorde alt hvad hun kunne for at hjælpe … men kortet kan ikke låses op, nyt er på vej og det kan tage op til 14 dage før det er fremme.
Fik jeg nævnt at dankortet er det eneste betalingsmiddel jeg har? :argh:
Jeg har mulighed for at aktivere det nye kort på telefonen, men … systemet er nede i øjeblikket, så det går ikke igennem … skidegodt!

Rettelse: Det er ikke Nordea, men Nets der har spærret mit kort :venter:

9 Synes om

Det er selvfølgelig p*sseirriterende, men de spærrer jo for at beskytte os - selvom spærrealgoritmen så skyder lidt ved siden af ind imellem…

3 Synes om

Jeg mistænker spærrealgoritmen for at have fordomme … jeg ville købe noget fra en polsk sælger :cool:
Det var absolut ikke første gang jeg ville købe noget på Vinted, men indtil nu, har det været handler indenfor DK.
Det er lykkedes mig at installere det nye kort på telefonen, men jeg får ikke adgang til det fulde kortnummer, eller cvc-nummer, før jeg modtager det fysiske kort … :argh:
MobilePay er hæftet op på det gamle kortnummer, så det fungerer heller ikke som betalingsmiddel lige nu …

6 Synes om

Kan du evt. se kortet inkl. numre på din netbank?

2 Synes om

Nej, kun de sidste 4 cifre …
Det er muligt, jeg kan få det fulde kortnummer og cvc-nummer ved fysisk henvendelse i min bank … tjekker op på det, når jeg er holdt op med at hoste mine lunger op :surrender:

3 Synes om

Jeg har kun én gang fået et kort spærret pga. reel mistænkelig adfærd. De to sidste gange (og sidst var det faktisk to forskellige kort, der blev spærret af samme transaktion, fordi jeg forsøgte at betale med Paypal) har det været på grund af noget så odiøst som at jeg forsøgte at betale et udstillingsgebyr til den tyske TICA klub. Det har jeg gjort masser af gange før. Og med det ene kort blev jeg endda sendt fra kortudsteder til Nets og tilbage til kortudsteder, fordi Nets ikke kunne genåbne mit kort - mega meget bøvl og tidsspilde :frowning:

4 Synes om

Min fødselsdagsgave fra kattefolket forlod Holland kl 2 i nat… Jeg er som et barn juleaftensdag om eftermiddagen :crazy_face::clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

14 Synes om

RIP Patricia Routledge (Fru Hiacint Bucket)

7 Synes om

Og RIP Jane Goodall (hun døde i forgårs, men har først set det i dag) :ked:

7 Synes om

Ja, hun var skøn i den rolle - smadderirriterende, men man holdt jo alligevel af hende :sparkling_heart:

4 Synes om

:sorger: du gjorde et fantastisk arbejde med chimpanserne :sparkling_heart:

3 Synes om

Tro mig @Eva da jeg kom på kattegale tog det lang tid, før jeg knækkede kode :see_no_evil:

2 Synes om