Oktobers tanker

God tur og pøjpøj!!

1 Synes om

kommer du ikke til WS

Så er der bestilt tid til dyrlægen, så killingerne kan klargøres. :pray:t3:

2 Synes om

Nope har intet at udstille; fertil han som stadig er i bikini, fertil hun som muligvis er med rogn og killing som har udviklet haleknæk…

Ikke mit år i år - må tage revanche næste år!!

1 Synes om

Der er jo nogle stykker at vælge imellem, men jeg gætter på Bendtner? :slight_smile: Jeg har ikke reklame tv, så jeg har ikke set reklamen.

2 Synes om

Du gættede rigtigt :wink:

1 Synes om

Jeg ved ikke hvem der har lukket 5 løbske elefanter ind i min stue, men hvis I hører om nogen der savner dem, så er de altså her…

4 Synes om

ØVs hvor træls, ja vi har jo så heller ikke fertile med, den eneste pige der har typen, har så absolut ikke temperamentet :frowning: og vores hankat er også stadig i bikini :tihi:
næste år er så vidt jeg husker i Italien, men jeg ved ikke hvor dernede, så det afhænger lidt af hvor langt vi skal ned

Hvis Italien så skal det enten være et virkeligt fedt sted ellers bliver det vist også uden mig :wink:

Edit: ifølge fifeweb.org er det i Milano i 2020

1 Synes om

Så kan vi næsten ikke komme tættere på Schweiz. Men der er stadig langt at køre.

Det kommer til at tage en 16-18 timer fra Århus at køre, så det kræver nok en overnatning begge veje

ja eller en flyvetur - men det er nu også så meget at gøre ud af det.
Hmmm det må dagsformen til næste efterår vise hvad det bliver til :slight_smile:

Edit: nå google maps siger så “bare” 15t35m :open_mouth:

Knap 1500km herfra, så den er ikke helt udelukket, men det kommer jo igen an på hvad vi har at kunne tage med til den tid

Skal du ikke tisse?

kateter… :rolleyes:

ja det er jo ikke så meget længere end til Krakow eller Tampere for den sags skyld.
Men ja, jeg gider ikke tage afsted bare for at tage afsted, men har jeg noget som har en fair chance for et udlandscert på WS, så er jeg med på den :slight_smile:

1 Synes om

Gør klar til smeden snart kommer forbi til de to hypper. :smile:

2 Synes om

For fem år siden skrev jeg følgende indlæg.

Nogle timer senere denne her…

Se i her på KG var med helt tæt på dengang jeg mødte Lars :smiling_face_with_three_hearts:
Nu sidder vi og æder chokoladekiks nøjagtig som den sene aften for 5 år siden :heart_eyes:

16 Synes om

Altså - jeg er noget tabt på detaljerne, men budskabet vil jeg mene, jeg har fanget - tillykke! :sunglasses: :ok: :heart:

2 Synes om

Sidste dag til at deltage i ugens konkurrence :fin:

Uge 43 - Efterår

Volà

Jeg har blandet de to træer: Kradsetræer - mellemstore modeller - billigt online | zooplus.dk og Natural Paradise Kradsetræ Magnolia gulv-til-loft | zooplus.dk

21 Synes om