Oktobers tanker

Nej, hvor skønt - så regner det igen! Der er godt nok mange steder rundt omkring, hvor der er oversvømmelser og store søer på markerne, hvor det ikke er meningen, der skal være søer. Det samme gælder min græsplæne ude foran. Der er steder, hvor vandet står op om mine sko, når jeg går derude. Egentlig burde græsset slås - hvis ellers det nogensinde er tørvejr længe nok - men det er utopisk at tro, at jeg kan køre med en plæneklipper derude :s:

Sådan en ferie er god til projekt hæklede julegaver! Godt nok er jeg ikke helt i mål, med at hækle de på forhånd planlagte, til gengæld har jeg fået hæklet to ekstra :tihi:

Nu kommer så den kedelige del, hæfte ender og sy diverse dele sammen, men mon ikke det hjælper at løbende at kunne putte de færdige ting i kassen med gaver :kryds:

3 Synes om

Pelle savner sin bedste ven :ked: Han piller og roder, driller de andre, forsøger at blive venner med dem (de kan ikke holde ham ud i mere end små doser ad gangen…) - skubber til sin madmor, putter sit hoved, bider i mig… Han mangler sin buddy, og han kan ikke engang ræse ud udendørs fordi det regner - og ingen gider putte med ham… Luffe, din skid… Hvad skal vi da stille op med Pelle…

2 Synes om

Hvad siger I er der gevinst

Redigeret, da der åbenbart ofte går ged i det med billeder, når jeg er på mobilen

3 Synes om

Jeg har fået den bedst tænkelige besked fra dyrlægen idag. :grin:
Skofus fik tage både blod- og urinprøve igår for at få tjekket nyrestatus. De sidste to tjek har vist forhøjede værdier på flere af parametrene.
Denne gang var alle indenfor normalområdet :danse:
De ligger højt, men dog indenfor normalen :rundtosset:

19 Synes om

Det var en dejlig nyhed! :flag:

1 Synes om

Har lige haft en meget fuld overbo forbi… havde sendt kæresten op for at klage over larm deroppe fra. Det ville ikke være sket førhen, men med en lille søvnterroist lige for tiden, så skal der dælme være stille når hun endelig sover :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Det lød virkelig som om at de prøvede at trampe sig igennem gulvet :flushed:

Sikke en dejlig besked at få :grin:

1 Synes om

Det er nok meget tæt på sandheden. :sweat_smile:

5 Synes om

CluedUpp i Århus i dag - så nu er eg dejlig træt.

Vi skulle - på bedste WhoDunnit-manerer - opklare et dobbeltmord i grupper a 2-6 personer, gerne udklædte.

Det var ikke til at tage fejl af hvem der deltog og hvem der måbende undrede sig over hvad der foregik :joy:

Nu tror jeg at jeg er lige så brugt som Ninja - @PiaB 's fine jagthund…

6 Synes om

Og whodunnit så? Butleren?

Nope - de irske brødre der var på tur til London under dække af en fodbldkamp :wink:

1 Synes om

Kradsetræ sælges, kun lettere brugt … kom med et bud!

2 Synes om

…Af to yetier …

Det bliver der rift om - nettet går nok ned :thumbup:

3 Synes om

Jeg synes i hvert fald det er synd bare at kassere det … allerede :sunglasses:

3 Synes om

Men har du så fået det nye samlet? Det gik vel ikke så godt sidste gang? Ellers må du jo have fat i svigersønnen.

Nope … det bliver tidligst i morgen, det bliver samlet. Lige nu prøver jeg at hidse mig op i at forsøge at rense gulvtæppet med noget damp - for det trænger virkelig - og det skal efterfølgende nå at tørre ordenligt, før jeg begynder at stable noget ovenpå :rolleyes2:

Det er faktisk meget traumatisk for mig at skifte det træ ud … der findes muligvis stadig DNA fra Tarzan i de gamle dele :surrender: :pleading_face:

1 Synes om

Tsk, tsk, tsk - moderne forbrugsmentalitet, bare købe nyt, selvom det man har i forvejen har masser af gode år i sig… :unamused::-1::laughing:

2 Synes om

Jamen, det er også derfor at jeg giver jer andre muligheden for at overtage træet for de der ‘‘masser af gode år’’ :wink:
Du bor kun en ½-time væk … så slå dog til! :rock:

2 Synes om