Oktobers tanker.... fortsat ;)

@PiaB - Det er også fordi at du er SÅ meget mere A-menneske end natteravnen her :stuck_out_tongue: Og jeg plejer ikke at have de store problemer med at sove til 9-tiden på min første fritid - også fordi at jeg intet problem har med at være sent oppe på selv en hverdag (i hvert fald i forhold til dine standarder, hehe)

Ja, jeg er jo også b-mennesker… Så vi bliver nødt til at have et vækkeur kl 8 i weekenden, så jeg ikke flytter min døgnrytme for meget. Ellers sover jeg slet ikke søndag nat før ved 4-5 tiden :s:

1 Synes om

… og jeg kan så afsløre at gå arbejdsløs er noget forbandet møg når man er B-menneske. Jeg har fået rykket så meget rundt på det. Jeg kan sagtens komme tidligt op hvis det er det jeg skal, men det bliver dælme grimt når jeg finder et nyt arbejde - altså omvæltningen og det væsen der kalder sig selv menneske mens omvæltningen står på :blegne:

1 Synes om

Njaaaeee… jeg kan nemt vende døgnet rundt faktisk.
Det handler kun om vane for mig. Jeg kan let vende det rundt til af jeg blive b-menneske, hvis det er det mest praktiske.
Jeg er ikke mere det ene eller andet, nok nærmere c-menneske :slight_smile: det ene er ikke mere naturligt for mig end det andet, jeg fungerer bare bedst, når jeg forsøger at holde det så ‘ens’ som muligt som enten tidligt op/i seng eller sent. Det er enten eller. Det er skiftende jeg er rigtig dårlig til :slight_smile:
Hvis jeg har fire-fem uger uden planer eller aftaler bliver jeg nærmere et nattemenneske endda… så får jeg let vendt op og ned på alting med tid… :ups:

Jeg er nu et skridt tættere på at være klar til de killinger, vi ikke skal have: En babyvægt er flyttet ind! :hoho:

Den er formet som en hund og kan spille den mest gyselige musik, I skulle næsten se det :klappe:

Jeg nægtede at tro på vores vejning af killingen på den normale vægt, men den var sgu god nok! Han vejer 3,6 kg som 6 måneder gammel :uha:

8 Synes om

Mon det kan betragtes som en overspringshandling, når man lige kommer til at køre i IKEA i stedet for at pakke bil til imorgen…? :innocent: Og kommer hjem med en ny stol lige pludselig, og et ekstra køleskab og andre småting…:stuck_out_tongue_winking_eye: Nå, men jeg må vel hellere komme retur til det jeg bør - få pakket det sidste til imorgen…

6 Synes om

Navne der falder mig ind: Basse! Bamse! :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

… Ok, godt nok forventer jeg mig mange skøre ting af kattemennesker, men et ekstra køleskab ligefrem? Hvordan røg det med i indkøbsvognen? :klappe:

2 Synes om

Ja… altså… det var da vi lige var ude i det der rum hvor man kan købe returvarer og udgåede varer og den slags. Jeg havde lige fået heflet stolen, som jeg alligevel ville købe i næste uge, op på en vogn. Der var et par kuglepensstreger på den -. dem kan jeg selv vaske af. Sparede kr. 550,- på det :slight_smile: Mens jeg stod og glædede mig over det kom der en medarbejder og læssede sådan et fint, nyt minikøleskab / minibarskab af lige ved siden af os. Så prakkede jeg det på Claus til hans nye mancave når engang vi flytter - hvilken mand vil ikke gerne have en minibar i sit værkstedsrum? :slight_smile: Så var der kr. 100,- tilbage af min førnævnte besparelse, og så røg der lige nogle puder i vognen også. Fin tur i IKEA - alle var glade :slight_smile:

6 Synes om

Fine katte :heart_eyes:

https://www.moonwhiskersdolls.co.uk/gallery

Ja, ja, nu siger du nok det er til Claus, men mon ikke det ender med at indeholde coca cola light? :wink:

7 Synes om

Da det er fredag, formoder jeg, der nu må stemmes på ugens kattebillede i tråden
Uge 43 - efterårsstemning:slight_smile:

Ja, det forventer jeg bestemt - han drikker jo lige så meget som jeg gør :slight_smile: Men hvis han hellere vil have øl idet, så kan han bare fylde løs - det kommer til at stå i mancaven :slight_smile:

Ja jeg er kedelig og smutter tidligt fra fredagsbaren, og Ja jeg kommer retur 5 minutter senere, fordi Claus skal hjem og fjerne en kæmpe edderkop for mig, men jeg vil jo ligesom bare gerne i seng :godnat:

Claus rystede heldigvis bare på hovedet, og gik hjem og fangede edderkoppen og fik den ud af lejligheden :tihi:

7 Synes om

det puster lidt derude …Brrrrrr

Første arbejdsdag i mit nye hus. Det er s…lidt surrealistisk. Men glæder mig til at vise min mor det :slight_smile:

11 Synes om

Er der nogen der ved om de livestreamer andre steder fra end Animal news tv? Jeg ville gerne se åbning fra Holland men de er tilsyneladende ikke online :frowning: HJÆLP! Anne og Kamilla og alle de andre fra vores lille land har brug for vi hepper online :wink: :smiley:

Nyt hold i ryggen … nu under venstre skulderblad :s:
Nogen der gider trække mig om bagved og skyde mig? :bangbang:

NEJ! :rock:

:kram:

5 Synes om

jeg har da en slangedasker, så kom bare forbi…så garanterer jeg for at du drøner rundt som en harekilling uden mindste tanke på ryggen :hoho:

2 Synes om