Det er jeg ikke, men når den tid kommer det skal laves, ja så skal det nok forsøges at tagen ned hele, da jeg ved de kan sælges
Helt enig, er faktisk også mest til dette hus end ryger huset
I første omgang snakkede vi om at endevæggen i køkkenet skulle ned, da vi troede den anden var bærende, men nu jeg ved de ikke er bærende vil jeg helst have væggen ned mod stuevinduerne væk, så der er åben ud til haven fra køkkenet
Det glæder mig at høre! Jeg er virkelig glad for genbrug, og det er unægtelig også godt for vores miljø/verden. Personlig vil jeg tror at I vil kunne finde køber til alle vægfliserne, gulvfliserne tror jeg ikke er lige så populære, men jeg kan tage fejl. Men fliserne fra begge badeværelser, kælder og køkkenfliserne. Jeg ved at Genbyg.dk køber gamle fliser, den ligger så i København, men mon ikke der er lignede steder i Jylland.
Har ikke haft nogen selv, men synes jeg har hørt flere sige, at de har problemer med at deres katte bider i dem, så de bliver hullet og grimme at se på.
Men sådan lidt mere sagligt… lameller er fine til store vinduespartier. Men snoren der holder dem pænt fordelt i bunden, er no go med katte der bare overvejer at lege i lamellerne, og det tror jeg mange gør
Lad være med at vælge de dyre, de er også gode at tygge i, men til gengæld er der også stor underholdningsværdi i dem
Hvis alternativet er alm gardiner, så må jeg i hvert fald her i huset også regne med hyppigere udskiftning end normalen
Jeg har lamelgardiner.
Det går fint med kattene.
Jeg har dog fjernet den “perlesnor” der sidder nederst.
Jeg oplevede engang at en af kattene havde fået viklet sig ind i den,heldigvis skete der ikke noget.
Jeg har ikke haft problemer med andet end det.
Jeg har lamelgardiner ved vinduespartier i en udestue samt ved flere vinduespartier i mit sommerhus. Kattene har aldrig bidt i dem. Jeg har dog også fjernet perlesnoren, som sidder nederst.
Jeg kender en hus hvor der for et år siden, blev lavet helt nyt stor badeværelse, med den flisefarve på væggen, og toliet og håndvask samt badekar i denne farve , men hun har endnu ikke fundet der perfekt til og pynte med , da hun ikke kan finde de farver der passer ind.
Fjern for guds skyld snoren mellem dem forneden.
Vi mistede næsten en killing ved kvælning i dem.
Han og hans bror var lukket af på et værelse fordi de skulle faste i forbindelse med kasteration.
Da vi kom ind om morgenen sad den ene killing fast med snoren flere gange rundt om halsen. Den havde snæret sig godt ind i pels og hals og vi måtte klippe den forsigtigt af.
Han kom med til check hos dyrlægen men blev ikke kastreret den dag, da der var tydelig irritation i halsen.
Selv nu som voksen fortæller køber at han af og til give udtryk for at den nemt irriteres.
Grunden til jeg spørger er at der hænger lamelgardiner i stuen, de fik dem sat op i november 21. Konen spurgte om vi var int i dem og de vil jo nok have en sum penge for dem.
Jeg kan godt lige lammelgardinerne, og har overvejet dem i vores nuværende stue, Men aldrig fået det afprøvet.
Det er også min frygt
Det er min frygt og tror ikke bare det er siameser der vil gøre det
Dejligt de lader dem være
Perlesnoren var jeg næsten sikker på ville være et problem
Vi har lamelgardiner i havestuen. Kattene har aldrig været interesserede, men for en sikkerheds skyld ligger snorene ovenpå gardinstangen.
Lyder som en god idé… Hvis vi stod til at skulle have lavet nyt badeværelse, så ville jeg være virkeligt irriterende overfor @RuneS når I begyndte at pille ned på det store badeværelse
Jeg ser dem mere som sennep
Jeg kunne vitterligt finde på at sætte hele regnbuen til den farve Synes det ville være nemmere end dem på det andet badeværelse.
Køber de? Måske ikke helt vågen endnu, men jeg synes ikke at jeg kan se de køber? Altså de må de jo gøre i en eller anden form, ellers ville de jo ikke kunne få noget at sælge. Jeg synes bare ikke at jeg kan se, hvordan man som privat kan sælge til dem.