Jeg sidder og kigger de forskellige forsikringer til katte, for at sammenligne pris og dækning … Donkey er forsikret 2 mdr. endnu med den forsikring der fulgte med ved købet, men Kodak er ikke forsikret.
Jeg har aldrig haft mine katte forsikret, bare slugt den regning dyrlægebesøg har kostet, men som jeg skrev den anden dag, synes jeg det er blevet voldsomt dyrt at besøge dyrlægen
Nu hvor jeg kun har to katte, burde det være til at betale, at tegne forsikring på dem
GF bliver det ikke … selv om Kodak ikke er Scottish Fold, gider jeg ikke skulle diskutere det med et forsikringsselskab
Ja, det er fair nok … men hvis Kodak viser sig at have defekter andre steder end på ørene, gider jeg ikke diskutere det med forsikringen … jeg har ikke en Scottish Fold og tvivler stærkt på at der ligger en SF bag den mutation, for så havde han ikke siddet på Inges Kattehjem til 1350 kr.
Der foreligger jo ikke afstamningsoplysninger på ham, så han kan vel dårligt komme ind under den katagori, tænker jeg - i hvert fald ikke uden DNA-analyse, og ellers skal han vel registreres som huskat…?
Ja, men hvis dyrlægen skrev noget om foldede ører … så kunne jeg risikere at de ikke ville dække
Men jeg må hellere kigge godt efter i betingelser hos alle
Den tænker jeg du kan rende i alle vegne, men jeg ved at vi hos Agria, har haft forbehold der via dyrlægeerklæring er blevet fjernet igen.
Vi har tegnet forsikring på Kis Grøftekat og der er to store forbehold, den ene tages op om 6 mdr den ande om 12 mdr.
På sidste kuld var der også en killing der havde et forbehold, den blev fjernet igen, da dyrlægen kunne dokumentere at den ikke havde krævet behandling (Det var en hermoride, som forsvandt efter to smørringer)
Så fik jeg mine tre stik og venter på at få lov til at gå igen. Nu håber jeg bare at jeg ikke får alt for mange bivirkninger. Jeg skulle gerne kunne tage til Glud Museum i aften og opleve min datter som gamle Maren der venter på sin Johannes, mens hun fortæller om havfolk, troldfolk og andet uhygsomt
Tjaaaa, nogle gør aldrig Jeg bliver stadig overrasket på show når jeg hører en ordentlig kleppert af en MCO sige piiiv når jeg tænker på de “får og geder” der render rund hjemme hos mig
Simba har altid været lidt sart med at jeg må røre lige omkring halen, og nu er han begyndt at bide ud efter mig
Jeg har lige haft snakket med dyrlægen, og hun siger jeg gerne må bruge det smertestillende Aslan fik med hjem (Aslan er færdig med det) og give hen over weekenden for at se om det hjælper, ellers må vi derned
Jeg regner med @Skattekat tager hendes skønheds søvn . Men jeg har jo været oppe lidt, så nu vil jeg nyde og se hvilke billeder der er kommet, og stemme