Oktobers tanker

Havde jeg ikke haft et i forvejen, sååå… men her frådser vi ikke! :sunglasses:

3 Synes om

Jeg er sikker på, Dorte snart har fødselsdag. Hvis du kan sørge for fragt, så vil vi gerne forære det til hende :tihi:

3 Synes om

Sikke en dejlig tanke! :blomst:
Jeg kan bare smide det af hos hende … så kan hun forny det hun har i forvejen :rock:

1 Synes om

Puflingerne er liiiige kreative nok for tiden :ahhhhhhh:
Dagens ide var at stjæle en grydesvamp på køkkenbordet, dyppe den grundigt i vandskålen og derefter drible den ind på trægulvet i stuen, hvor jeg i første omgang bare fandt våde pletter og begyndte at blive bekymret for om nogen var blevet urenlig :dohdoh:
I virkeligheden var de jo bare igang med at hjælpe med rengøringen :innocent:, så hvis der er nogle af jer der mangler fremragende rengøringshjælp, så leder Gry og Chardonnay stadig efter deres fremtidige smørhul :slem:

13 Synes om

Jeg vil egentlig gerne købe lokalt i stedet for at hive små ting hjem fra Kina via Ebay, men der er grænser for hvor meget til grin jeg vil føle mig.
Jeg er på udkig efter killingehalsbånd i velcro i forskellige farver.
Fandt dem uden problemer på Ebay til ca 12,50 pr pakke med 12 stk. - Fragtfrit.
Altså netop sådan en handel som presser evt. danske forhandlere.
Prøvede så via google at finde ligende produkt solgt fra Danske sider.
Her var prisen 99,00 til 169,00 for nøjagtigt det samme - Hertil skal så lægges fragt som var omkring 25,00 kr.
Jeg kan ike se forskel på produktet og tror heller ikke der kan være så stor forskel på det som i bund og grund bare er 12 strimler forskellig farvet velcro.
Jeg vil gerne have givet i alt 50,00 til 60,00 kr. inkl. evt. fragt for en pakke købt i DK. Dette havde jeg bestemt mig til på forhånd, men med en laveste pris på 124,00 kr. bliver mit samfundssind overhalet af min økonomiske sans.
Så nu er der bestilt 2 pakker fra Kina af den fantastiske sum af 25,00 dkr.

Eftersom jeg må formode at Kineserne også bare tjener en lille smule på handlen så må de danske firmaers dækningsbidrag på dette produkt være enormt.

Jeg ved godt at danske firmaer har store driftsomkostninger, men et eller andet sted må de også forsøge med en nogenlunde rimelig prissætning, hvis de vil have noget af den omsætning som eller går via Wish eller Ebay.

8 Synes om

Af samme grund købes vores velcro halsbånd også på ebay eller wish

Jeg foretrækker generelt at handle lokalt og valgt her til min barnedåb også at gå til vores lokale urmager for at købe dåbsflag til min barnebarn, jeg endt med at komme af med 750 incl gravering for et flag jeg kunne købe på nettet (DK firma) for 395kr incl gravering. men må tilstå at jeg næste gang køber den online. Indrømmer jeg var rystet

2 Synes om

nå…har nogle ægghvider der skal bruges …skulle man lave et fad ne…flødeboller… f ***** tage al den politiske korrekthed

1 Synes om

Vi købte først de dyre :see_no_evil: og et par år efter dem fra EBay og de er fuldstændig magen til. Endda samme emballage :see_no_evil: og de fungere alle efter 6år.

Jeg ødelægger mine i processen, da jeg synes de er for brede til nyfødte.
Så jeg klipper mine over på langs og tilpasser også i længden.

Så med det in mente så vil jeg ikke give så mange penge for dem :wink:

1 Synes om

Breden har jeg ikke tænkt over :thinking: selv tager jeg dem i længden for det ikke virker som en “nakke krave” de har på :joy::see_no_evil: for ved nyfødte kan de nå mange gange rundt.

1 Synes om

Jeg har også halveret dem i bredden :slight_smile: og længden for den sags skyld :slight_smile: synes også de et enorme til små siamisser :slight_smile:

3 Synes om

Så må det gerne blive d. 18. december! Nu er der bestilt billetter til den allersidste Star Wars. Det bliver episk! :hyp:

5 Synes om

Denne uges konkurrence, lad os se jeres skønne efterårs katte. :hjerte:

Uge 43 - Efterår

1 Synes om

Ghandi og Toth er billigt til salg i dag. Stod op at nogen havde skidt på min dyne/sofaen, skidt på gulvet og brækket sig to forskellige steder… har lige opdaget at nogen har pisset i kufferten/tøjet der lå i den :face_with_symbols_over_mouth:

Skulle der vise sig en interesseret køber, kan vedkommende få en kanin med i købet :+1:

Og der er ikke noget i vejen med nogen af dem? For det er vel ikke normalt, de finder på den slags? Er de glade nok for Emma?

At de har brækket sig hænger nok sammen med at de æder alt hvad de kan få fat i :roll_eyes:, men de er normalt ikke urenlige, nej. Jeg ringer nok til doktor dyr i morgen og bestiller en tid til dem :blush:.

Jeg vil ikke gå så langt at sige de er glade for hende, men de er da begyndt at kunne “putte” med hende, så jeg tænker ikke at hun er årsag til det… jeg har været obs. på hvordan de har reageret på at hun er her

2 Synes om

Jeg ville betegne deres reaktion på Emma, som ‘‘mangel på interesse’’ og det samme med mine katte, de gange hun har været her … de har knap nok vippet med et knurhår :face_with_raised_eyebrow:

1 Synes om

Jeg sidder her og vræler af grin over den nye reklame for Opel med ham den fodboldspiller der har opført sig tåbeligt mange gange :laughing: Den er simpelthen genial :laughing:

4 Synes om

så fik vi vasket kattene, i morgen formiddag pakkes camperen og senest til middag er vi afsted :danse:

1 Synes om