Oktobers tanker

Ja, de lukekr 4 butikker, Trige (min) Nr Broby (din) Ågord og Rørby.

2 Synes om

Denne bog

jeg har læst,
Er jeg helt sikker på alle katte mener det er ham der er den mest betydningsfulde desinger , og alle danske katte er stolte over de er fra Danmark, med så god en designer
Det er ham der har designet og opfundet Rådvads vip dåse åbner :thumbup:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Så er der nyt emne til en omgang gode billeder :slight_smile: Ugekonkurrence :slight_smile:

4 Synes om

Pyha… om 20 min tager jeg afsted til dyrlægen med Vaffel :s: Jeg plejer ellers ikke at være specielt nervøs, når en af mine katte har skullet opereres, men lige denne gang har jeg godt nok sommerfugle i maven. Virkelig underligt, når jeg ellers altid har kunnet tage det i stiv arm. Jeg glæder mig godt nok til det er overstået og Vaffel er blevet helt sig selv igen…

10 Synes om

:kram: @solveig

:kram:

De bedste god bedring til Vaffel og :kryds: for Vaffel kommer godt igemmen det, og til dig :kram:

Med venlig hilsen

:kram:

Tak skal I ha’ :tak: Vaffel er blevet afleveret, men han bliver sikkert ikke færdigbehandlet i dag. Hvis det er så slemt som det umiddelbart ser ud til, skal det gøres over to gange, så han ikke skal være under narkose for længe. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men jeg har helt ondt i maven og kvalme over det. Det havde jeg ikke de gange en hunkat skulle have kejsersnit, eller når killinger skulle fixes. Jeg er nok blevet for gammel og mere følsom…

7 Synes om

Åh jeg forstår dig så meget :kram:

Med venlig hilsen

Så er Vaffel hjemme igen, 8 tænder fattigere og noget ved siden af sig selv. Han er ikke fuld og kan sagtens styre sine bevægelser, men det er som om han ikke helt er klar over hvor han er. Han har ikke spist eller drukket endnu, bortset fra at slikke en smule vådfoder af min finger. Jeg tror han har lidt kvalme - hvilket jo er meget naturligt. Heldigvis fik hun det hele ordnet i dag, så han skal ikke derind igen. Nu skal han bare slappe af og komme sig helt over bedøvelsen. Jeg håber han starter med at spise igen i aften eller i nat. Han har lige været på bakken, så den del fungerer da :blush:

20 Synes om

Godt han fik ordnet det hele i dag. :thumbup: I morgen er han helt sikkert sig selv igen. :slight_smile:

3 Synes om

Så dejligt en besked og læse fra dig @solveig :blush: og dejligt og høre Vaffel er over det :kram:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg fik en masse læsestof med hjem. De havde endda lavet en folder med informationer om hvad de havde lavet og med røntgenbillederne, et før og efter billede af hans tænder og et billede af ham på forsiden, hvor det er tydeligt at se at han godt nok ikke er stolt af situationen. Det er dejligt betryggende at få alle informationer på skrift, så man kan læse op på det i ro og mag bagefter. Men der røg så også billetten den ene vej til Australien, så nu har jeg kun råd til en enkeltbillet :sweat_smile:

8 Synes om

Du skal bare på Instagram … der har jeg lige fået (endnu) et godt tilbud :slem:

5 Synes om

Det er jeg lidt ked af og læse, fornemmer det er din store ønske og komme afsted.

Men alt dit læse stof du fik med hjem er jeg vild med, det var sådan noget der kunne pille en kilo af min rygsæk.

Med venlig hilsen

1 Synes om

Hvis det gode tilbud skal blive til noget @Skattekat , så skal du nok undlade at fortælle den generøse herre om dine to børn og to børnebørn :slem:
Jeg tror nemlig, at bemeldte herre går efter nogen på 17-18 år og det kan du måske godt gå for på en god dag - men ikke med børnebørn i bagagen :sweat_smile:

7 Synes om

:venter:

3 Synes om

Nogle her der handler ved hob bix. . Kan se de har en del til katte. Hvis nogle handle der vil jeg godt vide om det er en ok sted,

Lidt en sjov sted, fra blæk toner, skæg farve, til georg jensen, til de der freway spray til katte til filtre til drikke fontaner, og katte pels pleje, eller jeg kan få en ting med, ja det bliver nok ikke billigere. Men det er bare 2× 10 klemmer jeg mangler

Med venlig hilsen

Jeg kender det ikke i forvejen, men nu har jeg været inde og kigge lidt og kunne godt finde på at handle der … den får overvejende gode anmeldelser på Trustpilot :ok:

1 Synes om