Oktobers tanker

Bliver nødt til at spørge - hvilken slags sennep bruger Í…? :astonished: :wink:

3 Synes om

Okay, på den måde. De sider jeg linkede til, der står nemlig at de køber. Men hey, jeg er kun halvt jyde og har altid boet på Sjælland, så der er nok for lidt fremme i skoene til at tænke sådan. :grin:

2 Synes om

Vaffel er kommet sig fint over sin tandoperation og startede med at spise tørfoder mandag - selvom dyrlægen anbefalede at vente 14 dage. Vaffel var ikke særlig god til at spise udelukkende vådfoder og spiste mindre og mindre, så da jeg kunne se hans gummer så fine ud og sårene var helet fint op, fik han lov til at få sit elskede tørfoder. Han nærmest kaste sig over det, som om han ikke havde fået mad i flere dage, stakkels kat.

Så nu er Vaffels verden ok igen og alting er som det plejer at være: Tørfoder ad libitum og en portion vådfoder til aften. Som han så overhovedet ikke røre lige nu. Jeg tror han har fået vådfoder nok for det næste stykke tid :grin:

17 Synes om

Tak :tak: for en dejligt opdatering med Vaffel @solveig :blush:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Åh @Jeanette nu tro jeg det er godt i, ikke starte med badeværelset for som jeg ser det, har @Lykke lige brug for en nogle uger til og overtale en :wink:, komme med gode argumenter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det ender med de selv kommer og piller hele badeværelset ned for at få lov til at købe det brugte :muhaha:.

@Lykke jeg vil godt hjælpe med og pille ned, hvis transport kan kringles

Tilføjelse

Tjaa var lige i køleskabet , må nok give @Lykke lidt ret vi har en glas der ser sådan her ud, nu skal det siges vi 4 - 5 slags sennep foruden det jeg selv røre op

Med venlig hilsen

2 Synes om

I dag var jeg til køreprøve.
Endelig kunne der blive en tid til mig :blush:

Og jeg bestod, nu har jeg kørekort :smile::smile::smile::smile:

31 Synes om

Sådan rigtig godt gået.

Og god tur rundt på vejene

1 Synes om

Det er bare alle tiders :clap:t2::+1:t2::slightly_smiling_face:

1 Synes om

Tillykke og godt gået, og dig som troede du ikke ville bestå. :thumbup: Godt det ikke holdt dig tilbage. Og rart at “se” dig igen. :smil:

3 Synes om

Stort tillykke med kortet :smiley: :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Stort tillykke, Lisbeth. :flag: Selvfølgelig kan du. :thumbup:

1 Synes om

Stort Tillykke, hvor er det fedt for dig, du kommer i den grad til at nyde den frihed kørekortet giver :smiley:

1 Synes om

Sådan Lisbeth :rock:
Stort tillykke med kørekortet :flag:

1 Synes om

Godt klaret, stort tillykke med kortet :flag:

1 Synes om

Så dejligt for dig Lisbeth :oncoming_automobile:
Stort tillykke med kørekortet :flag:

Og dejligt at høre fra dig :blush:

1 Synes om

Min tanke var, hvor dårlig mave du har :klappe:

Men vi har flere forskellige. Fra sød fransk til noget mjødsennep :tihi:

1 Synes om

Endnu engang tillykke, Lisbeth! Det er så dejligt at være uafhængig på den måde. Har du bil stadigvæk? Eller skal du ud at anskaffe sådan en?

1 Synes om

Husk at lukke døren til toilettet når du skal på arbejde :slightly_smiling_face:

13 Synes om

Jeg har givet min søn bilen vi havde…
Så jeg er på jagt efter bil nu… Og det kan kun gå for langsomt :grin:

12 Synes om

Der er ligheder mellem dig og min lånedatter… Hun er også ved at tage kørekort og har SPJÆT over snart at skulle købe bil :smile:

4 Synes om