Oktobers tanker

kateter… :rolleyes:

ja det er jo ikke så meget længere end til Krakow eller Tampere for den sags skyld.
Men ja, jeg gider ikke tage afsted bare for at tage afsted, men har jeg noget som har en fair chance for et udlandscert på WS, så er jeg med på den :slight_smile:

1 Synes om

Gør klar til smeden snart kommer forbi til de to hypper. :smile:

2 Synes om

For fem år siden skrev jeg følgende indlæg.

Nogle timer senere denne her…

Se i her på KG var med helt tæt på dengang jeg mødte Lars :smiling_face_with_three_hearts:
Nu sidder vi og æder chokoladekiks nøjagtig som den sene aften for 5 år siden :heart_eyes:

16 Synes om

Altså - jeg er noget tabt på detaljerne, men budskabet vil jeg mene, jeg har fanget - tillykke! :sunglasses: :ok: :heart:

2 Synes om

Sidste dag til at deltage i ugens konkurrence :fin:

Uge 43 - Efterår

Volà

Jeg har blandet de to træer: Kradsetræer - mellemstore modeller - billigt online | zooplus.dk og Natural Paradise Kradsetræ Magnolia gulv-til-loft | zooplus.dk

21 Synes om

Ej hvor smart :see_no_evil: hvorfor havde jeg ikke tænkt over at blande dem. Ofte har vi sprunget nogle over fordi der eks ikke var nok køjer ect, :metal:t3::crazy_face: Tak for tippet nu skal jeg på jagt! Så misserne her i hytten også kan blive forkælet.

1 Synes om

Velbekomme :stuck_out_tongue_winking_eye:
Stoffet er ikke 100% samme farve på de to træer, men det er der ingen der lægger mærke til, når der er blevet strintet tilstrækkelig ofte på sengene :sunglasses:

3 Synes om

Hvor ser det bare godt ud, Hrönn - lækkert og lyst :star_struck::heart_eyes: Jeg håber, kattene vil sætte pris på deres tidlige julegave :flag:

3 Synes om

De ser rigtig fine ud. Har kattene godkendt dem?

2 Synes om

suuuuuut …overvarmen i min lille ovn er røget…godt at fransk- og rugbrød lige er kommet ud af den store…

1 Synes om

Det var dæleme kreativt tænkt…! :ok:

1 Synes om

enig både kreativt og så syntes jeg faktisk denne kombination er meget bedre.
Håber forkælningsmisserne er med på hvor heldig de er :slight_smile:

2 Synes om

Der er blevet kradset lidt i stammerne, men jeg har endnu ikke set en kat på nogen af de vandrette flader … andet end på tvunget ophold :cool:

Det fortæller jeg dem jo, så mon ikke den feser ind på et tidspunkt? :kryds:

Tanken om at blande træer er ikke helt ny for mig, det gamle træ var en blanding af et billigt træ jeg selv købte for maaaange år siden på QXL … og stammen fra et ‘‘Rundetårn’’ fra ‘‘Kattens nr. 1’’ (som jeg arvede), plus stor hængekøje som jeg bestilte et sted på et tidspunkt.
Men jeg gik efter samme diameter på stammerne (11 cm.) og at farven på plys-dele er næsten den samme … så håbede jeg bare at stammerne havde samme gevindstørrelse (YES!) og at jeg ville kunne samle hovedstammen, så den passede under bjælken i loftet, for jeg stoler ikke på at selve loftet (træbeklædning) kan stemme godt nok i mod til, at holde træet stabilt :ok:
Jeg er selv ganske tilfreds med resultatet :ups:

7 Synes om

Vi mikser også, men efter hånden kun inden for samme mærke, da vi tit har oplevet at gevindet er forskelligt i de forskelligt afhængig af hvilket mærke krædestræet :frowning:

Det var også en satsning, om det passede, men der var jeg heldig :wehu:

1 Synes om

ku’ ellers godt ha’ sovet ½ time mere…blev vækket af de første stormstød, de lover ellers kun kuling…bliver grim i nordvest

Der er 13 m/s i Århus og jeg skal et smut til øen med kombardoexpressen. Det skal nok blive interessant, når jeg som udgangspunkt kan blive søsyg af at se ned i en kop vand der skvulper… :uha:

Hvis det kan trøste dig er den løjet lidt af her…den brøler ikke længere, tror også at den er vendt længere mod vest