Oktobers tanker

Iiiih var ved at oprette Aslan i det gratis register…

Får skrevet forkert på øremærket og vil slette for at lave det rigtigt…

Får så slettet Simba og kan ikke oprette ham igen, så har sendt en mail afsted for at få ham oprettet igen…

Har fået oprettet Aslan med det rigtige øremærke…

Når jeg får penge igen skal han så registreres i det andet register også.

3 Synes om

Er Aslan helt oven på?

Med venlig hilsen

Jeg sidder og kigger de forskellige forsikringer til katte, for at sammenligne pris og dækning … Donkey er forsikret 2 mdr. endnu med den forsikring der fulgte med ved købet, men Kodak er ikke forsikret.
Jeg har aldrig haft mine katte forsikret, bare slugt den regning dyrlægebesøg har kostet, men som jeg skrev den anden dag, synes jeg det er blevet voldsomt dyrt at besøge dyrlægen :flushed:
Nu hvor jeg kun har to katte, burde det være til at betale, at tegne forsikring på dem :ok:
GF bliver det ikke … selv om Kodak ikke er Scottish Fold, gider jeg ikke skulle diskutere det med et forsikringsselskab :rolleyes2:

2 Synes om

Men det er nu en meget fornuftig indfaldsvinkel GF har lige netop der :wink:

VH
Susanne

6 Synes om

Ja, det er fair nok … men hvis Kodak viser sig at have defekter andre steder end på ørene, gider jeg ikke diskutere det med forsikringen … jeg har ikke en Scottish Fold og tvivler stærkt på at der ligger en SF bag den mutation, for så havde han ikke siddet på Inges Kattehjem til 1350 kr. :wink:

6 Synes om

Ja det virker han til at være :slight_smile: Han har endda drillet Simba lidt idag, men Simba satte ham på plads og så har der ikke været noget :smiley:

4 Synes om

Der foreligger jo ikke afstamningsoplysninger på ham, så han kan vel dårligt komme ind under den katagori, tænker jeg - i hvert fald ikke uden DNA-analyse, og ellers skal han vel registreres som huskat…?

3 Synes om

Ja, men hvis dyrlægen skrev noget om foldede ører … så kunne jeg risikere at de ikke ville dække :surrender:
Men jeg må hellere kigge godt efter i betingelser hos alle :wink:

1 Synes om

Den tænker jeg du kan rende i alle vegne, men jeg ved at vi hos Agria, har haft forbehold der via dyrlægeerklæring er blevet fjernet igen.
Vi har tegnet forsikring på Kis Grøftekat og der er to store forbehold, den ene tages op om 6 mdr den ande om 12 mdr.
På sidste kuld var der også en killing der havde et forbehold, den blev fjernet igen, da dyrlægen kunne dokumentere at den ikke havde krævet behandling (Det var en hermoride, som forsvandt efter to smørringer)

2 Synes om

Så fik jeg mine tre stik og venter på at få lov til at gå igen. Nu håber jeg bare at jeg ikke får alt for mange bivirkninger. Jeg skulle gerne kunne tage til Glud Museum i aften og opleve min datter som gamle Maren der venter på sin Johannes, mens hun fortæller om havfolk, troldfolk og andet uhygsomt

8 Synes om

Jeg vil have sådan et hus!

2 Synes om

Det gratis register, kunne heldigvis godt oprette Simba igen :smiley:

4 Synes om

Hvor gamle er katte før de går fra et øreskærende miiiiiiv og over til et miauuu?

1 Synes om

Tjaaaa, nogle gør aldrig :blush: Jeg bliver stadig overrasket på show når jeg hører en ordentlig kleppert af en MCO sige piiiv når jeg tænker på de “får og geder” der render rund hjemme hos mig :joy:

1 Synes om

Herhjemme har jeg to søskende, den dobbelt så store dreng har det mest spinkle miauv, og søsteren er mega dyb og hæs :hoho:

1 Synes om

Aslans miiiv er SÅ træls at hører på i forhold til Simbas miiiauuuu

Selvom Simba skriger højere :grin:

Simba må godt lærer Aslan at tigge om mad på en mere stille måde :smiley:

2 Synes om

Simba har altid været lidt sart med at jeg må røre lige omkring halen, og nu er han begyndt at bide ud efter mig :frowning:

Jeg har lige haft snakket med dyrlægen, og hun siger jeg gerne må bruge det smertestillende Aslan fik med hjem (Aslan er færdig med det) og give hen over weekenden for at se om det hjælper, ellers må vi derned :slight_smile:

God bedring til simba :klappekat:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Mange tak… Jeg håber ikke han har alt for ondt, heldigvis får jeg penge på mandag, han kunne ellers godt lige have ventet til efter jul :grin:

3 Synes om

Jeg regner med @Skattekat tager hendes skønheds søvn :sover:. Men jeg har jo været oppe lidt, så nu vil jeg nyde og se hvilke billeder der er kommet, og stemme

Med venlig hilsen

4 Synes om