Oktobers tanker.... fortsat ;)

Enig, med Ingrid. Vil ikke skyde dig, ikke tale om! Men hvis du føler trang til at blive straffet kan jeg da godt komme ned og trække dig bagom og finde på noget :muhaha: :slem:

God bedring med ryggen :kram:

En slangedasker :huh: … Vil jeg overhovedet vide hvad det er :hoho: ?

6 Synes om

nej … :grin:

…den er faktisk til at kaste forfoder langt ud når man fisker karper…men andet kan oss bruges

1 Synes om

22 posts were split to a new topic: Resultater og kommentarer fra WS

har revet 75-100 kg ævler sammen …synd og skam …

Du kan da lægge dem til fuglene udvalgte steder i haven, så kan de få glæde af dem

4 Synes om

jamen de er bare revet et sted hen hvor de ikke er i vejen, så dyr og fugle kan æde alt det de orker :smiley:

4 Synes om

Ikke nogen helt dårlig dag i dag - hvad produktivitet angår. Støvsuget hele hytten plus møbler. Vasket gulv i stue og køkken. Slået græs ude foran, så nu lykkedes det altså at få det gjort en sidste gang både for og bag.

Og så har jeg lige solgt 4 par bukser i et hug på DBA. Men det var nu også en fremragende deal :rock:

5 Synes om

Kan du ikke sende lidt af al den energi til København?

Er i gang med at forberede hvad der nu kan forberedes, inden jeg risikerer fire uger på langs.
Har prøvet at tage mig sammen siden kl 9 - og har kun taget halvdelen af opvasken. :expressionless:
Men okay, så mangler jeg kun den anden halvdel, bakken skal skiftes i bund og rengøres, enormt meget oprydning, rengøring, støvsugning, skift af sengetøj og tøjvask. Har endda sikkert også glemt noget. :smiley:

Har heldigvis også lidt tid hist og pist i den kommende uge, så skal ikke være færdig i dag. Men et godt indhug ville hjælpe. :slight_smile:

Det med gulvvask er noget træls for tiden…

Jeg vasker som udgangspunkt gulv en gang om ugen. Da jeg gjorde det i onsdags gik der ikke mere end 2-3 timer før end at jeg ikke længere kunne se forskel fra før jeg vaskede det…

Men når man vælge at have udeadgang til sine katte, er det jo noget der følger med…

1 Synes om

Det er jo det. Men det er det samme her. Man kunne godt ønske sig, de kunne lære at tørre poterne på måtten.

2 Synes om

Jamen, det er jo netop en af de nyttigste sideeffekter ved at have dyr - man har altid en undskyldning for, at gulvet trænger til rengøring… :sunglasses::wink:

3 Synes om

man sidder her og får dårlig samvittighed …nå!

haha… nej overhovedet ikke. hæhæ

Når man glemmer, at fortælle hende, der har lovet at kigge til kattene mens man er væk hjemmefra, at de har en drikkefontæne i stuen, er det fedt at komme hjem og se at de har fået en vandskål i køkkenet :thumbup: Det er nu rart at vide, at man har flere gode kattesittere, når nu hende der plejede at passe dem er flyttet fra byen!

Oveni reddede turen mig fra, at blive tvunget ud i at købe nye trælse bukser :smiley: Jeg hader den type bukser, der er på mode i øjeblikket og har været det længe, så mængden af bukser jeg gider gå i, var lav :s: Men nu havde min svigerinde ryddet op i hendes tøj, og svigermor havde igen interesse i de 5-6 par bukser der var i sækken, af min foretrukne type :smiley:

2 Synes om

Stevie har lige chokeret mig! Han tænkte en hel tanke!

Jeg smed hans piberenser hen i sofaen og den faldt ned ved hjørnet, under sofaen. Og han fandt helt selv ud af at gå ind under sofaen og hente den!

15 Synes om

Opvasken er væk, bakken bundskiftet og rengjort. Hurra!
Så nu er det velfortjent sengetid. :slight_smile:

4 Synes om

Lige kommet hjem fra WS (Worst/World Show, vælg selv)
Fået smidt mig i sengen og skal lige tjekke op på et par dages KG

2 Synes om

Typisk - vågnede selvfølgelig præcis kl. 5 i morges. Eller også var det Asani, der vågnede præcis kl. 5 og vækkede mig. Uanset hvem det så var, der vågnede først, er vi begge på sommertid stadigvæk. Det er noget biks :angry:

Så nu er klokken 6.30, jeg har allerede drukket to kopper kaffe, og jeg ved ærlig talt ikke helt, hvad jeg skal få tiden til at gå med, indtil jeg skal af sted på arbejde.

Drik noget mer’

Har ikke set skyggen af et rådyr i omkring 1 måned, har funderet over om ulven skulle være flyttet ind i de nærmeste skovdistikter…og nu kom der 2 stk galopperende op ad vejen …allerede godt i gang med ævlerne …en rå med lam

4 Synes om