Oktobers tanker

Herhjemme har jeg to søskende, den dobbelt så store dreng har det mest spinkle miauv, og søsteren er mega dyb og hæs :hoho:

1 Synes om

Aslans miiiv er SÅ træls at hører på i forhold til Simbas miiiauuuu

Selvom Simba skriger højere :grin:

Simba må godt lærer Aslan at tigge om mad på en mere stille måde :smiley:

2 Synes om

Simba har altid været lidt sart med at jeg må røre lige omkring halen, og nu er han begyndt at bide ud efter mig :frowning:

Jeg har lige haft snakket med dyrlægen, og hun siger jeg gerne må bruge det smertestillende Aslan fik med hjem (Aslan er færdig med det) og give hen over weekenden for at se om det hjælper, ellers må vi derned :slight_smile:

God bedring til simba :klappekat:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Mange tak… Jeg håber ikke han har alt for ondt, heldigvis får jeg penge på mandag, han kunne ellers godt lige have ventet til efter jul :grin:

3 Synes om

Jeg regner med @Skattekat tager hendes skønheds søvn :sover:. Men jeg har jo været oppe lidt, så nu vil jeg nyde og se hvilke billeder der er kommet, og stemme

Med venlig hilsen

4 Synes om

Levering mellem kl. 8-17…… det må vel nærmest være en helgardering :woozy_face:

3 Synes om

Det lyder som Ikea, hvis man altså er villig til at betale ekstra for det ikke hedder 08.00 til 21.00 :joy:

1 Synes om

Men nu har jeg fået min fryser :slight_smile: Så mangler vi bare at få skudt svinet, der skal deri :smiley:

7 Synes om

Vildsvin?

Nej bare et svin :smile:

1 Synes om

Aslan er blevet bedre til at miave istedet for at pive, men er du gal en drama queen :grin:

6 Synes om

Komfuret fyldt med gryder med 20 kg rødbeder der skal koges og syltes, der venter lige så stor portion igen, hvis ikke mere, og imens det koger, må jeg heller skille kloak i bryggers den står op når vaskemaskine køre, have håber en gang kloak rens kunne klare det, det kunne det ikke, ja den går tur i dag røg vist i kloaken

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ja nu er de kogt, mangler bare og smuttet dem, og skrære dem, men valgte og gå i have, og få en lige så stor portion rødbeder mere op, de er lige sat over nu…men der er lige så stor en potion mere :blegne: :besvimer:, det havde jeg ikke lige regnet med. Ja ja vi kommer da ikke til og mangle rødbeder midt vinter i år

Med venlig hilsen

2 Synes om

13 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Ws 2022

Jeg har aldrig brugt en sygeforsikring før, og ved ikke om det er noget jeg kommer til, kommer jo an på hvad Simba fejler med haleroden…

Men hvordan og hvorledes foregår det typisk med betaling og forsikring?

Betaler man selv først og så får pengene, eller kører det direkte over forsikring?

1 Synes om

Jeg har ikke livsforsikring og ansvars, men har sygeforsikring:

Jeg havde Emina hos dyrekassen, og der betalte jeg først hos dyrlægen, og dyrlægen sendte derefter regningen direkte ind til dyrekasse, og så fik jeg pengene efter de havde kikket på det.

1 Synes om

Kan se det er både sygeforsikring og genoptræning jeg har :slight_smile:

Må lige hører dyrlægen ad på mandag :slight_smile:

1 Synes om

Jeg tror, det afhænger meget af dyrlægen, hvordan man gør. Da jeg var i Odense, skulle jeg selv betale regningen og sende den til forsikringen. I Glamsbjerg sender de regningen til forsikringen og modtager forsikringssummen, hvorefter de sender opkrævning på restbeløbet til mig.

4 Synes om