![]()
Lige nu gør Øyvind og de to stumphaler deres bedste for i fællesskab at vælte huset
Og jeg nyder det bare ![]()
Sig til hvis de mangler hjælp, så kommer jeg forbi med Nedrivningsholdet ![]()
Det er et tilbud jeg bestemt vil overveje ![]()
stærene er ved at æde mig ud af huset …ja, stærene…
Det lyder slemt, mere sultne end de plejer at være?
Med venlig hilsen
Jeg har lige logget ind på min side på Det Danske Katteregister.
Og om jeg “#¤%&%¤#”#%&&%¤#"#¤ ikke om der dukker reklamer op for Tryg forsikring og jeg skulle udfølge svar for hvert enkelt kat, hvorvidt vi havde forsikring på den.
Jeg syntes det i den grad er uacceptabel på et register, hvor der er betalt for oprettelse af den enkelte kat og må tilstå at det fik de også at vide i en mail
Så fik jeg “shanghajet” en til og køre mig til nærmest føtex (1/2time) i går sidst på dagen. pga jeg så tilbud på noget tøj, virkelig god tilbud, og så det eneste de ikke havde hjemme, udover en, var det jeg skulle bruge, alle andre størrelser var der så meget det faldt af hylderne.
lille øv
Med venlig hilsen
næh…men der er flere end der plejer at være nu…20-30 stykker, de burde være i marsken sammen med de andre …
billedet er fra tipperne…den 17/8…og lige nu sidder grævlingen og støvsuger krummerne efter rådyrene…geeez
og råen skulle lige se om der var ryddet af bordet…man kan lige skimte hendes øjne oppe til højre…

Tænkte i går at det rager ikke dem om jeg har forsikring på mine katte, men hvis man ikke vælger enten et tilbud fra Tryg eller. Jeg har allerede forsikring på min kat. ja så dukker lortet op igen næste gang man logger ind ![]()
Sendte denne mail igår:
Jeg har logget ind på min profil med mine katte og kan desværre ikke andet end udfylde jeres reklamer fro tryg forsikring.
Det er aldeles uacceptabel at vi bruger skal besværres med reklamer af denne karakter.
Jeg/vi har betalt for oprettelse af vores katte i registeret, så reklamer burde ikke være en del af det.
hvorvidt jeg har tegnet forsikring på mine katte er min sag, og hverken jeres eller Tryg.
Har fået dette svar:
Kære Jeanette
Tak for dine kommentarer omkring reklamer.
Muligheden for at modtage et tilbud om katteforsikring skulle gerne være et frivilligt valg, som man kan springe over hvis man ikke er interesseret.
Vi vil gerne undskylde, hvis det ikke har været en mulighed.
Ligeledes vil jeg medtage dine kommentarer til evaluering af dette frivillige tilbud, hvis det er ok med dig.
Endnu en gang mange tak for dine kommentarer.
Når da skidtet dukkede op igen, måtte jeg sende en mail mere:
Havde jeg kunne springer over, men nej, jeg var tvunget på at svare på spørgsmålene for hver enkelt kat inden jeg kunne komme videre.
Jeg er bestemt ikke modstander af at man opfordres til at tegne forsikring på sin kat, men det er måden i gør det på.
Jeg syntes det ville være mere passende at give kattejer oplysninger om valgmulighederne ved at tegne forsikring, da Tryg jo langtfra er det eneste selskab.
Svaret jeg fik og må vist hellere lade den ligge der og håbe de tager det til sig
Kære Jeanette
Endnu engang tak for dine meget fine feed backs
Du har en pointe – fordi der er flere forsikringsselskaber på markedet end Tryg.
Hav en rigtig god dag
Lige nøjagtig sådan noget der, gør at jeg bliver på tværs, og bliver 4 år, og slet ikke som i overhovedet slet ikke skal have denne forsikring om så det var den bedste tilbud.
Kan godt forstå du gav op
Med venlig hilsen
Jeg skal så absolut heller ikkke have tryg om så det var den sidste forsikring i verden
Jeg fik den også på alle mine katte da jeg loggede ind i lørdags. P***** træls for at sige det rent ud.
Især fordi det kommer op og spørger på det samme for hvert enkelt kat man har oprettet og man kan ikke komme videre før man har svaret på det.
Enig, så hans svar på at vi bare kan springe over er røvognøgler
og vil man være fri for det næste gang, ja så har man kun to valgmuligheder ![]()
Skriv og brok dig?
Jo flere det gør det, jo større sandsynlighed for at de faktisk gør noget ved det
Skriv og klag! Jeg har lige godkendt 10 killinger (har ellers 11, dyrehospitalet må have glemt at oprette den ene!) Det tog sindssygt lang tid fordi der gik laaaang tid før det lille “Luk vinduet” rent faktisk lukkede! Så jeg skrev og gave dem a piece of my mind! Hvis det skal ændres, så skal flere fortælle hvad de mener
Det kommer <BEEEP!> <BEEEP!> ikke dem ved OM min kat overhovedet er fordikret, og der er jo ikke en reel nej tak mulighed - den hedder bare “Ikke lige nu”, antydende at måske senere (ain´t gonna happen!) Og jeg er helt på det rene med at det ikke direkte er for at snage, men for at fodre TRYG med potentielle kunder, men jeg har ikke bedt om nogen form for tilbud, og hvis de havde ringet mig op, så havde jeg rykket roen af nogen og fluks meldt dem til en eller anden myndighed (hvis ellers min hjerne kunne komme i tanker om hvem der håndterer uønsket solicitation!)
VH
Susanne - IGEN træt af Katteregisteret, der helt tydeligt ikke eksisterer for brugernes skyld, men for sin egen!
Ro på, jeg har klaget.
Jøsses
Så skulle du se det, jeg har skrevet til dem
Det er bare der vi ender lige nu, når nogen i den grad trykker på mine knapper. Total nedsmeltning af hjerneceller - de kan jo bare lade være
Og nu er det heller ikke første gang jeg har klaget over servicen, så der skal sikkert ikke så meget til ![]()
VH
Susanne 5 år ![]()
Det er Datatilsynet. Det er enten en overtrædelse af eller i hvert fald lige på grænsen til en overtrædelse af GDPR
Ja - det er det jo
Takker - jeg håber ikke jeg får behov, men det ER set herfra dæleme unclassy sådan at smække den slags op og så kan man ganske enkelt ikke komme videre, medmindre man tilkendegiver kattens forsikringsstatus eller interesse for at købe! Enig i at det er i hvert fald lige på kanten af at der er noget at tale med Datatilsynet om…!
VH
Susanne - nu 8 år ![]()