Prøvede at knipse lidt billeder af europekillingerne forleden - det er stort set som at forsøge at forevige en cirkusforestilling, eller hovednummeret i en dødsdrom så meget drønes der rundt! Men lidt kom der da ud af det… Men de ligger i mit Picasa album, og jeg kan ikke med min bedste vilje få dem smidt ind her. I må nøjes med en link til albummet - sorry! https://picasaweb.google.com/susannewehnert/20111003?authuser=0&feat=directlink
VH
Susanne
Sikke nogen fantastiske billeder
Hvor ser hun bare fræk ud!
Du skulle lige vide Men når så hun er kørt træt, så er hun den sødeste puttemis, der gerne vil ligge i arm
Og hvordan gjorde du lige det - altså fik billedet smækket ind fra Picasa? Jeg måtte opgive…
VH
Susanen
for pokker altså de er fine!
suuuk…
Ikke for at forbigå de øvrige - jeg synes, europeer er så flotte - så er jeg helt vild med Gunnar, Blåmis og så ikke mindst Honeymoon. Hedder det brunmasket eller chokolademasket eller hvordan? Men ih hvor smuk
Sikke gode billeder, og viola er da ret lækker
[QUOTE=Susanne W;698441]Du skulle lige vide Men når så hun er kørt træt, så er hun den sødeste puttemis, der gerne vil ligge i arm
Og hvordan gjorde du lige det - altså fik billedet smækket ind fra Picasa? Jeg måtte opgive…
VH
Susanen[/QUOTE]
Ang billederne, så kopierer du jo bare billedets webadresse/URL fra dit picasa album, og så trykker du på billede ikonet (tilføj billede, og ikke det der ligner en klips) under avanceret redigering, og så skulle der gerne komme IMG klammer omkring og det skulle virke… Evt så kan du bare taste og så sætte billedets URL ind i midten
Og nu vil jeg så ind og set billeder af pletterne…
Haha, det udtryk kender jeg også rigtig godt herhjemme fra!
Jamen så vælger jeg også et billede. Dr. Dagmar er dejlig…
Og jeg tager et mere, for jeg holder så meget af blåmis…
Hvor er de dog nuttede
Vega ligner en der lige har afsluttet et herligt måltid
[QUOTE=Eife;698558]Ang billederne, så kopierer du jo bare billedets webadresse/URL fra dit picasa album, og så trykker du på billede ikonet (tilføj billede, og ikke det der ligner en klips) under avanceret redigering, og så skulle der gerne komme IMG klammer omkring og det skulle virke… Evt så kan du bare taste og så sætte billedets URL ind i midten
Og nu vil jeg så ind og set billeder af pletterne…[/QUOTE]
Nåh ja, og det er ikke altid helt jo bare Har da oplevet hvor forskellig min og Kira computer er herinde når der skal lægges billeder op, det var interessant…
Åhhh, hvor fiiine billeder! Dejlige missebasser:wehuu:
Honeymoon er brunmasket. I virkeligheden er farven gnistrende sort, og brunmasket er lidt misvisende - det burde have heddet sortmasket.
Og Blåmis… ja, han er en dejlig dreng Han SKAL finde sig en familie at bo ved en skønne dag, men det skal jo være den helt rigtige - og det bliver en slem dag for mig, når den en skønne dag er der, for han er virkelig en kat jeg er blevet meget glad for.
Og jeg må altså øve mig lidt i selv at smide billeder ind fra Picasa, det lyder jo til at være let nok
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;698939]Honeymoon er brunmasket. I virkeligheden er farven gnistrende sort, og brunmasket er lidt misvisende - det burde have heddet sortmasket.
Og Blåmis… ja, han er en dejlig dreng Han SKAL finde sig en familie at bo ved en skønne dag, men det skal jo være den helt rigtige - og det bliver en slem dag for mig, når den en skønne dag er der, for han er virkelig en kat jeg er blevet meget glad for.
Og jeg må altså øve mig lidt i selv at smide billeder ind fra Picasa, det lyder jo til at være let nok
VH
Susanne[/QUOTE]- Når du kan slavepiske hele bestyrelsen i Jyrak, så burde du også kunne copy + paste billedlinks.
En lille guide:
[ol]
[li] Før musen hen på et billede[/li][li]Højre klik så følgende boks kommer frem: [/li]
[li]Klik på Kopier linkadresse og så skulle den gerne gemme billedets link[/li][li]Når du skal have billedet i et indlæg på Kattegale klikker du på billedikonet og vælger derefter funktionen Med URL[/li][li]Tryk på ctrl + v på samme tid i boksen[/li]
[li]Klik på Tilføj billede[/li][/ol]
Sådan ser det ikke ud inde i min browser. Bruger du Mac?
[QUOTE=Maibrit;698967]- Når du kan slavepiske hele bestyrelsen i Jyrak, så burde du også kunne copy + paste billedlinks.
[/QUOTE]
Altså det er da meget lettere at jage b-medlemmerne rundt i manegen mens jeg svinger den store pisk (De gør det nu godt! Og tager det pænt ikke mindst - fnis!)
Men tak for forklaringen - jeg synes jeg prøvede noget i den stil og kunne ikke få det til at funke, men jeg prøver lige at øve mig. Et øjeblik…
VH
Susanne
Når du først finder ud af det, er det betydeligt nemmere end at bruge upload-funktionen og albums herinde. Jeg har altid lagt mine billeder ind fra Picasa.
Og nej, sådan en boks får jeg ikke frem, når jeg klikker på billedikonen? Fatter stadig nada… Almindelig dødelig PC og Crome?
VH
Susanne - nu forvirret på et højere plan…
[QUOTE=galath;698978]Sådan ser det ikke ud inde i min browser. Bruger du Mac?[/QUOTE]- Jeg bruger godt nok Mac og OS X, men min browser er Mozilla Firefox med et grønt katteskin. Det kan måske være derfor at min guide ser lidt anderledes ud. Princippet burde være det samme.