Oktobers tanker

Vi har været ude og kigge på flere huse de sidste 14 dage.
I sidste ude denne, Den kan vi begge godt lide, dog er det et rygerhjem, der lugtede skrækkeligt, men det er der jo råd for selv om det koster dyrt Til salg - Gøgevej 3, Bremdal - Nybolig

I dag har vi kigget på 3 andre
Villa til salg - Gøgevej 4, Bremdal, 7600 Struer er dog udelukket pga trappen og flere andre ting. mavefornemmelsen var helt forkert.

Denne skuffede noget så grusomt Langgade 2, 7600 Struer – Ejendomsmæglerfirmaet John Frandsen den renovering der var lavet var slet ikke gjort ordentlig, 1/4 gulvbrædt var sparet væk. loftet var skruet op med synlige skruer osv, så synd for ellers var det et skønt hus på trods af den lille grund.

Denne levede op til billederne og et lækkert hus indvendigt, men Knud vil gerne have lidt mere værksted/opbevaring ikke mindst når han sammenlignede med Gøgevej 3 Villa til salg - Stenvej 58, Humlum, 7600 Struer

Denne har vi tidligere kigget på og troede den var solgt, men køber kunne ikke låne pengene, så den er i spil igen Villa til salg - Lundgaardsparken 2, 7600 Struer

Vi vil afgive et bud på Gøgevej 3 og Lundgårdsparken 2 og se hvilken vi kan forhandle til den rette pris for os. pt ved begge ejendomsmæglere at vi har kigget på flere og har et godt øje til de andre

9 Synes om

Jeg syndes det er spændende og følge jeres jagt :smiley:, sjov og se husene i kigger på, tak for du deler

Med venlig hilsen

1 Synes om

Spændende. Begge ser gode ud.

Men er det en aktiv Falck-station, der er nabo til Lundgaardsparken?

Gøgevejs arkitektur, indretning og materialer berettiger den højere pris.

1 Synes om

Den har været til salg i fem et halvt år og ud fra rapporterne er det 2 år diden de sidst havde en seriøs henvendelse, så prisen skal helt sikker forsøges at få ned

Dejligt at høre :star_struck:

1 Synes om

Banken har refunderet de 100 kroner, de tog i gebyr for manuel aktivering af mit kort! :rock:

12 Synes om

Ja. Men det skal der nok ikke snakkes om i en åben tråd.

Er der nogen, der har katteforsikring hos Gjensidige, eller som har en mening om den, selv om de ikke er forsikret der? De samarbejder med Dyrenes Beskyttelse.

Jeg kan altid skrive til min dyrlæge på messenger med spørgsmål, og så svare hun når hun har tid. Jeg har brugt det lidt til spørgsmål om priser, en enkelt gang sendte jeg billeder med min (datters) kanin, hvor jeg så fandt ud af man kunne komme ind helt gratis og få tjekket tænder :smiley:

Hun har aldrig taget penge for mine spørgsmål.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er samme forsikringen kører med :slight_smile:

Det manglede da også bare!

1 Synes om

Jeg har fået 3 mdr. gratis med Donkey og regner med at beholde den, men har ikke haft noget med dem at gøre … endnu :wink:

1 Synes om

jeg har desværre min husforsikring (og deraf indbo og ulykke) hos Gjensidige fordi jeg ikke tog mig tiden til at få hentet andet tilbud på ejerskifte ifm. huskøb.
Jeg har fortrudt det mange gange, for Gjensidige er noget af det mest genstridige jeg længe har arbejdet med. De finder ALLE smuthuller i en police og har ligeskrevet lidt med småt stående i et tillæg et sted markeret med en lille stjerne i en bundlinje …
Jeg smutter fra Gjensidige så snart mit gode gamle forsikringsselskab Bauta kan overtage mig (forhåbentligt her fra nytår om alt går vel) :crossed_fingers:

6 Synes om

Hvordan har Vaffel det i dag og hvad med dig @solveig

Med venlig hilsen

2 Synes om

Vi har ejerskifteforsikring hos dem - big mistake. Enig i at de finder ALLE smuthuller og i det hele taget er lige til at lukke op og ***** i! Aldrig mere - den udløber automatisk til marts næste år, og jeg håber inderligt at vi aldrig får brug for dem igen. Mage til møg-firma…
VH
Susanne

4 Synes om

Tak fordi du spørger :heart: Han har det ok nu. Jeg var lidt bekymret fordi han slet ikke ville spise. Men kl 4 i morges, spiste han en lille smule, helt af sig selv. Efter jeg havde besøgt min søster, kunne jeg se han havde spist en stor smule og han i det hele taget virkede vel tilpas.

Jeg tror ikke han overhovedet fik sovet i nat. Men nu sover han som en sten under min dyne og har gjort det siden kl lidt over 9 i morges. Jeg har tænkt mig at lade ham sove til han vågner af sig selv. Når han vågner vil jeg tilbyde ham 2 forskellige slags frisk dåsemad, så han har lidt at vælge imellem.

13 Synes om

Tak for dejligt opdatering med vaffel :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

fik hentet årets lynghonning i går …stor forskel fra sidste års høst…og ret træls at man skal køre 150 km for at få honning fra 15 km herfra …

4 Synes om

Hvorfor så langt væk?
Er det fordi biavleren holder til der?

1 Synes om

Er sidste års høst bedre?, jeg venter spændt på vi skal hente det vi har bestilt, i Sønderjylland, :see_no_evil:.

Med venlig hilsen

1 Synes om

avlerne har jo bierne forskellige steder alt efter hvad der blomstrer …raps og lyng blomstrer jo ikke på samme tid…og ja, avler bor tæt på Esbjerg…

Bedre …hm… tomat tomat, denne er mildere i forhold til sidste år, så det afhænger af smagsløg …jeg foretrækker en god kraftig honning, den er fx perfekt til honning kager…

2 Synes om