Oktobers tanker

Tjooo… hvis man med “games” mener “Gladiator games”, såååe… :thinking: :pouting_cat:

1 Synes om

Om lidt står der to lækre brød i ovnen. De skal bare lige hæve lidt først :grin:

1 Synes om

her kom de ud af ovnen kl 8.48

1 Synes om

Tja, jeg ser bare to killinger, der leger slåskamp i et badekar. Det eneste problem kan være, at de nok er for små til selv at hoppe ud. Men fotografen kan vel løfte dem ud.

2 Synes om

Så er der EF dag… Fik en aflevering i IT, men det gør pludselig ikke så meget når vi fik en time tidlligere fri! :thumbup:

3 Synes om

Puu igang med den helt store tur, vi får vurderingsmand ud - da vi ønsker at lave nyt lån (måske) nu hvor renten er så lav.

1 Synes om

Det havde jeg igår - hvis jeg bare kunne få den timeløn i en lille uges tid, så kunne jeg hermed trække mig planmæssigt tilbage :smiley: 200.000 på 5 minutters besøg - det er lige til at klare :smiley:

4 Synes om

Nå! Så blev det advokatsekretær jeg skal være, når jeg bliver stor :laughing:

6 Synes om

Jeg har fyret kattene. Begge to. De er helt uduelige :venter:

Der er kommet en spyflue ind, og den har nu summet rundt herinde i timevis, uden at de har så meget som vippet med et knurhår :hmpf:

Det er til at blive helt skør af at høre og se på sådan en flue, og den er åbenbart helt utrættelig, for den har næppe siddet stille i mere end et par minutter sammenlagt. Hvor lagrer sådan en lille skabning så meget energi? Normalt får jeg dem altid lempet ud af et vindue, men det virker ikke, når det er mørkt. Så går de naturligvis efter lyset i lamperne i stedet.

4 Synes om

Skal du låne en orientaler? Så skal den spyflue den ondelynende nok blive klasket :wink:
Jeg garanterer ikke for andre pyntegenstande :wink:

6 Synes om

Ja, for pokker. Den skulle Fritzz og Finn nok ondulere. Særligt Finn er vild med de flyvende snacks. :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Må mine komme i lære ved jeres…

Mine er ikke fluefangere…

3 Synes om

Så du anser spyfluen for at være en pyntegenstand … :crazy_face:

2 Synes om

Nogle af dem er da pæne grønne :wink::wink:

2 Synes om

Eller en brite.

Her er det Muffe, der står for langt flest nedslagtninger af flyvesnacks. På et tidspunkt havde vi så mange døde sommerfugle i stuen, at jeg begyndte at blive helt bekymret…

1 Synes om

Mine to halvgamle huskatte, lader hellere ikke den slags leve længe. Nogen gange slår de jo næsten hovederne sammen, når de hopper rund og vil være den der fanger fluen. :grin:

1 Synes om

Vores Naomi er fantastisk til at fange alt der flyver og det er med en fantastisk elegance, intet bliver væltet ned, når hun er i gang :hjerte:

1 Synes om

Mister tager alt - og en 6,5 kg kat kan altså larme noget i sådan en jagt, især når man rammer ruderne…

1 Synes om

Fluefangning må vi selv klare - alt under guldsmed (til nød sommerfugl, hvis det har været en sløv dag på kontoret…:rat::mouse2:) falder under bagatelgrænsen hos Manse. :smirk_cat:

2 Synes om

Her er Mr 6,5 kg den mest lydløse :joy:

6 Synes om